ستیاسایت

ساخت وبلاگ

تاریخچه فیبر نوری

[caption id="attachment_4902" align="aligncenter" width="600"] تاریخچه فیبر نوری چیست[/caption]

تاریخچه فیبر نوری

در این مقاله که توسط بانک فیبر نوری تحت عنوان تاریخچه فیبر نوری نوشته و تدوین  شده  است به تاریخچه ی پیدایش و  نحوه ی پیدایش فیبر نوری در دنیا  و  تاریخچه  ی پیدایش فیبر  نوری  در  ایران پرداخته  ایم

در  مقاله ی فیبرنوری چیست به طور مفصل به اینکه فیبر نوری چیست و از چه متریالی تشکیل شده است و انواع دسته بندی فیبر نوری  که شامل فیبر های سینگل مود و فیبر های مالتی مود و فیبر های NZ که هر کدام در  مقاله ای  مجزا به توضیحات آن  اختصاص دادیم  .

در انتهای مقاله اسلاید شویی از کابل های فیبر نوری موجود در بانک فیبرنوری قرار داده شده است  .

 

تاریخچه ی پیدایش فیبر نوری

اولین کسانی که در قرون اخیر به فکر استفاده از نور برای انتقال اطلاعات افتادند، انتشار نور را در جو زمین تجربه کردند. اما وجود موانع مختلف نظیر گرد و خاک، دود، برف، باران، مه و... انتشار اطلاعات نوری در جو را با مشکل مواجه ساخت. فروش انواع میکرو کابل فیبر نوری

بعدها استفاده از لوله و کانال برای هدایت نور مطرح گردید. نور در داخل این کانالها بوسیله آینه‌ها و عدسی‌ها هدایت می‌شد، اما از آنجا که تنظیم این آینه‌ها و عدسی‌ها کار بسیار مشکلی بود این کار نیز غیر عملی تشخیص داده شد و مردود ماند.

[caption id="attachment_4905" align="aligncenter" width="584"] پیدایش فیبر نوری[/caption]

پیدایش فیبر نوری

شاید اولین تلاش در سیر تکاملی سیستم ارتباط نوری به وسیله الکساندر گراهام بل صورت گرفت که در سال ۱۸۸۰، درست ۴ سال پس از اختراع تلفن، اختراع تلفن نوری (فوتوفون) یا سیستمی که صدا را تا فواصل چندین صد متر منتقل می‌کرد، به ثبت رساند. انواع میکرو کابل فیبر نوری

تلفن نوری بر مبنای مدوله کردن نورخورشید بازتابیده با به ارتعاش در آوردن آینه‌ای کار می‌کردگیرنده یک فتوسل بود. در این روش نور در هوا منتشر می‌شد و بنابراین امکان انتقال اطلاعات تا بیش از ۲۰۰ متر میسر نبود. به همین دلیل، اگرچه دستگاه بل ظاهراً کار می‌کرد اما از موفقیت تجاری برخوردار نبود.

ایده استفاده از انکسار(شکست)برای هدایت نوربرای اولین باردرسال ۱۸۴۰ توسط Daniel Colladon و Jacques Babinet در پاریس پیشنهاد شد. تجهیزات پسیو فیبر نوری

همچنین John Tyndall در سال ۱۸۷۰ در کتاب خود ویژگی بازتاب کلی را شرح داد: «وقتی نور از هوا وارد آب می‌شود به سمت خط عمود بر سطح خم می‌شود و وقتی از آب وارد هوا می‌شود از خط عمود دور می‌شود. اگر زاویه ی پرتو نور با خط عمود در تابش از داخل آب بزرگتر از ۴۸ درجه شود هیچ نوری از آب خارج نمی‌شود در واقع نور به‌طور کامل از سطح آب منعکس می‌شود. زاویه‌ای که انعکاس کلی آغاز می‌شود را زاویه بحرانی می نامیم».

کاکو و کوکهام انگلیسی برای اولین بار استفاده از شیشه را به عنوان محیط انتشار مطرح ساختند. آنان مبنای کار خود را بر آن گذاشتند که به سرعتی حدود ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و بیشتر بر روی محیط‌های انتشار شیشه دست یابند. این سرعت انتقال با تضعیف زیاد انرژی همراه بود. این دو محقق انگلیسی، کاهش انرژی را تا آنجا می‌پذیرفتند که کمتر از ۲۰ دسی بل نباشد. تجهیزات پسیو

اگر چه آنان در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند، اما شرکت آمریکایی (کورنینگ گلس) به این هدف دست یافت.

در اوایل سال ۱۹۶۰ میلادی با اختراع اشعه لیزر ارتباطات فیبرنوری ممکن گردید. در سال ۱۹۶۶ میلادی، دانشمندان در این نظریه که نور در الیاف شیشه‌ای هدایت می‌شود پیشرفت کردند که حاصل آن از کابلهای معمولی بسیار سودمندتر بود. چرا که فیبرنوری  بسیار سبک‌تر و ارزانتر از کابل مسی است و در عین حال ظرفیت انتقالی تا چندین هزار برابر کابل مسی دارد. کاست فیبر نوری

توسعه فناوری فیبرنوری ازسال۱۹۸۰میلادی به بعد باعث شد که همواره مخابرات نوری به عنوان یک انتخاب مناسب مطرح باشد تا سال ۱۹۸۵ میلادی در دنیا نزدیک به ۲ میلیون کیلومتر کابل نوری نصب شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است.

موارد استفاده از فیبر نور ی : 

قابلیت ها و کاربرد های  فیبر نوری  : کریمپ حرارتی

از فیبر نوری (معمولاً از جنس سیلیسیم دی‌اکسید) برای انتقال داده‌ها توسط نورلیزر استفاده می‌شود. یک کابل فیبر نوری که کمتراز یک اینچ قطردارد از مجموعه‌ای از این فیبرها تشکیل شده و می‌تواند صدها هزار مکالمهٔ صوتی راحمل کند.

فیبرهای نوری تجاری ظرفیت ۲٫۵ گیگابایت در ثانیه تا ۱۰ گیگابایت در ثانیه را فراهم می‌سازند.

ساختار فیبر نوری  : کریمپ حرارتی فیبر نوری

فیبر نوری از چندین لایه ساخته می‌شود که درونی‌ترین لایه را هسته می‌نامند.

هسته در فیبر نوری  : کافو فیبر نوری

هسته شامل یک تار کاملاً بازتاب‌کننده از شیشه خالص (معمولاً) است. هسته در بعضی از کابل‌ها از پلاستیک کا ملاً بازتابنده ساخته می‌شود، که هزینه ساخت را پایین می‌آورد. با این حال، یک هسته پلاستیکی معمولاً کیفیت شیشه را ندارد و بیشتر برای حمل داده‌ها در فواصل کوتاه به کار می‌رود. حول هسته بخش پوسته قرار دارد، که از شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شود. هسته و پوسته به همراه هم یک رابط بازتابنده را تشکیل می‌دهند که با عث می‌شود که نور در هسته تا بیده شود تا از سطحی به طرف مرکز هسته باز تابیده شود که در آن دو ماده به هم می‌رسند. این عمل بازتاب نور به مرکز هسته را (بازتاب داخلی کلی) می‌نامند.

 

 

فیبر نوری

 

 

درنوع  مرسوم   فیبرنوری  قطرهسته  وپوست ه باهم  حدود  ۱۲۵   میکرون است(هرمیکرون  معادل  یک  میلیونیم  متراست)، که در حدود اندازه یک تار موی انسان است. بسته به سازنده، حول پوسته چند لایه محافظ، شامل یک پوشش معمولاً از جنس پلاستیک قرار می‌گیرد.

یک پوشش محافظ پلاستیکی سخت لایه بیرونی را تشکیل می‌دهد. این لایه کل کابل را در خود نگه می‌دارد.

که می‌تواند صدها فیبر نوری مختلف را در بر بگیرد. قطر یک کابل نمونه کمتر از یک اینچ است.

از لحاظ کلی دو نوع فیبر وجود دارد: فیبر های تک حالتی (فیبرهای  سینگل مود  ) و فیبر های  چند حالتی (فیبر های مالتی  مود )

فیبر سینگل مود یک سیگنال نوری رادر هرزمان انتشار می‌دهد،درحالی که فیبر چند حالتی می‌تواندصدهاحالت نور،را به‌ طور هم‌زمان انتقال بدهد.

سیستم‌های مخابرات فیبر نوری

[caption id="attachment_1314" align="alignright" width="407"]کابل زیر دریایی فیبر نوری کابل زیر دریایی فیبر نوری[/caption]

گسترش ارتباطات راه دور و راحتی انتقال اطلاعات از طریق سیستم‌های انتقال و مخابرات فیبر نوری یکی از پر اهمیت‌ترین موارد مورد بحث در جهان امروز است. سرعت دقت و تسهیل از مهم‌ترین ویژگی‌های مخابرات فیبر نوری می‌باشد. یراق الات فیبر نوری یکی از پر اهمیت‌ترین موارد استفاده از مخابرات فیبر نوری آسانی انتقال در فرستادن سیگنال‌های حامل اطلاعات دیجیتالی است که قابلیت تقسیم بندی در حوزه زمانی را دارا می‌باشد.

 

این به این معنی است که مخابرات دیجیتال تامین‌کننده پتانسیل کافی برای استفاده از امکانات مخابره اطلاعات در پکیج‌های کوچک انتقال در حوزه زمانی است. برای مثال عملکرد مخابرات فیبر نوری با توانایی ۲۰ مگا هرتز با داشتن پهنای باند ۲۰ کیلو هرتز دارای گنجایش اطلاعاتی ۰٫۱٪ می‌باشد.

 

در سال ۱۸۸۰ میلادی الکساندر گراهام بل ۴ سال بعد از اختراع تلفن موفق به اخذ امتیاز نامه خود در زمینه مخابرات امواج نوری برای دستگاه خود با عنوان فوتو تلفن گردید. در ۱۵ سال اخیر با پیشرفت لیزر به عنوان یک منبع نور بسیار قدرتمند و خطوط انتقال فیبرهای نوری فاکتورهای جدیدی از تکنولوژی و تجارت بهتر را برای انسان به ارمغان آورده‌است. یراق آلات فیبر نوری مخابرات فیبر نوری ابتدا به عنوان یک مخابرات از راه دور قرار دادی تلقی می‌شد که در آن امواج نوری به عنوان حامل یک یا چند واسطه انتقال استفاده می‌شد. با وجود آنکه امواج نوری حامل سیگنالهای آنالوگ بودند اما سیگنالهای نوری همچنان به عنوان سیستم مخابرات دیجیتال بدون تغییر باقی‌مانده‌است. از دلایل این امر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱)تکنیکهای مخابرات در سیستم‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گرفت.

۲)سیستم‌های جدید با بالاترین تکنولوژی برای داشتن بیشترین گنجایش کارآمدی سرعت و دقت طراحی شده بود.

۳)انتقال به کمک خطوط نوری امکان استفاده از تکنیک‌های دیجیتال را فراهم می‌ساخت.

این مطلب نیاز انسان را به دسترسی به مخابره اطلاعات رابه صورت بیت به بیت پاسخگو بود.

  • توانایی پردازش اطلاعات در حجم وسیع:از آنجایی که مخابرات فیبر نوری دارای کارایی بالاتری نسبت به سیم‌های مسی سنتی هستند بشر امروزی تمایل چندانی برای پیروی از سنت دیرینه خود ندارد و توانایی پردازش حجم وسیعی از اطلاعات در مخابره فیبر نوری او را مجذوب و شیفته خود ساخته‌است. قلم فیبر نوری
  • آزادی از نویزهای الکتریکی:بافت یک فیبر نوری از جنس پلاستیک یا شیشه به دلیل رسانندگی انتخاب می‌شود.
    در نتیجه یک حامل موج نوری می‌تواند از پتانسیل مؤثر میدان‌های الکتریکی در امان باشد.
    از قابلیت‌های  مهم  این  نوع  مخابرات  می‌توان  به  امکان  عبورکابل  حامل  موج نوری از میان یک میدان الکترومغناطیسی قوی  اشاره کردکه  سیگنالهای  نام  برده  بدون  آلودگی  از پارازیت‌های الکتریکی  یا سیگنالهای مداخله گر به حداکثر کارایی خود خواهند رسید.

کاربردهای فیبر نوری قلم نوری

  1. کاربرد در مخابرات: یکی از مرسوم‌ترین کاربردهای فیبر نوری انتقال اطلاعات توسط نور لیزر است
  2. کاربرد درحسگرها:
    استفاده از حسگرهای فیبر نوری برای اندازه‌گیری کمیت‌های فیزیکی مانند جریان الکتریکی، میدانمغناطیسی، فشار،حرارت، جابجایی، آلودگی آب‌های دریا، سطح مایعات، تشعشعات پرتوهای گاما و ایکس در سال‌های اخیرشروع شده‌است.
    در این نوع حسگرها، از فیبر نوری به عنوان عنصر اصلی حسگر بهره‌گیری می‌شود بدین ترتیب که ویژگی‌های فیبر تحت میدان کمیت مورد اندازه‌گیری تغییر یافته و با اندازه شدت کمیت تأثیرپذیر می‌شود.

 

  1. کاربردهای نظامی:
    فیبر نوری کاربردهای بی‌شماری درصنایع جنگ‌افزاریدارد که از آن جمله می‌توان برقراری ارتباط و کنترل با آنتنرادار، کنترل و هدایت موشکها، ارتباط زیردریاییها (هیدروفون) را نام برد. ماژول فیبر نوری

 

  1. کاربردهای پزشکی:
    فیبرنوری در تشخیص بیماریهاو آزمایشهای گوناگون در پزشکی کاربرد فراوان دارد که از آن جمله می‌توان دُزیمتری غدد سرطانی، شناسایی نارسایی‌های داخلی بدن، جراحی لیزری، استفاده در دندانپزشکی و اندازه‌گیری مایعات و خون نام برد.

فیبر نوری در ایران

در کشور ایران در اوایل دهه ۶۰، فعالیت‌های پژوهشی در زمینه فیبر نوری در پژوهشگاه، برپایی مجتمع تولید فیبر نوری در پونک تهران را در پی داشت و در سال ۱۳۶۷، کارخانه تولید فیبر نوری در یزد به بهره‌برداری رسید. عملاً در سال ۱۳۷۳ تولید فیبر نوری با ظرفیت ۵۰٫۰۰۰ کیلومتر در سال در ایران آغاز شد. فعالیت استفاده از کابل‌های نوری در دیگر شهرهای بزرگ ایران آغاز شد تا در آینده نزدیک از طریق یک شبکه ملی مخابرات نوری به هم بپیوندند. در همان سال ۱۳۶۷ نخستین خط مخابراتی تار نوری بین تهران و کرج به کار افتاد. سوئیچ فیبر نوری

اولین  پروژه فیبرنوری  با  اجرای۷۰۰کیلومتر  کابل  با ۱۳هزار کانال  بین  چندین  مسیر  با  هزینه‌ای بالغ بر۴۰میلیارد ریال بین سالهای ۶۹ تا ۷۳ انجام شد.

د برنامه دوم توسعه پروژه فیبرنوری با۱۱۶۰۰کیلومترکابل با۶۲۰هزا کانال بین شهری با هزینه ۶۵۴ میلیاردریال در سالهای  ۷۴  تا  ۷۸  به انجام رسیدو  نهایتاً  دربرنامه  سوم  توسعه۱۷۸۵۰کیلومترتا۲میلیون  کانال  با  پروتکشن  بین  شهرهای کشور با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۳۵ میلیارد در سالهای ۷۹ تا ۸۳ اجرا شد.

پروژه تار نوری آسیا اروپا  که به TAE مشهور است  دارای  24000 کیلومتر  طول میباشد و ازچین،قرقیزستان،ازبکستان و ترکمنستان ، ایران ، اوکراین ، ترکیه و آلمان میگذرد  . ظرفیت قابل حمل این خط 7560 کانال تلفنی است سوییچ فیبر نوری

فیبر نوری چیست ؟

فیبرنوری  یک موجبر  استوانهای  از  جنس  شیشه  یا  پلاستیک  است  که دوناحیه  مغزی و غلاف با ضریب شکست متفاوت و دو لایه پوششی اولیه و ثانویه پلاستیکی تشکیل شده‌است.

برپایه قانون اسنل برای انتشار نور در فیبر نوری شرط:
می‌بایست برقرار باشد که به ترتیب ضریب شکست‌های مغزی و غلاف هستند. انتشار نور تحت تأثیر عواملی ذاتی و اکتسابی دچار تضعیف می‌شود. مدیا کانورتور فیبر نوری
این عوامل عمدتا ناشی از جذب فرابنفش،جذب فروسرخ، پراکندگی رایلی،خمش و فشارهای مکانیکی بر آن‌ها هستند.

از سال۱۳۸۷تحقیقات وسیعی درمورداین نوع ازفیبرها در مرکزفناوری تخصصی صورت گرفت و با دستیابی به تکنولوژی ساخت و تولید آنها ایران در زمره معدود کشورهای دارنده تکنولوژی ساخت (POLYMER OPTICAL FIBER , PLASTIC CLAD FIBER) قرار گرفت.

فیبرهای نوری POF برای انتقال نور مرئی و بسیاری از کاربری‌های دیگر قابل استفاده هستند ودربحث انتقال دیتا سرعتی حدود۴۰گیگابیت درثانیه دارند که در مقایسه با فیبرهای نوری شیشه‌ای حدود ۴۰۰ برابر بیشتر می‌باشد. فیبرهای PCF، QOF جهت مصارف خاص صنایع مختلف از قبیل سنسورها و انتقال دیتا بسیار کار آمد است. مدیا کانورتور

در کل موارد استفاده از این فیبرها موجب دستیابی به ابزارآلات هایتکی است که در انحصار بعضی از دولت‌ها قرارداشته‌است.

فیبرهای نوری نسل سوم

طراحان فیبرهای نسل سوم،فیبرهایی را مد نظر داشتند که دارای کمترین تلفات و پاشندگی باشند. برای دستیابی به این نوع فیبرها، محققین از حداقل تلفات در طول موج۱۵۵۰نانومترو از حداقل پاشندگی در طول موج ۱۳۱۰ نانومتر بهره جستند و فیبری را طراحی کردند که دارای ساختار نسبتاً پیچیده‌تری بود.در عمل با تغییراتی درپروفایل ضریب شکست فیبرهای تک مد ازنسل دوم، که حداقل پاشندگی آن در محدوده۱٫۳میکرون قرارداشت،به محدوده ۱٫۵۵ میکرون انتقال داده شد و بدین ترتیب فیبر نوری با ماهیت متفاوتی موسوم بهفیبر دی. اس. اف (D.S.F. Fiberِ) ساخته شد.فیبر نوری بهترین نوع انتقال اطلاعات در عصر امروزی می‌باشد.

برای نوشتن این مقاله از سایت  www.timbercon.comاستفاده شده است  .

[row label="محصولات مرتبط" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns="3" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="83" products="3" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="https://fiberopticbank.com/fiberoptic/cable/"]

[/col]

[/row]
[row label="مقالات مرتبط" col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title text="مطالب زیر را از دست ندهید" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="4136,2929,4245,4214" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="بانک مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="https://fiberopticbank.com/article-book/"]

[/col]

[/row]

آداپتور فیبر نوری FC

آداپتور فیبر نوری FC برای تقویت ساختار بیرونی از یک غلاف فلزی استفاده می کند و می تواند توسط یک پیچ تنظیم دوطرفه بسته شود. همچنین پین سرامیکی در قسمت انتهایی آن به کار رفته است. بنابراین، آداپتور فیبر نوری FC قادر به حفظ عملکرد نوری و مکانیکی پایدار برای مدت زمان طولانی باشد. تجهیزات اکتیو فیبر نوری می توان آن را به انواع مربعی، بیضوی شکل و دایره ای شکل با نسخه سینگل مود و مالتی مود تقسیم کرد. آداپتور FC فیبر نوری به آسانی قابل استفاده می باشد و حساس به گرد و غبار است، و امروزه با استفاده از لبه کروی بدون تغییر ساختار خارجی، عملکرد آن افزایش یافته است.

 

[caption id="attachment_827" align="aligncenter" width="400"]آداپتور فیبر نوری FC/APC to FC/APC Singlemode Simplex Square آداپتور فیبر نوری FC[/caption]

[row label="محصولات مرتبط" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns="3" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="76" products="3" tags="396" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="https://fiberopticbank.com/product-category/passive/adaptor/"]

[/col]

[/row]
[row label="مقالات مرتبط" col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title text="مطالب زیر را از دست ندهید" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="693,4375,4336,4348" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="بانک مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="https://fiberopticbank.com/article-book/"]

[/col]

[/row]

آداپتور فیبر نوری

[caption id="attachment_3170" align="aligncenter" width="508"]آداپتور فیبر نوری تجهیزات پسیو شبکه آداپتور فیبر نوری تجهیزات پسیو شبکه[/caption]

آداپتور فیبرنوری :

آداپتورها ابزارهای کوچکی میباشندکه اغلب به جهت اتصال دادن کابلهای فیبرنوری استفاده می شود.

گاهی آداپتورهای فیبرنوری را با نام کوپلر نیز میخوانند.

آداپتورهای فیبرنوری به شکل های مختلفی در بازار رواج دارند و مورد استفاده هستند اما نکته ی اصلی تمامی این آداپتورها عملکرد یکسان دارند پیگتیل فیبر نوری

این آداپتورها اگر چه ممکن است شکلهای متفاوتی داشته باشند، اما عملکرد تمامی آن ها یکسان می باشد. آداپتور فیبر نوری اجازه می دهد تا کابل های فیبر نوری بصورت انفرادی یا در یک شبکه بزرگ به یکدیگر متصل شوند، این امکان را برقرار می کند که بسیاری از دستگاه ها به صورت همزمان ارتباط برقرار کنند. اداپتور جهت اتصال یک فیبر به یکدیگر (سیمپلکس یا simplex) ویا دو فیبر به یکدیگر ( دابلکس یا duplex ) و در گاهی از مواقع چهار فیبر به یکدیگر ( کواد یا Quad ) استفاده میشود . متد  طراحی اداپتورها برای دو دسته کابل های سینگل مود و مالتی مد می باشد . با توجه به اشکال و ساختارهای مختلف، آداپتورهای فیبر نوری را می توان در کلاس های مختلفی با کانکتور ها همسان ( FC to FC,SC to SC , LC to LC )  و کانکتور های ناهمسان یا هیبریدی (SC to FC , SC to LC , FC to LC ) طبقه بندی نمود . مانند آداپتور فیبر نوری FC ، آداپتور فیبر نوری SC ، آداپتور فیبر نوری ST ، آداپتور فیبر نوری LC و غیره دسته بندی نمود. پیگتیل

نکته کلیدی:

آداپتور های سینگل مود در بسیاری از موارد میتوان بکار برد طبق قانون فرول( تنظیم دقت راس کانکتورها) بدین معنی که آداپتور های سینگل مود را نیز میتوان جهت ارتباط کابل های مالتی مد نیز استفاده کرد اما اداپتور های مالتی مد را نمی توان جهت ارتباط کابل های سینگل مود استفاده نمود . که از این طریق می توان میزان افت را پایین و به همان نسبت سینگنال را تقویت نمود.براساس سایز فرول در دو سایز 2.5mm و 1.25mmو طراحی انها در انواع ارتباط دو کانکتور قیمت ها افزایش می یابد. و براساس نوع کارکرد در مراکز داده ) Data center )  و در شبکه های محلی LAN و شبکه های گسترده WAN و انتقالات همگاه ATM و شبکه های ارتباط خانگی FTTH یا Fiber To The Home و شبکه های پردازش داده ها و شبکه های ارتباطی و مخابراتی و مسیرهای فیبرنوری fiber channel ،در دو نوع نری و مادگی و دو سرمادگی (both female )  و ) female-male) می توان تهیه نمود .

آداپتور های مالتی مد دارای دو سطح مقطع متفاوت میباشند 1. 50/125 و 2. 62.5/125 که این اختلاف در سطح مقطع باعث ایجاد تضعیف در مواردی که مغایرت کابل و اداپتور باشد ، میگردد.

آداپتور فیبر نوری FC

[caption id="attachment_1999" align="alignleft" width="158"]آداپتور فیبر نوزی FC APC آداپتور فیبر نوزی FC APC[/caption]

آداپتور فیبر نوری FC برای تقویت ساختار بیرونی از یک غلاف فلزی استفاده می کند و می تواند توسط یک پیچ تنظیم دوطرفه بسته شود. همچنین پین سرامیکی در قسمت انتهایی آن به کار رفته است. بنابراین، آداپتور فیبر نوری FCقادر به حفظ عملکرد نوری و مکانیکی پایدار برای مدت زمان طولانی باشد. تجهیزات پسیو فیبر نوری می توان آن را به انواع مربعی، بیضوی شکل و دایره ای شکل با نسخه سینگل مود و مالتی مود تقسیم کرد. آداپتور FC فیبر نوری به آسانی قابل استفاده می باشد و حساس به گرد و غبار است، و امروزه با استفاده از لبه کروی بدون تغییر ساختار خارجی، عملکرد آن افزایش یافته است.

 

 

 

آداپتور فیبر نوری SC

[caption id="attachment_2949" align="alignright" width="155"] آداپتور فیبر نوری SC[/caption]

آداپتور فیبر نوری SC با یک بدنه مستطیل شکل پوشش داده شده است و پیکربندی و اندازه پین کوپلینگ آن به اندازه آداپتور فیبر نوری FC می باشد. الکترود فیبر نوری از لحاظ ساختاری، آداپتور فیبر نوری SC به دو دسته simplex و duplex تقسیم می شود. مواد به کار رفته در این نوع آداپتور، معمولاً فلز و پلاستیک می باشد. آداپتور فیبر نوری SC، تنظیم با دقت بالا را ممکن می سازد و جایگذاری ، اتلاف بازگشت و انعکاس بازگشت بسیار کمی دارد.

 

 

 

 

آداپتور فیبر نوری ST

[caption id="attachment_2956" align="alignleft" width="161"]آداپتور فیبر نوری ST-ST- سینگل مود آداپتور فیبر نوری ST[/caption]

آداپتور فیبر نوری ST دارای قفل با ساختار ضربه محکم و ناگهانی برای اطمینان از دقت هنگام اتصال کابل با آن می باشد. قابلیت تکرار و دوام آداپتور فیبر نوری ST با کلید فلزی بهبود یافته است. الکترود با یک پوشش سرامیکی یا مسی دقیق، آداپتور فیبر نوری ST همچنین می تواند یک عملکرد نوری و مکانیکی بسیار خوب برای مدت طولانی داشته باشد. به دودسته simplex و duplex تقسیم می شود و دارای بدنه فلزی و پلاستیکی می باشد.

 

 

 

آداپتور فیبر نوری LC

[caption id="attachment_2942" align="alignright" width="178"]آداپتور فیبر نوری LC-LC- سینگل مود آداپتور فیبر نوری LC-LC- سینگل مود[/caption]

آداپتور فیبر نوری LC دارای مکانیزم جک و قفل ماژولار است تا به راحتی استفاده شود. با وجود پین و غلاف کوچکتر، آداپتور فیبر نوری LC تا حد زیادی تراکم و ظرفیت کانکتورهای فیبر نوری را افزایش می دهد. آداپتور فیبر نوری LC از سه نوع Simplex، Duplex و Quad تشکیل شده است. الکترود فیوژن

 

 

 

 

 

 

* کانکتورهای مناسب دستگاه فیوژن

آداپتورهای مختلف فیبر نوری از کانکتورهای مختلفی پشتیبانی می کند. PC (تماس فیزیکی)، UPC (تماس فیزیکی اولترا) و APC (تماس فیزیکی زاویه دار) سبک پولیش و صیقل دادن مورد استفاده برای آداپتورهای فیبر نوری می باشد. اما به جز ST، سایر آداپتورهای فیبر نوری، تمام سبکهای پولیش و صیقل را ساپورت می کنند. علاوه بر این، رنگ آداپتورهای فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PCC، UPC و APC مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتورهای فیبر نوری SC و LC رنگ های کرم، آبی و سبز در نظر گررفته شده که با کانکتور PGC، UPC و APC مطابقت دارد.

در انتها لازم بذکر است که سایت فیبر نوری مفتخر است تمام انواع آداپتورها فیبر نوری را در سایت خود با کمترین فیمت و بالاترین کیفیت عرضه مینماید. برای آشنایی با محصولات سایت و قیمت ها روی لینک آداپتور فیبر نوری کلیک کنید و یا از طریق منوی سایت به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

 

[row col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns="3" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="76" products="3" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="https://fiberopticbank.com/product-category/passive/adaptor/"]

[/col]

[/row]
[row col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title text="مطالب زیر را از دست ندهید" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="4375,4336,4348,3968" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="بانک مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="https://fiberopticbank.com/article-book/"]

[/col]

[/row]

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 192 تاريخ : 28 / 11 / 1398 ساعت: 10:25 بعد از ظهر

آشنایی با انواع پچ کورد فیبر نوری

جهت آشنایی با انواع پچ کورد فیبر نوری ابتدا لازم است بدانیم پچ کورد فیبر نوری چیست و چه تفاوتی با پیگتیل و کانکتورهای فیبر نوری دارد.

پچ کورد فیبر نوری چیست ؟

پچ کورد فیبر نوریکابلهای Connectorized (یا Pre-Connectorized یا Pre-Terminated) کابلهایی هستند که دارای کانکتورِ از پیش تعبیه شده می­باشند. اصولاً این کابلها را پچ کورد فیبر نوری (دارای دو کانکتور در دو سمت کابل) و یا پیگتیل فیبر نوری (دارای یک کانکتور در یک سمت کابل) می­ نامند.

فروش انواع پچ کورد فیبر نوری در بانک فیبر نوری و شبکه

 تقسیم بندی انواع پچ کوردهای فیبر نوری

پچکورد های فیبر نوری می‌تواند با پارامترهای مختلف کابل فیبر نوری تقسیم‌بندی شود.

1- طبق مواد مصرفی برای کابل به انواع PVC, Riser Plenum, OFNR, OFNP, LSZH و … تقسیم می‌شود.
2- طبق تعداد Core استفاده شده به دو نوع سیمپلکس و داپلکس تقسیم‌بندی می‌شود.  سیمپلکس از یک Core فیبر نوری و داپلکس از دو Core فیبر نوری استفاده می‌کند.
3- طبق نوع Core مصرفی پچ‌کورد به دو نوع مالتی‌مود و سینگل‌مود تقسیم می‌شود.  پچ‌کورد سینگل مود عموما زرد رنگ می‌باشد با سایز کر فیبر 9/125µm در حالی که مالتی مود نارنجی رنگ با سایز کر فیبر50/125 و  62.5/125µm می‌باشد.
4- علاوه بر این پچ‌کورد مالتی مود یک تقسیم‌بندی دیگر دارا می‌باشد که به انواع OM3 و OM4 و …گروه‌بندی می‌شود.
5- یک نوع دیگر دسته‌بندی که به نوع صیقل دادن فرول کانکتور شده و به سه نوع پچ‌کورد PC، UPC، APC تقسیم‌بندی می‌شود.

آشنایی با انواع پچ کورد فیبر نوری کانکتور شبکه

پچ کورد فیبر نوری LC

کانکتور فیبر نوری LC (پچ کورد فیبر نوری)یکی از انواع پچ کورد فیبر نوری ، پچ کورد فیبر نوری LC است که با کانکتور LC خاتمه می‌یابد. LC  مخفف کانکتور لوسنت (Lucent) است. کانکتور LC به سبک ساختار فشار و چفت شدن می‌باشد این نوع دارای بدنه پلاستیکی و فرول با اندازه دقیق 1.25mm و با جنس سرامیکی است. قاب پریز
پچ‌کورد نوری نوع LC یک نوع محبوب پچ‌کورد نوری است که فرم کوچک دارد و باعث کاهش اشغال فضا می‌شود و این نوع به طور گسترده‌ای برای نصب و راه‌اندازی مناطق پرتراکم و کم حجم استفاده می‌شود.
پچ‌کورد LC از یک فرول 1.25 میلی‌متر استفاده می‌کند، که به اندازه نصف پچ‌کورد ST است. این پچ‌کورد در وضعیت سینگل مود عملکرد بسیار خوب و مصرف بالایی دارد. پچ‌کورد LC با استانداردهای IEC و Telcordia، ANSI / EIA / TIA مطابقت دارد. کانکتور پچ‌کورد LC هم برای سایز 1.6 mm/2.0mmو هم‌چنین برای سایز 3.0mm استفاده می‌شود.

پچ کورد فیبر نوری SC

کانکتور فیبر نوری sc (پچ کورد فیبر نوری)پچ‌کوردی است که با کانکتور SC خاتمه می‌یابد. کانکتور SC توسط شرکت ژاپنی NTT اختراع شده است. SC مخفف کانکتور مشترک یا کانکتور میدان و یا کانکتور استاندارد است. استفاده از آن‌ها در ارتباطات داده‌ها و مخابرات فیبر نوری بسیار شایع است. این نوع کانکتور از نوع فشار و کشش بوده و می‌تواند برای ۱۰۰۰ چرخه اتصال استفاده شود. پچ‌کورد SC در کانکتور خود دارای قفل می‌باشد و با این حرکت از طریق فرول سرامیکی یک اتصال تراز و دقیق به وجود می‌آورد. تستر شبکه پچ‌کورد SC کم هزینه، ساده و هم‌چنین با دوام است که از ویژگی‌های خاص این کانکتور می‌باشد. این نوع ارزان و با صرفه اقتصادی است. پچ‌کورد SC به طور گسترده‌ای در شبکه‌های فیبر نوری استفاده می‌شود و می‌تواند با اکسید زیرکونیوم و قاب پلاستیکی همراه باشد.

پچ کورد فیبر نوری FC

کانکتور فیبر نوری Fc (پچ کورد فیبر نوری)پچ‌کورد فیبر نوری FC دارای کانکتور FC میباشد و نحوه اتصال آن به صورت پیچشی است. FC مخفف کانکتور ثابت می‌باشد (Fixed Connector) همانند کانکتور SC ،FC نیز توسط کمپانی NTT اختراع شد. پچ‌کورد FC دارای بدنه فلزی و ساختار پیچشی است. در پچ‌کورد FC فرول و آستر مورد استفاده در کانکتورها همانند کانکتور SC می‌باشد.

پچ‌کورد FC در هر دو حالت سینگل‌مود و مولتی‌مود قابل دسترسی است. این نوع پچ‌کورد در محیط با لرزش بالا می‌تواند به کار برده شود و به صورت پیچشی محکم بسته می‌شود، اما لازم است قبل از سفت و محکم کردن پچ‌کورد آن را به صورت تراز و صحیح وارد نمود. پچ کورد شبکه

پچ کورد فیبر نوری ST

کانکتور فیبر نوری st (پچ کورد فیبر نوری)پچ کورد ST فیبر نوری با کانکتور ST خاتمه یافته است. ST مخفف Straight-Tip و به شکل زیر می باشد. قطر کانکتور ST مانند کانکتور SC فرول 2.5 میلیمتری دارد. این نوع پچ کورد توسط AT & T توسعه داده شده و در دهه های 1980 و 1990 بسیار محبوب بوده است. کانکتور ST سرنیزه ای شکل و دارای فرول طولانی فنری برای نگه داشتن فیبر می باشد. این نوع پچ کورد در هر دو نوع مولتی مود و سینگل مود در دسترس است. آداپتورهای سیمپلکس و دوبلکس افقی نصب شده با محفظه فلزی یا پلاستیکی موجود بوده و می تواند به دو دسته دارای آستر از جنس برنز فسفات و یا اکسید زیرکونیوم تقسیم شود. البته ممکن است تمایل افراد به جای استفاده از محفظه پلاستیکی به جنس فلزی بیشتر باشد. پچ کورد فیبر نوری ST دارای نوک صاف و مستقیم است که موجب می شود به راحتی داخل و خارج شود. اگر احساس می کنید دارای اتلاف توان بالایی هستید می توانید آن را دوباره جا بزنید این نوع کانکتور تا 500 بار ورود و خروج استاندارد بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می دهد. پچ کورد فیبرنوری ST از نسل های قدیمی پچ کورد می باشد، اما هنوز به طور گسترده برای شبکه های مولتی مود، از جمله شبکه های محلی برای ساختمان ها و دانشگاه ها استفاده می شود.

پچ کورد فیبر نوری Din

کانکتور فیبر نوری din (پچ کورد فیبر نوری)پچ‌کورد فیبر نوری FC دارای کانکتور FC میباشد و نحوه اتصال آن به صورت پیچشی است. FC مخفف کانکتور ثابت می‌باشد (Fixed Connector) همانند کانکتور SC ،FC نیز توسط کمپانی NTT اختراع شد. پچ‌کورد FC دارای بدنه فلزی و ساختار پیچشی است. در پچ‌کورد FC فرول و آستر مورد استفاده در کانکتورها همانند کانکتور SC می‌باشد.

پچ‌کورد FC در هر دو حالت سینگل‌مود و مولتی‌مود قابل دسترسی است. این نوع پچ‌کورد در محیط با لرزش بالا می‌تواند به کار برده شود و به صورت پیچشی محکم بسته می‌شود، اما لازم است قبل از سفت و محکم کردن پچ‌کورد آن را به صورت تراز و صحیح وارد نمود. مفصل فیبر نوری

پچ کورد فیبر نوری MTRJ

کانکتور فیبر نوری mtrj (پچ کورد فیبر نوری)یکی دیگر از انواع پچ کورد فیبر نوری ،پچ کورد MTRJ با کانکتور MT-RJ اتمام یافته است. MT-RJ مخفف فیش سفارشی انتقال مکانیکی (Mechanical Transfer Registered Jack) است. کانکتور MTRJ توسعه یافته کانکتور MT و RJ است. این نوع پچ کورد دارای محفظه و فرول پلاستیکی است که از ویژگی های خاص آن ارتباط دو کانکشن فیبر نوری می باشد. کانکتور MTRJ با استفاده از فرم فرول MT که توسط NTT تولید شده اقتباس گرفته شده است. هر خانه کانکتور MTRJ دو کر فیبر (دوبلکس) دارا می باشد و شباهت خاصی به کانکتور مسی اترنت RJ45 دارد. مفصل خاکی فیبر نوری اندازه آن نصف کانکتور SC است و در راه حل های فیبر تا به دسکتاپ منجر به کاهش قیمت در هر پورت فیبر می شود. کانکتورهای MTRJ به دو صورت (با دو پین فلزی) نر و (بدون سوزن و پین) ماده موجود است. پچ کورد MTRJ معمولا برای کاربردهای شبکه استفاده می شود. اندازه آن کمی کوچکتر از فیش های تلفن استاندارد می باشد و کار با آن بسیار آسان است.

پچ کورد فیبر نوری E2000

کانکتور فیبر نوری e2000 (پچ کورد فیبر نوری)پچ کورد E2000 با کانکتور E2000 خاتمه یافته است. کانکتور E2000 برای محافظت از فرول از گرد و غبار و خش دارای دریچه و دیافراگم فنری شکل می باشد. دریچه و دیافراگم کانکتور هنگامی که کانکتور آزاد است به صورت اتوماتیک بسته می شود این دریچه فنری شکل باعث می شود که آلودگی به داخل وارد نشود یا نور لیزر از کانکتور خارج نشود. هنگامی که به آداپتور متصل می شود دریچه به صورت اتوماتیک باز می شود. با ساختار مشابه کانکتور SC ، کانکتور E2000 کوچکتر است. کانکتور فیبر نوری پچ کورد E2000 یکی از آخرین سبک و طراحی های این نوع کابل است و در عین حال یکی از گران قیمت ترین پچ کوردهای فیبر نوری است.

پچ کورد فیبر نوری MU

کانکتور فیبر نوری mu (پچ کورد فیبر نوری)پچ کورد MU با کانکتور MU خاتمه یافته است. کانکتور MU نیز اختراع کمپانی NTT است. دارای پوشش و محفظه پلاستیکی است و ساختار آن به صورت فشار و کشش (Push & Pull) می باشد. کانکتور MU یک کانکتور کوچک فرمی باشد که ویژگی های یک فرول کانکتور LC با قطر ۱٫۲۵mm دارا می باشد. کانکتور MU همان مکانیسم قفل شدن کانکتور SC را دارد که بر اساس فشار و کشش می باشد. کانکتور فیبر نوری MU اندازه مشابه LC و گاهی اوقات به نام SC کوچک خوانده می شود. کانکتورهای MU در انتقال پیشرفته نوری، تبادل، و سیستم های مشترک و یا نرم افزار با سرعت بالای داده استفاده می شود. اخیرا پچ کورد MU توسعه داده شده است تا در آینده به جای SC استفاده شود.

پچ کورد فیبر نوری MPO / MTP

کانکتور فیبر نوری mto (پچ کورد فیبر نوری)پچ کورد MPO با کانکتور MPO خاتمه یافته است. پچ کورد MPO یک پچ کورد ظرفیت بالا با اتصال چند فیبر بر محور ساخت فرول نوع MT است. این یک کانکتور بر اساس عمل فشار-کشش بوده و با استانداردهای IEC 61754-7 و TIA / EIA 604-5A سازگار می باشد و برای پایان مسیر و ترمینه کردن آن و برای کاربردهای با ظرفیت بالا، بسیار باصرفه است. این نوع پچ کورد معمولا در کابل نوع ریبون استفاده می شود و در اسمبلی گنجایش خروجی چند فیبر کاربرد دارد. MPO در هر کانکتور خود چند فیبر را شامل می شود و به این معناست که MPO می تواند چندین کانکشن را با یک کانکتور خود برقرار کند که می تواند این تعداد ۱۲، ۲۴، ۳۶ و … باشد. MTP ورژن آپگریده شده MPO می باشد. کانکتور MTP یک کانکشن ظرفیت بالا بین تجهیزات شبکه در اتاق مخابرات ایجاد می کند و برای این کاربردها مناسب می باشد. این نوع پچ کورد بر مبنای سیستم فشار و کشش چفت می شود به راحتی می توان آن را وارد و خارج نمود.

کاربردهای پچ کوردهای فیبر نوری و پیگتیل ها

پچ کوردهای فیبرنوری و پیگتیل ها امکان اتصالات interconnect و cross connect را در کاربردهای مختلفی مثل اتاق های ارتباط از راه دور، دیتاسنترها و ... را فراهم می کند. تضعیف کننده فیبر نوری آن ها جهت تامین نیاز گیگابیت اترنت، 10 گیگابیت اترنت و اتصالات پرسرعت فیبر نوری در انواع مختلف فیبر OM4، OM3، OM2 و OM1 یا OS1/OS2 موجود هستند، اما در کل هر کدام برای عملکردهای مخصوص خودشان مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع پچ کورد فیبر نوری در بانک فیبر نوری و شبکه[ux_banner height="300px" bg_overlay="rgba(255, 255, 255, 0.75)"]

[text_box text_color="dark" width="73" width__sm="52" position_x="50" position_y="50"]

سایت بانک فیبر نوری مفتخر است تمام انواع پچ کورد فیبر نوری را در سایت خود با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه مینماید. برای آشنایی با محصولات سایت و قیمت ها روی لینک پچ کورد فیبر نوری کلیک کنید و یا از طریق منوی سایت به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید.

[button text="صفحه اصلی پچ کورد فیبر نوری" radius="10" expand="true" link="https://fiberopticbank.com/product-category/passive/patch-cord/"]

[/text_box]

[/ux_banner]
[row label="مقالات مرتبط" col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title text="مطالب زیر را از دست ندهید" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="4348,4336,4412,5072" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="بانک مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="https://fiberopticbank.com/article-book/"]

[/col]

[/row]

انواع کابل فیبر نوری

بر اساس ویژگیهای زیر ، فیبرهای نوری را می توان به دسته های مختلفی تقسیم نمود :

انواع کابل فیبر نوری بر اساس اشعه گذرنده از آنها

1-فیبر نوری تک حالته ( Single-Mode) : ایــن نــوع از فیبرهــا، هســته هــای کــوچکی دارند (9 میکـرون)  و مـی تواننـد نـور لیـزر مـادون قرمـز ( بــا طــول مــوج  1300 تــا  1550 نــانومتر ) را درون خــود هــدایت کننــد. اتنیتور فیبر نوری حداکثر طول مورد استفاده تا 70 کیلومتر و با تجهیزات خاص تا 150 کیلومتر

2- فیبر نوری چند حالته ( Multi-Mode ): این نوع از فیبرها هسته های بزرگتری دارند (قطـری در 62/5 میکرون) و نور مادون قرمـز گسـیل شـده از دیودهـای نـوری (LED  ) را ( با طول موج  850 تا  1300 نانومتر ) درون خود هدایت مـی کننـد. پچ پنل و باکس دیواری

 

[caption id="attachment_2931" align="aligncenter" width="783"]انواع فیبر نوری ( سینگل مود و مالتی مود) انواع فیبر نوری ( سینگل مود و مالتی مود)[/caption]

کابل SM بسیار گرانتر است و در مقایسه با کابل MM شعاع انحنای نسـبتا بـالایی دارد، کـه کـار بـا آن را سخت تر می کند. بیشتر LAN های فیبر نوری از کابل چندحالته استفاده می کنند، که علیرغم کـارایی کمتـر نسبت به کابل تک حالته باز هم از کابل مسی بسیار بهتر است.

انواع کابل فیبر نوری بر اساس ساختار مواد آنها

1-فیبرنوری شیشه ای

2- فیبرنوری پلاستیکی

3-فیبرنوری سیلیکا با روکش پلاستیکی

انواع کابل فیبر نوری بر اساس ترکیب مواد مربوط به هسته

  1. فیبرنوری با ضریب شکست پله ای : در ایـن  نـوع  فیبـر  کـه  اصـطلاحا  بـه Step index مشهورند، ابتدا لایه هسته را با ضریب شکست و قطر مشخص می سازند، و سپس بر روی آن  یک لایه روکش با ضریب شکست کمتر می نشانند. بـدین  ترتیـب  فیبـری  پدیـد  مـی  آیـد  کـه  ضـریب شکست آن در مرز بین هسته و روکش به صورت ناگهانی (پلکانی) تغییر می کند. پچ پنل فیبر نوری
  1. فیبرنوری با ضریب شکست مرحلهای ( تدریجی ) : در این نوع فیبر کـه  اصـطلاحا  بـه Graded Index شهرت یافته اند، ضریب شکست هسته به آرامی و با دور شدن از مرکز رو به کاهش می گذارد و در مرز 50 تا 5.622 میکرون از مرکز هسته، به حداقل خود می رسد. چنین وضعیتی باعث خواهد شد که مرز بین ناحیه هسته و روکش به صورت یـک  سـطح  آینـه  ای عمل نکند بلکه پرتوهای نور همانند پدیده سراب به صـورت  منحنـی  وار شکسـته  شـده  و پـس  از رسیدن به زاویه بحرانی مجددا بر روی منحنی مشابه به سوی هسته برگردند. پچ پنل و باکس دیواری فیبر نوری

 

 

[caption id="attachment_2932" align="aligncenter" width="587"]انواع کابل فیبر نوری انواع کابل فیبر نوری[/caption]

انواع کابل فیبر نوری بر اساس محیط

1- کابلهای فیبر نوری جهت کاربرد در بیرون ساختمان (Outdoor): این فیبرها جهت ارتباط بین ساختمان ها در خارج ازساختمان بکار می رود،  حداکثر فاصـله  ای کـه مجاز است این کابل در داخل ساختمان وارد شود 10 متر است. پچپنل فیبر نوری

2- کابلهای فیبر نوری جهت کاربرد در درون ساختمان ( Indoor) : از این کابلها جهت استفاده از Backbone  شبکه در داخل ساختمان استفاده می شود، دارای محافظت های فیزیکی مناسبی می باشند، می توان از 6 تا 144 تیوب استفاده کرد که در هر تیوب 24 فیبر نوری قرار دارد، داخل هر تیوب ژل بی رنگ قرار دارد تا باعث شود قابلیت انعطاف فیبر بالا رفته و در برابر ضربه مقاوم باشد. ویژگیهای عمومی این نوع از کابل عبارتند از، پوششی که در صورت آتش گرفتن گاز سمی از خود متصاعد نکند، مقاوم در مقابل شعله ور شدن، مقاوم در مقابل خمش و در عین حال ظریف و منعطف. انواع کابل فیبر نوری

اصطلاحات فیبر نوری کابل فیبر نوری

1- Loose tube : در برخی از انواع فیبر نوری با توجه به اینکه تا حد امکان باید از  از خمیدگی بیش از حد هسته ی مرکزی  فیرنوری جلوگیری نماییم در لایه های محافظ فیبر از یک پوسته که در درون آن یک نوع ژل مایع وجود دارد استفاده می شود. این لایه اجازه می دهد که هسته ی مرکزی حد فاصل جدار در برگیرنده ژل معلق باشد  و در هنگام خمش با حرکت دادن کابل از فشار به هسته ی مرکزی جلوگیری می کند.

2- Armored ( زره ) : پوشش فلزی که در خارجی ترین لایه فیبر و در زیر ژاکت قرار می گیرد تا از لایه های داخلی فیبر حفاظت کند فروش انواع برندهای کابل فیبر نوری

3- self supported ( مهار ) : یک سیم بکسل که زیر ژاکت و در یک سمت یا دو سمت فیبر قرار می گیرد و معمولا برای بستن کابل به تیر در فیبرهای هوایی متداول است.

4-Anti rodent ( ضد جونده )

[caption id="attachment_2933" align="aligncenter" width="441"]انواع کابل فیبر نوری انواع کابل فیبر نوری[/caption]

[ux_banner height="150px" bg_overlay="rgba(255, 255, 255, 0.75)"]

[text_box text_color="dark" width="73" width__sm="52" position_x="50" position_y="50"]

سایت بانک فیبر نوری مفتخر است تمام انواع کابل فیبر نوری را در سایت خود با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه مینماید. برای آشنایی با محصولات سایت و قیمت ها روی لینک کابل فیبر نوری کلیک کنید و یا از طریق منوی سایت به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید.

[/text_box]

[/ux_banner]
[row label="محصولات مرتبط" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns="3" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="83" products="3" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="https://fiberopticbank.com/fiberoptic/cable/"]

[/col]

[/row]
[row label="مقالات مرتبط" col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title text="مطالب زیر را از دست ندهید" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="4245,4214,4136,3147" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="بانک مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="https://fiberopticbank.com/article-book/"]

[/col]

[/row]

مخابرات فیبر نوری ، تاریخچه و کاربردها

مخابرات فیبر نوری یک روش انتقال اطلاعات از یک مکان به مکان دیگر با ارسال پالس‌های نور از طریق یک فیبر نوری است. نور، یک موج الکترومغناطیسی حامل که مدوله شده است را برای حمل اطلاعات تغییر شکل می‌دهد. کابل فیبر نوری opgw توسعه سیستم‌های ارتباطی فیبر نوری در دههٔ ۱۹۷۰ میلادی، انقلابی در صنعت ارتباطات داشته و همچنین نقش عمده‌ای در ظهور عصر اطلاعات بازی کرده‌اند. به خاطر مزایای بیشتر ارتباطات فیبر نوری نسبت به سامانه‌های انتقال اطلاعات از زیر ساخت‌های برقی (مثل زوج سیم‌های به هم تابیده، کابل‌های کواکسیال و…)، فیبرهای نوری عمدتاً جایگزین سیم‌های مسی در هسته اصلی شبکه‌ها در جهان توسعه یافته شده‌اند. فیبر نوری در بسیاری از شرکت‌های مخابراتی برای انتقال سیگنال‌های تلفن، ارتباط اینترنتی و سیگنال‌های تلویزیون کابلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. محققان با استفاده از ارتباط فیبر نوری در آزمایشگاه‌های بل به سرعت اینترنتی بیش از ۱۰۰ petabit × کیلومتر بر ثانیه رسیده‌اند. فرایند ارتباط با استفاده از فیبر نوری شامل مراحل اساسی زیر است:ایجاد سیگنال‌های نوری توسط یک فرستنده، رله کردن سیگنال در امتداد فیبر (در کل عمل تکرار سیگنال و تقویت آن را رله کردن گویند)، تضمین این که سیگنال بیش از حد تحریف یا ضعیف نمی‌شود، دریافت سیگنال نوری، و تبدیل آن به یک سیگنال الکتریکی.

[caption id="attachment_1322" align="alignleft" width="301"]دستگاه فُتو فُن - مخابرات فیبر نوری دستگاه فُتو فُن (بخش گیرنده و گوشی) گراهام بل و دستیارش سال ۱۸۸۰[/caption]

تاریخچه

در سال ۱۸۸۰ الکساندر گراهام بل و دستیارش چارلز سامر تِینِر در آزمایشگاه تازه تأسیس "وُلتاً در واشنگتن، مقدمه و سرآغاز ارتباطات فیبرنوری را با نام " فُتو فُن (تلفن نوری) " درست کردند که بِل آن را مهم‌ترین اختراع خود در نظر گرفته است. دستگاه صدا را توسط یک پرتو نور منتقل می‌کرد. در تاریخ ۳ ژوئن ۱۸۸۰، بل اولین انتقال تلفن بی‌سیم در جهان را بین دو ساختمان که با فاصله ۲۱۳ متر از یکدیگر قرار داشتند انجام داد. کابل opgw با توجه به اینکه محیط انتقال نور از طریق هوا (اتمسفر) صورت می‌گرفت، فُتو فُن از لحاظ عملی کارا نبود تا زمانی که پیشرفت تکنولوژی‌های لیزر و فیبرنوری انتفال نور در محیطی ایمن را فراهم کردند. اولین استفاده عملی از فُتو فُن ده‌ها سال بعد در ارتباطات نظامی بود. در سال ۱۹۵۴ هارولد هاپکینز و ناریندر سینگ کاپانی نشان دادند که نورد فیبر شیشه‌ای می‌تواند نور را منتقل نماید. در ابتدا اینطور در نظر گرفته شد که نور فقط در مسیر مستقیم می‌تواند انتقال پیدا کند.

کاربردها

فیبر نوری در بسیاری از شرکت‌های مخابراتی برای انتقال سیگنال‌های تلفن، ارتباط اینترنتی و سیگنال‌های تلویزیون کابلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به پایین‌تر بودن میزان میرایی (از بین رفتن سیگنال‌ها) و تداخل (که توسط نویزهای موجود در محیط ایجاد می‌شود)، فیبر نوری دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به سیم مسی، در فواصل بسیار دور (ارتباط بین شهرها، استان‌ها، کشوری با کشورهای دیگر و ارتباط بین قاره‌ای) یا تقاضای بالا جهت دسترسی به اطلاعات (مثل اینترنت که نیازمند پهنای باند بسیار بالا به همراه پایین‌ترین حد از خطا در سیگنال‌های ارسالی و دریافتی است) می‌باشد. با این حال، توسعه زیرساخت‌ها بین شهرها نسبتاً دشوار و وقت گیر بود و سیستم‌های فیبر نوری برای نصب و اجرا، پیچیده و گران‌قیمت بودند. میکرو کابل فیبر نوری با توجه به این مشکلات، سیستم ارتباطی فیبر نوری در درجه اول در پروژه‌های با فواصل بسیار دور نصب و راه‌اندازی شد، یعنی جایی که از حداکثر ظرفیت انتقال اطلاعات بر روی این بستر می‌توانستند استفاده کنند و این کار موجب جبران هزینه‌های افزایش یافته شد. از سال ۲۰۰۰ قیمت تجهیزات مخابرات فیبر نوری به طور قابل توجهی کاهش یافت. در حال حاضر هزینه انتقال، نصب و راه‌اندازی فیبر نوری تا منازل، نسبت به کابل‌های مسی جهت بستر ارتباطات مخابراتی، اینترنتی و تلویزیونی مقرون به صرفه تر است.

پانویس

  1.  Mary Kay Carson (2007). Alexander Graham Bell: Giving Voice To The World. Sterling Biographies. New York: Sterling Publishing. pp. 76–78. ISBN 978-1-4027-3230-0.
  2.  Alexander Graham Bell (October 1880). "On the Production and Reproduction of Sound by Light". American Joual of Science, Third Series. XX (118): 305–324. also published as "Selenium and the Photophone" in Nature, September 1880.
  3. [row label="محصولات مرتبط" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"][col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

    [title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

    [ux_products style="normal" type="masonry" columns="3" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="83" products="3" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

    [button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="https://fiberopticbank.com/fiberoptic/cable/"]

    [/col]

    [/row]
    [row label="مقالات مرتبط" col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

    [col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

    [title text="مطالب زیر را از دست ندهید" tag_name="h4"]

    [blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="4136,4284,4245,4214" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

    [button text="بانک مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="https://fiberopticbank.com/article-book/"]

    [/col]

    [/row]

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 154 تاريخ : 27 / 11 / 1398 ساعت: 10:23 بعد از ظهر

پنل اس ام اس برای آموزشگاه رانندگی

پنل پیامک آموزشگاه رانندگی | ارسال پیامک تبلیغاتی به آموزشگاه ها | تخفیف 30%

2019/12/28

مرضیه سیفی

مشاغل

بدون دیدگاه

پنل پیامک آموزشگاه رانندگی اطلاع رسانی به مشتریان خیاطی

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک و همچنین پنل پیامک آموزشگاه رانندگی صحبت کنیم همراه ما باشید. یکی از موسساتی که از سیستم سامانه پیام کوتاه استفاده می کند آموزشگاه رانندگی می باشند اگر شما هم یک آموزشگاه رانندگی دارید برای رسیدن به خواسته های خود می توانید از امکانات پنل پیامکی جهت جذب هنرآموزان جدید استفاده نمایید.

مدیرپیامک چیست؟! مواد شیمیایی پنل پیامک

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیرپیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف driving استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آموزشگاه های رانندگی از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه آموزشگاه رانندگی

با پنل اس ام اس آموزشگاه رانندگی میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟ پنل پیامک انبوه صنف سوپر مارکت ها

  1. با خرید پنل اس ام اس آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل اس ام اس آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامکی آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید سامانه پیامک برای آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.
  9. با خرید پنل پیامک برای آموزشگاه رانندگی ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید. پنل اس ام اس برای هییت

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ارسال پیامک به بلک لیست ها پنل اس ام اس فرش فروشی

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس اس ام اس برای بانک ها

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد پنل پیامک در آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی سامانه پیامک داروخانه

  • شناسایی و بررسی نیازها و امکانات آموزشگاه با پنل پیامک آموزشگاه رانندگی
  • ارسال پیام جهت تشویق افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی
  • اعلام شرایط ثبت نام برای متقاضیان آموزش رانندگی
  • ارسال و دریافت پیام جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان
  • ایجاد ارتباط دو طرفه بین متقاضیان و آموزشگاه از طریق پنل اس ام اس آموزشگاه رانندگی قیمت پنل اس ام اس
  • اعلام شروع کلاس های تئوری/ عملی از طریق سامانه پیامکی آموزشگاه رانندگی
  • تهیه و جمع آوری آمار ثبت نام/قبولی ویا چند دوره ای بودن متقاضیان از طریق پنل پیامک در آموزشگاه رانندگی
  • ارسال پیام هشداری و آموزشی برای متقاضیان و رانندگان
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری ( جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و تغییر ساعات کلاس) پنل پیامک برای هییت
  • رسیدگی به درخواست های واصله از طریق سامانه پیام کوتاه در آموزشگاه رانندگی
  • ارسال پیام جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای متقاضیان و رانندگان آموزشگاه
  • سازماندهی و گروه بندی متقاضیان از طریق پنل پیامکی آموزشگاه رانندگی
  • معرفی خدمات و امکانات آموزشگاه به عموم از طریق پنل اس ام اس آموزشگاه رانندگی
  • ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضا و همکاران و متقاضیان
  • برگزاری نظر سنجی جهت پیش برد اهداف آموزشگاه رانندگی
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات

چرا سامانه پیام کوتاه بهترین گزینه برای تبلیغات در آموزشگاه رانندگی است ؟ تبلیغات پیامکی برای موسسه زبان

پیامک تبلیغاتی با استفاده از پنل اس ام اس ، امروزه جزء بهترین نوع تبلیغات در زمینه ی کسب و کار به شمار می روند شما باید بتوانید این روش را بشناسید و از آن به بهترین شکل ممکن در کسب و کار خود بهره بهره مند بشوید. این نکته را حتما باید بدانید که عدم استفاده از این پنل ها در تجارت خود، مساوی با عقب ماندن از علم و تکنولوژی روز است و کسانی که از این سامانه در کسب و کار خود استفاده نمی کنند محکوم به شکست می باشند. در ادامه برخی از کاربردهای پنل پیامک برای آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی را توضیح میدهیم.

کاربرد پنل پیامک در آموزشگاه رانندگیجلب رضایت مشتری پنل اس ام اس برای پرستاران

پیامک یک کانال ارتباطی اشتراکی مبتنی بر رضایتمندی مخاطبان است و شما در این سامانه نباید سعی کنید که بیش از آن چیزی که مشتری نیاز دارد و به آن چراغ سبز نشان می دهد برایش توضیح دهید . این بدین معناست که مشتریان شما باید رضایت خود را برای دریافت پیامک از طرف شما اعلام کرده باشند .

مناسب ترین زمان ارسال پیامک پنل پیامک برای پوشاک

این نکته برای شما بسیار مهم است که در هنگام ارسال پیامک ها به مشتریان یا مخاطبان بالقوه شما باید آنرا طوری زمان بندی کنید که پیامک های شما در زمان های مناسبی از طول روز ارسال شوند .

جذابیت و تنوع در متن پیامک پنل پیامک زباله

اگرچه پیامک ها ممکن است در تعداد کاراکترهای قابل استفاده محدود باشند اما شما می توانید در پیام های خود تنوع ایجاد کنید ، تکراری بودن متن پیامک ها باعث زدگی کاربران و مخاطبان شما می شود .

معرفی آموزشگاه و کسب و کار خود سامانه پیامک فروشگاه اسباب بازی

این نکته واقعا حائز اهمیت است که خود را به طور کامل در پیامک هایتان معرفی کنید. چون بسیار از مشتریان هستند که از گنگ بودن نام و مشخصات شما آزرده خاطر می شوند.

استفاده از امکان پیامک سفید احترام به مشتری شماره تلفن رانندگان کامیون

برای مشتریان تعیین تکلیف نکنید به مشتریان خود اطمینان دهید که در صورت لغو اشتراک یا عدم رضایت از دریافت پیامک، آنها در آینده هرگز از طرف شما پیامکی دریافت نخواهند کرد این امکان را به آن ها دادن دقیقا عینیت ادب و احترام شما را نسبت به مشتریان خود نشان می دهد .

عدم ارسال هرزنامه تبلیغات در صنف فروشندگان طلا و جواهر

اگر از قوانین بازاریابی پیامکی شما پیروی نکنید هرگونه پیامک ناخواسته دریافتی از طرف بازار هدف به عنوان اسپم یا هرزنامه برای شما تخلف محسوب می شود و باعث جریمه برای شما می شود.

عدم ارسال پیامک های غیر ضروری مزایا و کاربرد پنل اس ام اس در کارواش ها

مشتریان خود را با پیامک های غیر ضروری درباره انواع تبلیغات یا پیشنهادات خسته نکنید در واقع این کار شما واقعا باعث برانگیخته شدن و زدگی مشتریان شما خواهد شد.

اجتناب از زیاده گویی و طولانی بودن جملات مزیت پنل اس ام اس برای عکاسی ها

اینکه شما بخواهید تا جایی پیامک ها را خلاصه کنید که ناخوانا باشد اصلا درست نیست. دقت کنید که در هنگام قرار دادن مخفف های پیامکی در پیام خود مطمئن شوید که به صورت صریح و بی پرده با مخاطب هدف خود صحبت کنید ، جوری باید باشد که مخاطب شما دقیقا و عمیقا آن موضوعی را که مد نظرتان بوده را متوجه شود.

ایجاد مسابقه پیامکی برای مخاطبان پنل sms برای هلال احمر

هنگامی که مشتریان وارد رقابتی شده یا استفاده از سرویسی را انتخاب می کنند وب سایت یا لینک های مربوط به رسانه های اجتماعی را در متن پاسخ اتوماتیک خود قرار بدهید. دریافت اتوماتیک پاسخ ها، راهی سریع و ساده برای متصل ساختن مشتریان به صفحات مختلفی است که در فضای مجازی در اختیار دارید و آنها را ترغیب به کلیک کردن روی لینکها می کند.

جذب بیشتر مخاطبان با متن های تاثیر گذار ایجاد ارتباط با ورزشکاران با ارسال پیامک

پیامک هایی که می‌فرستید می‌تواند به گونه‌ای باشد که مشتریان را نسبت به ، به اشتراک گذاری لینک‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی کسب و کارتان با دیگران برانگیزد. بهترین نوع تبلیغ، تبلیغ دهان به دهان (بازاریابی ویروسی) می‌باشد، و برای پاداش‌دهی به افرادیکه دیگران را به برند شما ارجاع داده‌اند می‌توانید از در نظر گرفتن معامله خاص یا محصولی مجانی برایشان استفاده کنید.

قرار دادن زمان برای مخاطبان پنل پیامک در کارخانه ها

اضافه سازی تاریخ انقضا مشتریان را ترغیب می کند تا سریع تر پاسخ بدهند از این امکان بیشتر در مواقعی استفاده می شود که شما علاوه بر تبلیغات در انتهای متن پیامکی خود از مخاطبی سوالی کرده باشید یا به هر نحوی نیاز به جوابی از سمت او باشید همانند آن است که شما حس نیاز خود به مخاطب را در عین نیازی که به آن دارید کم میکنید و همین کار باعث جذب بیشتر مشتری می شود، و همچنین به شما نیز در دست یابی به نتایج یا کسب اطلاعات به سریع ترین شیوه ممکن یاری می رساند.

طراحی انحصاری تمامی مطالب و خدماتی که برای مشتری در نظر می گیرید پنل اس ام اس دانشگاه

در متنی که برای مشتریان خود ارسال می کنید بنویسید که این امکان برای تمامی مشتریان وی آی پی ارائه شده است تا به این ترتیب مشتریان حس خاص بودن کنند ، در کل این در روابط انسانی هم نیز به شدت حس می شود که دادن حس خاص بودن باعث می شود که امتیازات ویژه ای را بتوانید از آن شخص مورد نظر دریافت کنید. همچنین در صورتی که آفرهای عرضه شده شما برای همه در دسترس باشد آنوقت آبونمان سرویس شدن جذابیت کمتری پیدا می کند.

از متن های ارسالی خود به عنوان طعمه هایی برای جذب مشتریان به سایت های اجتماعی استفاده کنید کاربرد های پیامک برای آموزشگاه رانندگی

هر نوع مسابقه یا رقابتی را که بر روی صفحات خود در رسانه های اجتماعی عرضه کرده اید از طریق متونی که به مشتریان می فرستید گسترش دهید . می توانید به این ترتیب از طریق صفحات یاد شده هرچه بیشتر مشارکت مشتریان را برانگیزید اما حواستان باشد از اس ام اس ها برای هدایت کردنشان استفاده کنید.

ایجاد ارتباط دو طرفه با پرسش یا نظر سنجی پنل ارسال پیامک برای نمایشگاه ها و نمایندگی های فروش خودرو

از مشتریان عقیده آنها را در مورد محصول یا ایده یا حتی اگر لازم است درباره اقدام به راه اندازی صفحاتی در جهت حمایت آموزشگاه های خود نظر خواهی کرده و حتی اگر از نظر مالی آنچنان مشکلی ندارید در آموزشگاه خود حتی می توانید برای بهترین ایده ها و صفحات ایجاد شده جایزه هم نیز در نظر بگیرید.بعد از انکه نتایج مدنظرتان بدست آمد، دیگر فرصت سود دهی برای شما ایجاد شده است اما این نکته را در نظر بگیرید که تبلیغات اولیه شما از طریق سامانه پیامکی می باشد.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت رونق کتاب خوانی و اشتراک مجلات با پیامک انبوه

افراد 20 تا 50 ساله به همراه ابزارهای موبایلی متنوعی بزرگ شده اند و نسبت به جوانان متولد سال های اوج انفجارجمعیت در ارسال و دریافت متن اس ام اس ماهرتر هستند و همچنین توجه بسیار بیشتری به پیام های ورودی خود نسبت به افراد با سن های بالاتر نشان می دهند چون حوصله ی بیشتری دارند.

اولویت مخاطبان خود را بشناسید پنل اس ام اس کودک

از مشتریان بپرسید که دوست دارند چه هنگامی پیام دریافت کنند و چه نوع اطلاعاتی مورد نیازشان است این نکته برای آموزشگاه ها بسیار بسیار مهم است که بدانند مخاطبان آنها چه چیزی را در اولویت خود قرار می دهند.

شخص سازی متن پیامکی پنل پیامک برای شرکت ها

مشتریان بیشتر به مطالبی پاسخ می دهند که مستقیم خطاب به آنها نوشته شده باشد، به علاوه می توانید بر مبنای اولویت های مشتریانتان متون مرتبط تری را خطاب به آنها ارسال کنید ، قطعا باید این را بدانید که امر کردن مستقیم قطعا بسیار بهتر است از کلی گویی و این منطق در متن پیام های پیامکی هم نیز باید رعایت شود.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان کاربرد پنل sms در آزمایشگاه ها

با استفاده از دستگاه کی پد پیامک و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک : پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای

کلام آخر … کاربرد پنل پیامک برای دفاتر بیمه

به همین منظور شما هم اگر قصد تبلیغات را دارید باید بدانید که هیچ رسانه ای بهتر از پنل پیامک در آموزشگاه رانندگی نمی توانند شما را به جایگاه مورد نظرتان برسانند . در انتها این شما هستید که با انتخاب درست خود در جهت تبلیغات می توانید جایگاه خود را بدست آورید پس سعی کنید انتخابتان را به بهترین مکان تبلیغات که سامانه های پیامکی هستند معطوف کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف driving استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه آموزشگاه رانندگی

با کد تخفیف driving از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس آموزشگاه رانندگی تهیه نمایید. خرید پنل ارسال پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

5 / 5 ( 2 رای )

پنل اس ام اس, پنل اس ام اس برای آموزشگاه رانندگی, پنل پیامک برای آموزشگاه رانندگی, سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی, سامانه پیام کوتاه برای آموزشگاه رانندگی, کاربردهای پیامک برای آموزشگاه رانندگی, کاربردهای پیامک در آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی, کاربردهای سامانه پیامک برای آموزشگاه رانندگی

 

پنل اس ام اس برای خودروسازان و نمایندگی خودرو

پنل اس ام اس برای خودروسازان و نمایندگی های فروش خودرو | تخفیف 30%

2019/12/27

مرضیه سیفی

مشاغل

بدون دیدگاه

پنل اس ام اس برای خودروسازان و نمایندگی های فروش خودرو پنل ارسال اس ام اس برای صاحبان املاک

با توجه به رشد روز به روز صنایع خودروسازی و تمایل مردم به استفاده از این محصولات، لزوم ایجاد یک ارتباط مناسب با این شرکت ها احساس می شود. سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک و پنل اس ام اس خودروسازان یا پنل پیامک در نمایندگی خودرو میتواند یک ابزار مناسب و همچنین مقرون به صرفه برای انجام این کار باشد. در این مقاله به چند مورد از مزیت های پنل پیام کوتاه برای شرکت های خودروسازی اشاره می نمائیم. تعرفه پنل اس ام اس

صنعت خودرو برخلاف صنایع دیگر باید بر روی خدمات قبل و بعد از فروش خود تمرکز کند تا بتواند درآمد کلی مناسبی برای شرکت ایجاد کند.برای تحقق یافتن این امور باید بهترین استراتژی را اتنخاب کند که امروزه بهترین استراتژی بازاریابی پیامکی و استفاده از خدمات پنل اس ام اس نمایندگی خودرو می باشد.

مدیرپیامک چیست؟! پنل اس ام اس در خدمت آژانس های مسافرتی و گردشگری

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیرپیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف cardealer استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس انتخابات بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به نمایندگی ها از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه نمایندگی فروش خودرو

با پنل اس ام اس خودروسازان و نمایندگی فروش خودرو میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟ سامانه پیام کوتاه چاپ و بسته بندی

  • با خرید پنل اس ام اس خودروسازان ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • با خرید پنل پیامک نمایندگی فروش خودرو ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل پیامکی فروشگاه خودرو ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  • با خرید سامانه پیامک نمایشگاه ماشین ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید. سامانه پیامک برای هییت
  • با خرید پنل اس ام اس نمایندگی خودرو ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید سامانه پیامکی نمایشگاه خودرو ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  • با خرید سامانه پیام کوتاه برای فروشندگان خودرو ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  • با خرید سامانه پیامک برای بازاریابی خودرو ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.
  • با خرید پنل پیامک برای واردکنندگان خودرو ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ارسال پیامک به بلک لیست ها پنل اس ام اس تهیه غذا

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد پنل پیامک برای خودروسازان ، نمایشگاه خودرو و یا موتور سیکلت : بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

  • ارائه پیشنهادات جذاب متعدد موجود در نمایشگاه.
  • ارائه کوپن ها ، تخفیفات و پیشنهادات در طول مدت برگزاری جشنواره های خودرویی.
  • ارائه جزئیات درباره عرضه های جدیدتر.
  • ارائه یادآوری کننده ها درباره خدمات خودرو و تاریخ رانندگی آزمایشی.
  • ارائه گزارش روزانه در مورد روند کارگاه آموزشی به نمایندگان فروش.
  • دسترسی آسان به پرسش ها و شکایات.
  • استفاده از یادآوری کننده ها برای موعد پرداخت ، موعد خدمات ، موعد بیمه و …
  • یک راه ارتباطی مقرون بصرفه و کارآمد برای مشتریان.
  • تحویل پیامک ها به مشتریان در موثرترین روش بصورتی که مشتریان بررسی آن را پشت گوش نیندازند. پنل پیامک برای فروشگاه
  • بررسی بازخوردهای مشتریان
  • ارسال پیامک اخطار برای خدمات تکمیلی ، انقضای گارانتی ، رویدادها و …
  • با ارسال پیامک محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط بنگاه را تبلیغ کنید.
  • ارسال پیامک برای سررسید دعوتنامه تحویل خودرو یا اعلام تاریخ تحویل به مشتری
  • اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
  • اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه
  • ارسال پیامک با توجه به مناسب های ملی و مذهبی
  • ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی
  • ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
  • انجام نظر سنجی درمورد خدمات ارائه شده در نمایندگی ها
  • منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
  • پاسخگوی 24 ساعته در مورد خرید نقدی و به روز هر مدل خودرو
  • معرفی محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط مجموعه
  • ارسال پیامک برای تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو با اعلام تاریخ تحویل خودرو به مشتری سامانه ارسال پیامک برای هییت
  • انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی با پنل اس ام اس نمایندگی خودرو
  • با ارسال پیامک زمان ارسال مبلغ خودرو، زمان تحویل خودرو و… را به مشتریان تذکر دهید.

کاربرد پنل پیامک در نمایشگاه خودروچرا سامانه پیام کوتاه بهترین انتخاب برای تبلیغات فروش خودرو است ؟ سامانه ارسال پیامک برای سازمان تبلیغات اسلامی

در بازار کاری امروز علاوه بر جذب مشتری تعامل دوطرفه با وی جلب رضایت او و حفظ رابطه طولانی مدت با استفاده از خدمات سامانه پیامکی امکان پذیر می باشد، برای حفظ مشتری باید دائما انان را از خدماتی که ارائه میشود مطلع ساخت و انان را در جریان کاری خود قرار داد مسلما استفاده از سامانه پیام کوتاه بهترین و اسان ترین راه ممکن در ایجاد اگاه سازی دائمی میباشد.

ارسال پیامک ساده با پنل اس ام اس نمایندگی خودرو پنل اس ام اس صندوق های تعاونی

با خرید پنل اس ام اس نمایندگی خودرو در این روش ارسال شما می توانید به مشتری خود اعلام نمایید که محصول مورد نظر آماده تحویل است.

ارسال پیامک هوشمند با پنل اس ام اس در نمایندگی خودرو پیامک قالیشویی

شما در این روش می توانید به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار کنید.

ارسال براساس اصناف با پنل اس ام اس برای خودروسازان سامانه پیامکی سوالات پزشکی

عملکرد این ارسال به گونه ای میباشد که با ارسال پیامک به هم صنفان خود و یا مشاغل مرتبط با کار خود می توانید همکاری کنید.

تبریک مناسبت های مختلف مانند تولد با پنل پیامکی فروش خودرو ارسال پیامک انبوه به وکلای دادگستری

شما میتوانید از طریق گزینه مناسبت هوشمند به یادآوری رویدادی برای مشتریان و همچنین کارمندان و همکاران خود با ارسال پیامک ارتباط نزدیکتری را برقرار کنید.

ارسال پیامک انبوه براساس شهر و کد پستی پنل پیامک برای شعب و دفاتر بیمه

این ارسال به گونه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده ارسال پیامک و یا بازاریابی نمائید.

ابزار دفترچه تلفن کاربرد های سامانه پیامک ویژه آژانس املاک

گروهبندی و افزودن شماره ی مخاطبان را به شما خواهد داد شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.

ابزار نظرسنجی و مسابقه  پیام کوتاه راهنمای گردشگری

برای اطلاع از نظرات مشتریان و یا برگزاری مسابقاتی جهت افزایش ارتباط با مشتریان و حتی پرسنل شرکت نیز قابل استفاده می باشد.

ارسال با نام به دفترچه تلفن پنل اس ام اس در صنعت چاپ و بسته بندی

با استفاده از پنل اس ام اس در نمایندگی خودرو می توانید به کلیه مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال نمایید.

پاسخگوی خودکار پیام های دریافتی با پنل پیامک در نمایندگی خودرو پنل پیامک تهیه غذا

با ابزار منشی خودکار می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و آنی پاسخ دهید.

ارسال پیامک زماندار با پنل اس ام اس نمایندگی خودرو پنل پیامک معلمان

با استفاده از ارسال زمان دار پیامک در تاریخ و زمان مشخص برای افراد مختلف پیامک ارسال نمایید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان پنل اس ام اس برای دفاتر پیشخوان دولت

با استفاده از دستگاه کی پد پیامک و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک : پنل اس ام اس برای پاتوبیولوژی ها

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

کلام آخر … پنل ارسال پیامک

اگر علاقه دارید در کسب و کارتان از پنل اس ام اس تبلیغاتی نمایندگی خودرو استفاده کنید، بهتر است بدانید این خدمات قابلیت شخصی سازی داشته و می ‌توانید آن را بر اساس نیازهایتان تغییر دهید و به علاوه با استفاده از آن‌ می ‌توانید بخش ارتباطات کسب و کار خود را به شکل موثرتری گسترش داده و اداره نمایید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل پیامک اتخابات از کد تخفیف استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه نمایندگی فروش خودرو

با کد تخفیف cardealer از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس نمایندگی خودرو تهیه نمایید. خرید پنل ارسال پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

5 / 5 ( 1 رای )

ارسال پیامک برای نمایندگی فروش خودرو, بازاریابی پیامکی خودرو, پنل اس ام اس, پنل اس ام اس تبلیغات در صنعت خودرو, پنل اس ام اس در نمایندگی خودرو, پنل پیامک برای نمایشگاه ها و نمایندگی فروش خودرو, کاربرد سامانه پیامک در فروشگاه های خودرو

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 164 تاريخ : 20 / 11 / 1398 ساعت: 6:0 بعد از ظهر

پنل اس ام اس فروشگاه | ارسال پیامک تبلیغاتی به فروشگاه ها | تخفیف 30%

 

پنل اس ام اس فروشگاه پنل اس ام اس پرستاران

 

کاربرد پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای را می توان یکی از مصادیق بازاریابی پیامکی بشمار آورد. صاحبین فروشگاه های زنجیره ای و یا فروشگاه آنلاین با اطلاع از کاربرد پیامک و پنل پیام کوتاه برای فروشگاه های زنجبره ای می توانند برنامه ریزی بهتری برای بازاریابی و فروش خود داشته باشند. مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای یکی از مشتریانی هستند که از پنل اس ام اس استفاده فراوانی میکنند . پنل پیامک در هییت های مذهبی

اگر دقت کرده باشید استفاده از ارسال اس ام اس تبلیغاتی روشی ارزان و زود بازده میباشد که امروزه کمتر فروشگاهی از آن بی بهره مانده است ، شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی مدیرپیامک از خدمات ویژه پنل های ما بهره مند شوید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف store استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه فروشگاه

با پنل اس ام اس فروشگاه میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟ پنل اس ام اس بانک

  1. با خرید پنل اس ام اس فروشگاه ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک فروشگاه ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی فروشگاه ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک فروشگاه ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک در فروشگاه ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامکی فروشگاه ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای فروشگاه ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل پیامک برای فروشگاه ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف پنل اس ام اس داروخانه

با خرید پنل اس ام اس برای فروشگاه در سامانه پیامکی مدیر پیامک می توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال پیامک به مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. در ارسال مشاغل بعد از این که دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

ارسال پیامک به بلک لیست ها پنل پیامک انبوه صنف سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای کوچک

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس پنل پیامک برای فرش فروشی

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

برخی از موارد استفاده از پنل اس ام اس در فروشگاه های زنجیره ای : مزایای بازاریابی پیامکی برای خیاط ها

  • ارسال هدفمند پیامک تخفیف به صورت دوره ای و منظم
  • ارسال پیامک تخفیف روی اجناس خاص به یک محدوده خاص و از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک به مشتریان و مطلع کردن آنها از جشنواره های فروش و…
  • ایجاد گروه مخاطبین و باشگاه مشتریان با عضویت اشخاص در دفترچه تلفن سامانه
  • معرفی کالاهای خاص به گروه های خاص پنل اس ام اس آتیه داده پرداز
  • اعطای نمایندگی فعال از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی
  • معرفی شعب جدید در سطح شهر از طریق ارسال اس ام اس
  • ماژول منشی پیامکی در پنل اس ام اس فروشگاه برای خریداران
  • کاربرد پنل پیامک در فروشگاه های اینترنتی
  • ارسال اخبار به مشتریان و کارکنان مجموعه
  • ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت ارسال نام کاربری و رمز عبور
  • ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت انجام تبلیغات مختلف
  • اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس ها
  • برگزاری پرسش و پاسخ به منظور پشتیبانی پس از فروش
  • ارسال اخبار و رویداد های سازمان به همکاران و مشتریان
  • اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
  • منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
  • ارسال پیامک قدر دانی از حضور در همایش ها و یا غرفه های نمایشگاهی
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات
  • ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
  • معرفی خدمات جدید
  • سامانه پیامکی برای هییت
  • معرفی لیست قیمت ها
  • معرفی شعبه جدید به مشتریان
  • ارسال پیام ها ی تبلیغاتی به مشتریان
  • برگزاری قرعه کشی های هفته گی ، ماهانه و سالانه در فروشگاه
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری
  • اعلام جلسات کاری به اعضا و همکاران
  • نظر سنجی عمومی جهت رضایت مندی عموم از عملکرد مجموعه
  • ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان و پرسنل
  • اعلام تراکنش های انجام شده از طریق پیامک

امکانات سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک برای فروشگاه ها پنل پیامک مواد شیمیایی

پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای می تواند امکانات متعددی را داشته باشد که در ادامه به آن اشاره می نمائیم.

ارسال پیامک انبوه پنل اس ام اس مکانیک ها

در پنل پیامک مدیرپیامک امکانات متعددی جهت ارسال پیامک انبوه وجود دارد که هر یک از این امکانات دارای بانک اطلاعاتی یا بانک شماره موبایل هستند که به روش های مختلف دسته بندی شده اند.

صاحبین کسب و کارهای مختلف به خصوص فروشگاه های زنجیره ای می توانند برای بازاریابی و فروش بهتر و بیشتر از بانک شماره موبایل اصناف، محله ها، کدپستی،‌ سن و جنسیت و…. استفاده کرده و پیامکهای تبلیغاتی خود را ارسال نمایند.با استفاده از این روش در واقع شما فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال می کنید و هزینه تبلیغات بابت ارسال پیامک به کسانی که علاقه ای به کسب و کار شما ندارند هدر نمی دهید.

ارسال پیامک تبریک تولد و مناسبت ها کاربرد پنل اس ام اس برای طراح های دکوراسیون داخلی

با استفاده از ماژول تبریک تولد و رویداد می توانید در تاریخ تولد و یا مناسبت ها و رویداد های مختلف برای مشتریان فروشگاه تان پیامک ارسال کنید. فروشگاه های زنجیره ای می توانند هنگام پرداخت هزینه ی خریدهایی که مشتریان انجام داده اند نسبت به تاریخ تولد آنها اطلاع یابند و در روز تولد هر مشتری پیامکی برای او ارسال کنند که شامل درصد تخفیف و یا پیشنهاداتی از این قبیل باشد، این روش علاوه بر ایجاد وفاداری و جلب رضایت مشتری باعث گسترش تبلیغات شفاهی نیز خواهد شد.

خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی سامانه پیامک پتروشیمی

ارسال پیامک در فروشگاه های اینترنتی از طریق خطوط خدماتی به شما این اجازه را می دهد تا پیام های خود را به تمام شماره ها حتی شماره هایی که دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند، انجام دهید.

ارسال پیامک در هنگام ثبت سفارش پنل اس ام اس کاریابی

احزار هویت مشتریان در زمان ثبت نام و یا ورود با ارسال پیامک به گوشی آنان انجام می شود. هر سفارشی که در سایت ثبت و خریداری شود، به صورت پیامک به سفارش دهنده اطلاع داده خواهد شد البته پس از پرداخت، خریدار می تواند از طریق پیام کوتاه مطلع شود که خریدش در چه وضعیت سفارشی قرار دارد.

ماژول منشی پیامکی پنل اس ام اس خشکشویی ها

با استفاده از منشی پیامکی در پنل کاربری سامانه پیام کوتاه می توانید یک منشی پیامکی بسازید که افراد بتوانند با آدرس عدد خاصی اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند ، مثلا با ارسال عدد ۲ آدرس شعب شما در منطقه دو تهران ارسال شود.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان پنل ارسال sms تجارت الکترونیک

با استفاده از دستگاه کی پد پیامک و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید . پنل اس ام اس خط ثابت

مزیت مهم در مدیر پیامک : ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به وکلا و دفاتر حقوقی

و در آخر … کاربرد های پنل پیامک برای مراکز پزشکی

چنانچه شما مدیریت یک فروشگاه بزرگ را برعهده دارید و قصد دارید گامی نو برای رونق کسب و کارتان بردارید. پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی مدیرپیامک برای فعالیت خودتان استفاده کنید و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

 

با کد تخفیف store از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل ارسال پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

5 / 5 ( 2 رای )

اطلاع رسانی افتتاحیه فروشگاه با پیامک, افزایش فروش فروشگاه با تبلیغات پیامکی, پنل اس ام اس فروشگاه, پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای, تبلیغ پیامکی برای فروشگاه, سامانه پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای

 

پنل پیامک سوپر مارکت | ارسال پیامک تبلیغاتی به سوپر مارکت ها | تخفیف 30%

 

پنل پیامک سوپر مارکت مزایای سامانه پیامک قالیشویان

 

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک و همچنین پنل اس ام اس یا پنل پیامک برای سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها صحبت کنیم همراه ما باشید.

پیشرفت و گسترش تکنولوژی در تمامی حوزه ها و اصناف قابل مشاهده می باشد. امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی پنل پیامک انبوه در صنف سوپر مارکت نمونه ایی از این خدمات بوده که پیامد استفاده از آن ایجاد ارزش افزوده و جلب مشتریان می باشد.

شما با ثبت نام در پنل پیام کوتاه کوتاه شرکت مدیرپیامک و دریافت پنل پیامک می توانید علاوه بر تبلیغات منطقه ایی ، با مشتریان خود در ارتباط باشید که در ادامه به شرح این امکانات خواهیم پرداخت.

مدیرپیامک چیست؟! کاربرد سامانه پیام کوتاه برای صندوق های تعاونی

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیرپیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف market استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه سوپر مارکت ها

با پنل اس ام اس سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟ پنل پیامک ویژه سازمان تبلیغات اسلامی

  1. با خرید پنل اس ام اس سوپر مارکت ها ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک سوپر مارکت ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی سوپر مارکت ها ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک سوپر مارکت و هایپر مارکت ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک در سوپر مارکت ها ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامکی سوپر مارکت ها ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را آغاز کنید. پنل اس ام اس از همه اپراتور ها

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف پنل اس ام اس آرایشگاه

با خرید پنل اس ام اس برای سوپر مارکت در سامانه پیامکی مدیر پیامک می توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال پیامک به مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. در ارسال مشاغل بعد از این که دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

ارسال پیامک به بلک لیست ها اس ام اس یادآوری برای رستوران

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس پنل پیامک در صنعت چاپ و بسته بندی

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد ها و مزایای استفاده از پنل اس ام اس در سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها : پنل پیامک تبریک روز معلم

  • ارسال پیامک تخفیف روی اجناس خاص به یک محدوده خاص و از روی نقشه گوگل
  • ایجاد گروه مخاطبین و باشگاه مشتریان با عضویت اشخاص در دفترچه تلفن سامانه
  • برگزاری قرعه کشی های هفته گی ، ماهانه و سالانه در سوپر مارکت
  • ارسال پیامک به مشتریان و مطلع کردن آنها از جشنواره های فروش و…
  • کاربرد پنل پیامک در فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای
  • ماژول منشی پیامکی در پنل اس ام اس سوپر مارکت برای خریداران
  • اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
  • ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان سوپر مارکت
  • ارسال اخبار به مشتریان سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری با پنل پیامک سوپر مارکت
  • ارتباط با مشتری به صورت مستقیم و جلب رضایت آن ها
  • ارسال هدفمند پیامک تخفیف به صورت دوره ای و منظم
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات
  • معرفی لیست قیمت ها با پنل پیامک سوپر مارکت
  • معرفی کالاهای خاص به گروه های خاص
  • سامانه پیامک برای هییت
  • ارسال پیام ها ی تبلیغاتی به مشتریان
  • ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
  • بدست آوردن مشتری جدید
  • صرفه جویی در زمان و هزینه

تبلیغات انبوه با پنل اس ام اس سوپر مارکت کاربرد پنل پیامک در دفاتر زیارتی سیاحتی و آژانس های مسافرتی

بیشترین مشتریان سوپر مارکت ساکنین و شاغلین آن منطقه می باشند. شما می توانید با استفاده از بانک های اطلاعاتی نقشه گوگل و یا شهر و کد پستی که به صورت رایگان در پنل اس ام اس شرکت مدیرپیامک قرار داده شده اند ، به این افراد پیامک ارسال نموده و این افراد را با استفاده از یک پیامک تبلیغاتی صحیح به خرید از محصولاتتان دعوت نمایید.

تبلیغات پیامکی با دکل منطقه ای سامانه پیامک برای دفتر املاک

همچنین شما می توانید با استفاده از ماژول ارسال از دکل ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسلی که طی ۲۴ ساعت از زمان انتخابی شما از دکل منطقه ی مد نظرتان استفاده نموده اند ، پیامک ارسال نمایید.

ارتباط با مشتریان پنل پیامک مخصوص شرکت های بیمه

پنل پیامک سوپر مارکت شرکت مدیر پیامک با امکان ارسال و دریافت رایگان پیامک برای تمامی خطوط امکان ارائه خدمات متمایزی را به مشتریان شما می دهد.

دریافت سفارشات مشتریان با پنل پیامک سوپر مارکت افزایش فروش مغازه

تماس های تلفنی پیاپی جهت ارسال سفارشات به درب منازل و یادداشت آنان بر روی کاغذ موجب خطاهای فراوانی در آماده سازی سفارشات و برگشت محصولات ارسالی می گردد. حال با دریافت سفارشات به صورت پیامکی می توانید لیست منظمی از سفارشات تهیه کرده و به ترتیب به تمامی نیاز های مشتریانتان پاسخ دهید.

ارسال پیامک پاسخگوی خوکار سامانه پیامک برای فروشگاه زنجیره ای

شما با راه اندازی ماژول پاسخ تبلیغاتی می توانید کاربرانتان را از دریافت پیامکشان مطلع نمایید تا نیازی به تماس تلفنی آنان جهت پیگیری وجود نداشته باشد. همچنین می توانید هنگام ارسال سفارش ، مبلغ سفارش را به همراه وضیعت سفارش به مشتریان خود ارسال نمایید.

ماژول دفترچه تلفن پنل پیامک سوپر مارکت سامانه پیام کوتاه آزمایشگاه

با استفاده از این ماژول نیازی به گرفتن آدرس از مشتریانتان برای هر سفارش نبوده و تنها با دریافت پیامک می توانید به آدرس مخاطب که در دفترچه تلفن ذخیره نموده اید ، دسترسی داشته و سفارشاتتان را ارسال نمایید. همچنین با استفاده از ماژول دفترچه تلفن امکان گروه بندی مشتریان برای شما وجود داشته و می توانید جهت جلب رضایت آنان برای هر گروه در بازه های زمانی متفاوت تخفیفاتی ویژه ارائه دهید و از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی نمایید.

ارائه کوپن تخفیف و پیشنهاد ویژه پنل اس ام اس دفاتر خدمات ارتباطی

با ارسال پیامکی این کوپن ها هم به مشتریان فعلی و هم به کسانی که تاکنون از شما خرید نداشته اند پیشنهاد خرید همراه با تخفیف را ارائه دهید. با ارائه این پیشنهادات و ارائه قیمت های منطقی و گاه پایین تر از سایر سوپر مارکت ها و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک از مشاهده صف های طولانی ورود مشتریان به سوپر مارکت خود شگفت زده خواهید شد!

معرفی محصولات با پنل پیامک سوپر مارکت سامانه پیام کوتاه برای معلمان

محصولات جدید موجود در سوپرمارکت و خرده فروشی را به مشتریان ارسال کنید و آنها را در جریان تازه ترین محصولات قرار دهید.همچنین اطلاعات لازم در مورد زمان تحویل کالا را به مشتریان ارسال کنید.

ماژول یادآوری پیامکی در پنل پیامک سوپر مارکت پنل پیامک صنف خشکشویی

با ارائه پیامک مشتریان را از زمان و مبلغ تسویه حساب آگاه کنید. به مشتریان خود یادآوری کنید تا برای تسویه حساب اقدام کنند. حتی برای مشتریانی که خیلی وقت است از نقد شدنشان ناامید شده اید، یادآوری در سامانه تعریف کنید که ماهیانه به آنها، با ذکر مبلغ بدهی ، پیامک ارسال شود!

تشکر از مشتریان با ارسال پیامک سامانه پیام کوتاه تجارت الکترونیک

از طریق پیامک از مشتریان خوش حساب و یا از مشتریانی که به طور مداوم خریدار محصولات شما بوده اند تشکر کنید و خاطره ای خوش از کار خود به جا گذارید.این روش به شکل غیر مستقیم در جذب مشتری موثر است.

ارسال پیامک تبریک مناسبت ها پنل پیامک برای سازمان صنایع پتروشیمی

خاص ترین روز هر فرد روزی است که پا به این دنیا گذاشته، در این رقابت از بقیه سازمان ها عقب نمانید، خیلی خاص است اگر شما بعنوان فروشگاه خاص مشتری خودتان، برایش تبریک روز تولد بفرستید! یقین داشته باشید نام شما را از یاد نخواهد برد!

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان کاریابی و پیامک

با استفاده از دستگاه کی پد و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریانتان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل پیامک سوپر مارکت و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک : تبلیغات پیامکی برای مکانیک های خودرو

کلام آخر پنل پیامک دکوراسیون داخلی

چنانچه شما هم صاحب یک سوپر مارکت یا هایپر مارکت هستید و قصد دارید گامی نو برای رونق کسب و کارتان بردارید. پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی مدیرپیامک برای فعالیت خودتان استفاده کنید و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید. پنل اس ام اس رهیاب گستر

 

با کد تخفیف market از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس سوپر مارکت تهیه نمایید. خرید پنل ارسال پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

5 / 5 ( 1 رای )

پنل اس ام اس مخصوص سوپر مارکت, پنل اس ام اس هایپر مارکت, پنل پیامک انبوه صنف سوپر مارکت, تبلیغات در سامانه پیام کوتاه سوپر مارکت, سامانه پیام کوتاه سوپر مارکت, سامانه پیامکی هایپر مارکت ها, کاربرد پیامک در سوپر مارکت و خرده فروشی

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 162 تاريخ : 19 / 11 / 1398 ساعت: 5:52 بعد از ظهر

پنل پیامک برای چاپ و بسته بندی

پنل پیامک چاپ و بسته بندی | ارسال پیامک تبلیغاتی به چاپخانه ها | تخفیف 30%

2019/12/17

مرضیه سیفی

مشاغل

بدون دیدگاه

پنل پیامک چاپ و بسته بندی پنل اس ام اس برای هییت

ما دراین مقاله میخواهیم درباره امکانات مدیرپیامک و پنل پیامکی چاپ و بسته بندی صحبت کنیم همراه ما باشید. شاید شما که این مقاله را میخوانید درصنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات مشغول به کار باشید یا صاحب یک چاپخانه باشید و نیازمند یک پنل پیامک برای چاپ  بسته بندی باشید و بخواهید برای افزایش فروش و رونق کسب و کارتان در صنعت چاپ و بسته بندی تبلیغات کنید .

شما بایستی به مشاغلی که به نوعی با صنعت و چاپ و بسته بندی برای محصولاتشان سرو کار دارند یا میخواهند برای محصولاتشان بسته بندی مناسبی ایجاد کنند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و آنها را از وجود چاپخانه یا صنعت چاپ خود آگاه سازید. سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه برای پزشکان

بهترین راهکار و نوع تبلیغات ارسال پیامک به مشاغل هدف است. همان طور که می دانید تبلیغات پیامکی ارزانترین و سریع ترین تبلیغ است ولی شماره موبایل های آن ها را از کجا پیدا کنیم؟ ما برای شما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل صاحبان مشاغل را آماده کرده ایم که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر می شود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف printing استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس وکلا بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های افراد مختلف به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل هدف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه صنعت چاپ و بسته بندی

با پنل اس ام اس چاپ و بسته بندی میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟ پنل پیامک قالیشویی

  1. با خرید پنل اس ام اس چاپ و بسته بندی ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک چاپ و بسته بندی ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی چاپ و بسته بندی ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک چاپ و بسته بندی ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک در چاپ و بسته بندی ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامکی چاپ و تبلیغات ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای صنعت چاپ و بسته بندی ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل پیامک برای صنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید. پنل پیامک برای هییت

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف سامانه پیامک سازمان تبلیغات اسلامی

با خرید پنل پیامک برای چاپ و بسته بندی در سامانه پیامکی مدیر پیامک می توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال پیامک به مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. ماژول پیامک جوملا در ارسال مشاغل بعد از این که دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

ارسال پیامک به بلک لیست ها کاربرد سامانه پیامک در صندوق قرض الحسنه

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس کاربرد پیامک برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف چاپ و بسته بندی پنل اس ام اس چاپ تبلیغات

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس مدیرپیامک برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به مشاغل و اصناف میباشد. شما با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود. ارسال پیامک در هییت ها

مثلا نمایندگان بیمه که بیشتر با رانندگان و صاحبان کارگاه ها و سایر مشاغل خاص سر و کار دارند. یا کانون های تبلیغاتی و چاپ که با مغازه ها و فرشگاه ها و آموزشگاه ها و .. سروکار دارند. و یا هر شغل دیگری که مشریان شما صاحبان مشاغل و اصناف خاص و مشخصی هستند. آیا دنبال راهی هستید که با کمترین هزینه و سرعت بالا تبلیغات خود را به گوش مشاغل هدف برسانید؟

سامانه مدیر پیامک بهترین پنل پیامک چاپ و بسته بندی بهترین تبلیغات رستوران

با وجود قابلیت ارسال به بلک لیست پنل پیامک چاپ و بسته بندی نگران میزان خوانده شدن پیامک های تبلیغاتی خود نباشید و مطمعن باشید که پیامک شما به دست تمامی مخاطبین شما حتی کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند خواهد رسید.

با ارسال پیامک به مشاغل پیامک های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده ها غیر مرتبط با شغل شما نیست و پیامک های شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر می رسد!
لازم به ذکر است مجموعه مشاغل ارائه شده در مدیرپیامک با بیش از ۸۰۰ هزار شماره به تفکیک شغلی ،شهری و جنسیت کامل ترین مجموعه مشاغل در کشور می باشد.

پنل پیامک برای صنعت چاپ و بسته بندی کاربرد پنل اس ام اس برای معلمان و مدارس

ما با استناد و تکیه بر تجربه و آگاهی خود در زمینه کسب و کارها ، شبکه ای ارزشمند از جامعه ی چاپ و بسته بندی را معرفی میکنیم که ارتباط قوی با آنها میتواند حجم فروش و مشتریان شما را به طرز باورنکردنی افزایش دهد. با خرید پنل پیامک چاپ و بسته بندی بانک شماره موبایل و تلفن چاپ و بسته بندی به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد .

بانک شماره موبایل رایگان با خرید سامانه پیامکی پنل پیامک آژانس های مسافرتی دفاتر زیارتی و سیاحتی

با خرید پنل پیامک چاپ و بسته بندی می توانید بانک مشاغل موجود در مدیرپیامک را به صورت تفکیک شده و ارسال پیامک به مشاغل و همچین استان مشاهده کنید:

بانک شماره موبایل چاپ و بسته بندی

بانک شماره موبایل چاپ و بسته بندی و تبلیغات ارسال پیامک مشاغل برای مشاورین املاک

شماره موبایل تلفن چاپ و بسته بندی بصورت بانک ویژه در اختیارتان قرار میگیرد. شماره های تلفن به هر تعداد و میزانی که ارائه گردد متفاوت و غیر تکراری بوده ، نظیر آن در هیچ منبع دیگری یافت نمیشود. همچنین بانک تلفن های شماره موبایل چاپ و بسته بندی دارای بروزرسانی متعدد و با اهمیت است که بصورت منظم ارسال میگردد. به این صورت که بعد از تحویل تا یکسال مشمول پشتیبانی رایگان خواهد بود.

بانک شماره موبایل رایگان و بروز مشاغل مختلف در پنل اس ام اس مدیر پیامک سامانه تخصصی دفاتر بیمه

  • بانک شماره موبایل پزشکان
  • بانک شماره موبایل تولدیی پوشاک و کیف و کفش
  • بانک شماره موبایل خدمات آرایشی بهداشتی
  • بانک شماره موبایل خدمات آموزشی
  • بانک شماره موبایل خدمات اتومبیل
  • بانک شماره موبایل خدمات بازرگانی
  • بانک شماره موبایل وکلا
  • بانک شماره موبایل خدمات ساختمانی
  • بانک شماره موبایل خدمات موبایل و کامیپوتر
  • بانک شماره موبایل معلمان کل کشور
  • بانک شماره موبایل بانوان خانه دار
  • بانک شماره موبایل رستوران ها و مواد غذایی
  • بانک شماره موبایل مشاوران املاک
  • بانک شماره موبایل دفاتر بیمه
  • بانک شماره موبایل استخدام و کاریابی
  • بانک شماره موبایل نظام مهندسی
  • بانک شماره موبایل عکاسان
  • بانک شماره موبایل فرش فروشان
  • بانک شماره موبایل آژانس هاس مسافرتی
  • سامانه ارسال پیامک برای هییت ها
  • بانک شماره موبایل تره بار
  • بانک شماره موبایل پخش و توزیع کالا
  • بانک شماره موبایل امورمنزل
  • بانک شماره موبایل امور خدماتی
  • بانک شماره موبایل آتلیه عکاسی
  • بانک شماره موبایل اتوبار
  • بانک شماره موبایل چاپ و تبلیغات و بسته بندی
  • بانک شماره موبایل تاکسی سرویس های تهران
  • بانک شماره موبایل خرید و فروش کامپیوتر
  • بانک شماره موبایل حجره داران بازار
  • بانک شماره موبایل بازارکار و سرمایه
  • ماژول پیامک جومولا
  • بانک شماره موبایل بازنشسته ها
  • بانک شماره موبایل تشریفات مجلس
  • بانک شماره موبایل مبل فروشان
  • بانک شماره موبایل حمل ونقل و کامیون داران
  • بانک شماره موبایل مترجمین
  • بانک شماره موبایل خدمات مشاوره
  • بانک شماره موبایل سوپر مارکت ها
  • بانک شماره موبایل شرکت و انجمن ها
  • بانک شماره موبایل صنایع و کارخانجات
  • بانک شماره موبایل لوازم و تجهیزات

دستگاه کی پد اس ام اس آزمایشگاه اس ام اس

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . با استفاده از دستگاه کی پد اس ام اس و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک : با پیامک برای فروشگاه خود تبلیغ کنید

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • نمایندگی پنل پیامک برای چاپ و تبلیغات و بسته بندی
  • نمایندگی پنل پیامک

و در آخر …. پنل اس ام اس در مهد کودک

در سامانه پیامکی میتوانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. در ارسال مشاغل بعد از اینکه دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف printing استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه صنعت چاپ و بسته بندی

 با کد تخفیف printing از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل پیامکی چاپ و بسته بندی تهیه نمایید. خرید پنل پیامک برای چاپ و بسته بندی از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

5 / 5 ( 2 رای )

ارسال پیامک انبوه به چاپخانه ها, ارسال پیامک تبلیغاتی به چاپخانه ها, بانک شماره موبایل چاپ و بسته بندی, پنل اس ام اس برای صنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات, پنل اس ام اس چاپ تبلیغات, پنل پیامک در صنعت چاپ و بسته بندی, سامانه پیام کوتاه چاپ و بسته بندی

 

پنل اس ام اس نشریات | ارسال پیامک تبلیغاتی به نشریه ها | تخفیف 30%

 

پنل اس ام اس نشریات سامانه پیامک در شرکت ها

 

سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک با دارا بودن کادری مجرب و متخصص به شما در زمینه نحوه استفاده از انواع امکانات سامانه پیام کوتاه و برای به دست اوردن بازار کار و چگونگی بهره گیری از ظرفیت های موجود در بازار مشورت خواهد داد. اگر نیاز به سیستمی سریع, معتبر, پایدار و کار آزموده دارید, اگر به دنبال ارائه بالاترین سطح خدمات و همچنین قیمتی مقرون به صرفه نیز هستید, سامانه مدیرپیامک و پنل اس ام اس برای نشریات مناسب ترین گزینه است و همواره پشتیبان شما درتمام مراحل بازاریابی خواهد بود.

نشریات امروز با کمک سامانه مدیرپیامک خواهند توانست تا براحتی با خوانندگان خود در ارتباط بوده و از نظرات آنها با خبر شوند و یا با فرستادن اس ام اس آنها را از منتشر شدن شماره جدید و یا وقفه ها با خبر کنند .

با کمک پنل اس ام اس نشریات خوانندگان براحتی خواهند توانست تا نظرات خود را ارسال کنند و دیگر نیازی به روشهای سخت و طاقت فرسا مانند نامه نگاری ارسال و وقفه های طولانی مدت نیست چون نظراتشون بسرعت بدست مجله خواهد رسید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف joual استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس نشریات بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به نشریه ها از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه نشریات

با پنل اس ام اس نشریات میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟ کاربرد سامانه پیامک در فروشگاه های خودرو

  1. با خرید پنل اس ام اس نشریات ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک برای نشریات ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی نشریات ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک نشریات ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک اختصاصی نشریات ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامک برای نشریات ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای نشریات ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل ارسال اس ام اس برای نشریات ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی برای دفتر روزنامه و نشریه خود را اغاز کنید. ارسال پیام کوتاه در هییت های مذهبی

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست پنل اس ام اس آموزشگاه رانندگی

تیم مدیرپیامک قادر هست، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهد؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس برای دانشگاه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

کاربرد و مزایای پنل اس ام اس در نشریات و روزنامه ها پنل اس ام اس کارخانه ها

  • دریافت مطالب کوتاه و دلنوشته های خوانندگان در شماره بعد
  • دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی
  • اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
  • ترغیب علاقمندان برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه پیش از انتشار
  • اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی
  • استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران
  • جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخهای سررسید اسناد پرداختنی
  • برگزاری مسابفه و نظرسنجی پیامکی
  • جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
  • اعلام خبرها و دستورالعمل های خاص برای پرسنل
  • دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه
  • اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان
  • اطلاع رسانی انتشار کتاب جدید و یا زمان توزیع آخرین شماره مجله
  • اطلاع رسانی زمان تمدید اشتراک مجله
  • پنل اس ام اس در هییت ها
  • اطلاع رسانی در زمینه شروع و پایان مناسباتی از قبیل نمایشگاه کتاب ، تاریخ نمایشگاه ، شماره غرفه و…
  • اطلاع رسانی زمان شروع و خاتمه جشنواره ها و برنامه های ویژه
  • ارسال اخبار فوری ، اخبار سراسری ، اخبار محلی ، خلاصه اخبار به شهروندان
  • ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار
  • ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریه ها
  • ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و …
  • ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
  • ارتباط پویا و دو طرفه
  • اعلام تغییرات فوری و ضروری پیرامون تغییر قیمت ها ، ساعات کاری و…
  • صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر

کاربرد پنل پیامک برای نشریاتچرا سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک برای نشریات و روزنامه ها بهترین گزینه است ؟ ارسال پیامک به ورزشکاران

اغلب نشریات و روزنامه ها فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک یکی از بهترین ابزارهای حال حاضر جهت اطلاع رسانی می باشند. نشریات علمی-تخصصی، اعتبار علمی کشور محسوب میشوند.

شما می توانید با استفاده از پنل پیامکی نشریات امکان اشتراک مجله را برای افراد مختلف در سطح کشور اعم از شهر و روستا فراهم نمایید بدین ترتیب فرد با استفاده از تلفن همراه در کمترین زمان و در هر مکان می تواند از طریق اس ام اس مشترک ماهانه و یا هفتگی نشریه شما شده و به راحتی مجله مورد نظر خود را دریافت کند و از مطالب آن لذت کافی را ببرد.

ارائه پیشنهادهای ویژه به مخاطبان نشریه پنل اس ام اس برای هلال احمر

پیشنهاد ویژه جزء آن دسته از راهکارهای بازاریابی است که برای بسیاری از کسب و کارها بازدهی خوبی دارد.ناشران نیز می توانند از پیشنهاد ویژه برای خوانندگان خود بهترین استفاده را داشته باشند. ارائه پیشنهاد ویژه برای هر دو دسته مخاطبان می تواند صورت پذیرد.

  • دسته اول مشتریان با سابقه ناشران هستند که معمولا به عنوان جایزه مشمول پیشنهاد های ویژه می شوند.
  • دسته دوم مخاطبین جدیدی هستند که برای ترغیب شدن به نشریه شما پیشنهاد فوق العاده دریافت می کنند .

ارسال پیامک به مخاطبان هدف مزیت پنل اس ام اس برای آتلیه ها

مخاطبان جدید شما باید هدفمند انتخاب شده باشند. باید بتوانید مخاطبان حوزه کاری خودتان را تشخیص داده و متناسب با فعالیت آن ها برایشان پیشنهاد های ویژه پیامکی ارسال کنید. در غیر این صورت، ارسال پیامک نا مرتبط با حیطه کاری آن ها نه تنها تاثیر مثبتی برای شما نخواهد داشت ، بلکه مزاحمت برای آن ها ایجاد کرده و نشریه و مجله شما در میان افراد بد نام می شود.

ارسال پیامک برگزاری مسابقه پنل اس ام اس مخصوص کارواش ها

باید بدانید که استفاده از پیامک انبوه به این منظور بسیار کارامد خواهد بود. در صورتی که مسابقات خود را به صورت پیامکی اجرا کنید، به صورت سریع تر، کم هزینه تر و آسان تر می توانید نتایج را مورد بررسی قرار دهید. همچنین پس از پایان مسابقه می توانید نتایج را نیز از طریق پیامک برای مخاطبین خود ارسال کنید.

ارسال پیامک نظرسنجی پنل پیامک برای طلا فروشان

علاوه بر این می توانید حین برگزاری مراسم از مخاطبان خود بخواهید که در نظرسنجی پیامکی شما شرکت کنند و به این ترتیب می توانید از میزان رضایت آن ها از مجله و کتاب خود مطلع شده و یا از آن ها بخواهید که پیشنهاداتی در ارتباط با ارائه خدمات بهتر شما ارائه کنند. مسلما بررسی پیامک های نظر سنجی در ارتقاء جایگاه ناشران در میان مردم بسیار موثر خواهد بود.

ارسال پیامک تبریک و تهنیت در مناسبت ها مزایای سامانه پیامکی برای شرکت های حمل و نقل

ارسال پیامک های مناسبتی مانند تبریک تولد مشتریان ، تبریک و تهنیت مناسبت های خاص تاثیر مضاعفی در حفظ مشریان باسابقه خواهد داشت.شاید ارسال این قبیل پیامک ها در کوتاه مدت برایتان سود آور نباشد اما در دراز مدت باعث می شود خوانندگان شما احساس تعلق بیشتری به نشریه شما داشته باشند و به شما وفادار بمانند.

گزارشگیری ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی کاربرد پیامک برای اسباب بازی فروشی ها

با خرید پنل اس ام اس شما می توانید به صورت گسترده، از ارسال و دریافت پیامک ها گزارشگیری کنید. این گزارش ها مشخص می کند که چه تعداد پیامک به دست مخاطبان رسیده و چه تعداد پیام ارسال نشده و وضعیت ارسال پیام در چه مرحله ای است.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مخاطبان استفاده از بازاریابی پیامکی در حفظ محیط زیست

با استفاده از دستگاه sms pad و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به  آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیرپیامک : سامانه پیامک برای لباس فروشی ها

  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک از طریق دکل bts ایرانسل
  • ارسال پیامک بر اساس کدپستی
  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • ماژول پیامک جوملا
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • نمایندگی پنل اس ام اس برای نشریات
  • نمایندگی مستقل پیامک
  • افزونه دیجیت

کلام آخر … ارسال پیامک انبوه برای آموزشگاه زبان

پنل اس ام اس ابزار قدرتمندی است و با امکانات گسترده ای که دراختیار مشترکین خود قرار می دهد از قبیل ارسال پیامک هدفمند (بر اساس سن ، جنس ، صنف شغلی )، امکان گزارش گیری، ذخیره پیامک و ارسال پیامک در زمان مشخص و … می تواند تحول بزرگی در بازاریابی شما داشته باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف joual استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه نشریات

با کد تخفیف joual از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی عمومی و رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

5 / 5 ( 1 رای )

پنل اس ام اس, پنل اس ام اس نشریات, پنل اس ام اس ویژه ناشران, پنل پیامک برای نشریات, سامانه ارسال پیامک انبوه, سامانه پیام کوتاه برای نشریات و روزنامه ها, کاربرد پیامک برای نشریات

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 175 تاريخ : 18 / 11 / 1398 ساعت: 5:44 بعد از ظهر

پچ باکس فیبرنوری چیست ؟ پسیو فیبر نوری

مقاله ی زیرتحت عنوان پچ باکس فیبرنوری چیست (Fiber Optic Patch Box ) توسط تیم فنی بانک فیبرنوری و شبکه نوشته شده است

در مقاله های پچ پنل های فیبرنوری  و FAT Box ، جعبه تقسیم های فیبرنوری (جعبه توزیع فیبر نوری ) را مفصلا شرح دادیم

تمامی پچ پنلهاو پچ باکس ها و FAT Box های فیبر نوری جعبه ی تقسیم  و توزیع  فیبرنوری میباشند

به  این صورتکه ازین جعبه های توزیع فیبر نوری بسته به نوع محیطی کابل کشی استفاده میکنند.

کاربرد تمامی این پچ پنل ها و پچ باکس ها و FAT Box ها به جهت ارایش فیبر نوری میباشد.

پچ باکس فیبرنوری fiber optic patch box  : تجهیزات پسیو فیبر نوری

[caption id="attachment_6695" align="alignleft" width="178"]پچ باکس فیبر نوری پچ باکس فیبر نوری[/caption]

 

پچ باکس های فیبر نوری را میتوان نوعی از پچ پنل های دیواری در سایز کوچک دسته بندی کرد

پچ باکس فیبر نوری : آداپتور فیبر نوری

پچ باکس (Fiber Optic Patch Box ) یا همان جعبه ترمینال فیبرنوری نوعی از تجهیزات مدیریت فیبر نوری است که برای توزیع و محافظت از پیوندهای فیبرنوری در شبکه ها و FTTH استفاده می شود

بچ باکس ها Patch BOX برای توزیع و اتصال انواع مختلفی از سیستم های فیبرنوری در دسترس میباشند.

عمووما پچ باکس های فیبرنوری درسایزهایی موجود میباشند که متناسب با متداولترین انواع توزیع باشند

کاربرد پچ باکس ها patch box Application : آداپتور

  • جعبه ترمینال ها برای اتصال فیبر با پیگتیل های فیبرنوری و محافظت از جوش و فیوژن های فیبر نوری و کمک به توزیع آنها مناسب است
  • جعبه تقسیم فیبرنوری یا جعبه خاتمه در فضاهای داخلی و یا در فضای خارجی به صورت مستقیم یا از طریق انشعاب برای توزیع فیبر و اتصال نهایی فیبرهای نوری مورد استفاده قرار می گیرد
  • مناسب برای نصب دیوار

توضیحات عمومی پچ باکس ها : پیگتیل فیبر نوری

  • ساخته شده از فولاد با کیفیت بالا و یا فلز با کیفیت ساخته شده است که این ماده از مقاومت مکانیکی بسیار خوبی برخوردار است
  •  پوشش الکترواستاتیک رنگ شده برای ظاهر زیبا
  • Standard 19” racks use or customized size
  • قد پچ باکس ها بستگی به ظرفیت آن ها دارد
  • موجود به صورت رک مانت و وال مانت
  • موجود در دو مدل سیمپلکس و داپلکس
  • انواع ادابتور به صورت اختیاری : FC,SC,LC, ST

پچ باکس ها به دو دسته ی دیواری (a wall-mounting type) که به باکس های ثابت معروفند و پچ باکس های کشویی (drawing-out, pushing into) تقسیم میشوند

Patch Box های فیبر نوری به طور کلی دراتاق تجهیزات ارتباط از راه دور و اتاق تجهیزات شبکه استفاده میشود

اطلاعات فوق توسط بانک فیبرنوری نوشته و تدوین شده است و از سایت fibeet  استفاده شده است .

رک چیست ؟ پیگتیل

 

مقاله ی رک چیست در ارتباط با یکی از تجهیزات اصلی شبکه به نام رک تحت عنوان رک چیست و انواع رک موجود ( رک دیواری - رک ایستاده - رک سرور ) توسط متخصصان بانک فیبرنوری نوشته و تدوین شده است و سعی براین بوده که اطلاعات جامع و کاملی ازین تجهیز زیرساختی مورد استفاده درشبکه در اختیار شما دنبال کنندگان عزیز بانک فیبرنوری و شبکه قرار دهیم.

رک دیواری

رک : پیگتیل فیبر نوری

پس از افزایش تقاضا جهت بیشترشدن فضای محاسباتی وبیشترشدن سخت افزارهای مورد استفاده در زیرساخت شبکه برای نگهداری این تجهیزات سخت افزاری شبکه ازانواع کابینت های مختص قرارگرفتن تجهیزات شبکه مانند رک سرور یا رک شبکه یا انواع کابینت سرور یا کابینت های شبکه در مراکز داده یا همان دیتا سنترها استفاده میشود.

رک چیست ؟ پچ کورد فیبر نوری

رک را میتوان به عنوان یکی از تجهیزات عمومی مورد استفاده در زیرساخت  شبکه های ارتباط کامپیوتری نام برد. که در اصل یک محفظه فلزی است که برای نگهداری و محافظت از متعلقات و تجهیزات شبکه مانند سرور، روتر، مودم، پچ پنل، سوئیچ، کابل، UPS، تجهیزات مخابراتی و غیره و همچنین جلوگیری از صدمات فیزیکی از این تجهیزات استفاده می شود.

کاربرد رک : پچ کورد

صدمات فیزیکی مانند ضربه و فشار به تجهیزات (ذکر شده در قسمت بالا)  می تواند کارایی و کارکرد تجهیزات شبکه و سرور را به صورت محسوسی مختل یا کاهش دهد و از رک ها میتوان به منظور جلوگیری ازین آسیب ها استفاده کرد.

واحد اندازه گیری که برای رک ها درنظرگرفته شده است به نام یونیت(Unit)میباشدکه به اختصاربه آن(U)میگویند

هر یونیت چیزی در حدود 5 سانتی متر است و اندازه رک ها عموما از 3U تا 47U میباشد

دسته بندی رک ها : مفصل فیبر نوری

در اصل رک های شبکه بر حسب نوع استفاده ای که دارند به دو صورت دیواری و ایستاده تولید می شوند که در زیر به صورت اجمالی به این دو نوع رک می پردازیم:

  • رک های دیواری

 

این نوع رک ها با توجه به نامی که دارند در دیوار نصب می شوند.

نوع استفاده از این رک ها بیشتر در شبکه های کوچک و یا اینکه در قسمت هایی از شبکه های بزرگ با توجه به نوع نقشه و توپولوژی هایی که برای شبکه بندی انتخاب شده میباشد.

رک های دیواری  همچنین برای قراردادن وسازماندهی تجهیزات دوربینهای تحت شبکه ودستگاه های ضبط مورداستفاده قرارمیگیرند. کانکتور فیبر نوری

اصلی ترین ویژگی،که میتوان برای این رک ها  ( رک دیواری ) بیان کرد،ابعاد(طول،عرض، ارتفاع)آن است.

رک های دیواری در اندازه ی 3U تا 12U تولید میشود که با توجه به چند یونیت بودن رک ها میتوانند عمق های مختلف نیز داشته باشند  عمق رک هم با توجه به نوع تجهیزات و متعلقات شبکه ای که قرار است در آن قرار بگیرد تعیین می شود که معمولاً در ایران این نوع عمق ها (33 و 60 و 45 سانتی متر) متفاوت است.

عرض یا دهنه ی رک های دیواری هم اگر مطابق استاندارد باشد باید در حدود 60 سانتی متر باشد.

  • رک های ایستاده

 

نوع دیگری از رک ها وجود دارند که ابعاد و اندازه های بزرگتری هم دارند که با نام رک های ایستاده شناخته میشوند که بیشتر برای مراکز بزرگ مانند بانک ها، شرکت ها، کارخانه ها و غیره استفاده می شود

در رک های ایستاده به خاطر وزن سنگینی که دارند در زیر آنها سعی شده چرخ های قفل داری تعبیه شود تا به راحتی و سهولت بیشتری جابجا شود و بعد از جابجا شدن و قرار گرفتن در مکان مناسب، چرخ ها قفل می شوند تا مانع از حرکت رک شود.

این رک های ایستاده به طور معمول اندازه هایی برابر با 14U الی 47U تولید میشوند

عمق رک های ایستاده60 و80سانتی متر میباشدکه باتوجه به نوع مکان نصب شده میتوان ازاین رک ها استفاده کرد.

رک سرور

نوع دیگری از رگ های ایستاده موجودمیباشند به نام رک سرورکه رک های ایستاده ای هستندباعمق های100که محل قرارگیری سرورمیباشند.

نکته ای که در رابطه ها با رک ها قابل توجه است مساله ی عرض دهنه ی رک ها میباشد که در حالت نرمال دهنه های 60 سانتی متری میباشد اما رک هایی با دهنه ی 80 سانتی متر بنا به استفاده از رک در بازار موجود میباشد

انواع در رک ها

  • درب های تمام شیشه ای

 

  • درب شیشه ای با فریم فلزی

 

  • درب توری متخلخل

 

در کل درب های تمام شیشه ای اگر با قدرت و یا بدون احتیاط بسته شود این امکان وجود دارد که به راحتی شکسته شوند و به مرور زمان محل نصب قفلی که روی این درب ها قرار دارد گشاد می شود و قفل رک سرور هم در جای خودش می چرخد و درب رک به خوبی بسته نمی شود.

راهنمای خرید رک ایستاده :

رک های ایستاده 4 عدد پایه ثابت، 4 عدد چرخ و 1 بست پیچ و مهره دارند

مجهز به یک فن هستند که اگر مایل باشید درصورت لزوم میتوانید فن ها را به 4عدد هم افزایش دهید.

رک های ایستاده با توجه به نوع اندازه ای که دارند می توانند تمام قطعات شبکه از سوئیچ گرفته تا سرور، UPS و غیره را در یک مکان برای مدیریت کردن آسان آن جمع کند و به راحتی تمام کابل های ورودی از بالا و پایین رک سرور انجام می شود

 

مشخصات یک رک استاندارد چه چیزهایی می تواند باشد؟ کانکتور فیبر نوری

  • ورودی و خروجی کابل که از بالا و پایین به داخل رک منتقل می شود
  • رک های استاندارد مجهز به سیستم های تهویه و فن هستند که در بالای رک نصب می شود
  • رک های ایستاده و استاندارد دارای پایه های ثابت و چرخ دار هستند
  • به طور معمول تمامی رک های استاندارد دارای قفل های امنیتی هستند که امنیت سیستم را تضمین می کنند
  • در رک های استاندارد فاصله ریل ها مطابق با استاندارد صوتی، کامپیوتری و مخابراتی است

مقاله ی فوق توسط متحصصین بانک فیبرنوری تدوین و نوشته شده است و برای نوشتن این مقاله از ویکیپدیا استفاده شده است

برندرک های موجود دربانک فیبرنوری : HPI ، HPA ، CATRA، ZTE، SEI و غیره میباشد

تست فلوک چیست ؟ تضعیف کننده فیبر نوری

[caption id="attachment_6406" align="aligncenter" width="614"]دستگاه تست fluke دستگاه تست fluke[/caption]

مقاله ی زیر توسط بانک فیبرنوری و شبکه و متخصصان فنی بانک فیبرنوری نوشته و تدوین شده است و اطلاعات جامعی در ارتباط با تست فلوک و دستگاه تست فلوک و اینکه تست فلوک چیست را ارائه میدهد

تست فلوک  تضعیف کننده

تست فلوک چیست ؟

تست فلوک یکی از بهترین و برترین تست هایی میباشد که توسط دستگاه تست فلوک که یکی از دستگاه ها و ابزارهای اندازه گیری کیفیت و عیب یابی پسیو شبکه است انجام میشود

انجام تست فلوک اطلاعاتی دقیقی را ازکیفیت کابل کشی،متراژ کابل،سرعت شبکه،محل دقیق قطعی کابل نشان میدهد

با توجه به اطلاعاتی که ارائه می دهدازکامل ترین تست های موجود در بازار هم به شمار می رود.

 

[caption id="attachment_6394" align="aligncenter" width="605"]دستگاه تست دستگاه تست فلوک[/caption]

 

زمان استفاده از دستگاه فلوک : اتنیتور

در اکثر مواقع بعد از کابل کشی شبکه این امکان وجود دارد که عیب و نقصی در نحوه کابل کشی به وجود بیاید و برای حصول اطمینان از نحوه دقیق کابل کشی و رفع ایرادات به وجود آمده باید آن را تست کرد و در این طور مواقع تست فلوک این قدرت و توانایی را دارد که کابل کشی را به صورت کامل بررسی و اطلاعات ارائه شده را در خودش ذخیره و سپس یک گزارش کامل را به صورت کتبی به کارفرما ارائه دهد.

روش کار با دستگاه فلوک و انجام تست فلوک: تضعیف کننده فیبر نوری

در ابتدای امربراي تستر فلوک تعريف مي‌کنيد که کابل از چه نوعي است Shielded يا Unshielded است Cat6 است يا Cat6َA يا Cat7 سپس يکسري تنظيمات روي دستگاه Set‌ مي‌شود. در انتها Test Limit را که آيا EIA / TIA است يا ISO يعني نوع استاندارد تعيين مي‌شود

آزمایش هایی که با تست فلوک انجام میگیردبه دوصورت پرمنت وچنل انجام میشود که به اختصار آنها راتوضیح میدهیم.

  • تست فلوک چنل

یکی از نمونه های ساده از آزمایش کابل شبکه که به آن چنل (channel) گفته میشود

این است که دو سر کابل های شبکه را کیستون بزنید و سپس توسط پچ کابل های پرمننت دستگاه تست را انجام داده که این تست از ابتدای هر کیستون بدون احتساب پچکورد در نظر گرفته میشود

  • تست فلوک پرمننت

این نوع تست گرفتن به نسبت تست قبلی یک مقدار کامل تر است و در این تست بعد از اینکه کابل را کیستون زدید به وسیله ماژول های پرمننت یا همان پرمنت که به خود تستر فلوک تعلق دارد کابل را به دستگاه متصل و سپس شروع به انجام تست می کنیم.

متراژ قابل سنجش با دستگاه تست فلوک : پچ پنل و باکس دیواری

مقدار متراژ استانداردی که برای این نوع تست چه در حالت چنل و چه در حالت پرمنت در نظر گرفته شده چیزی در حدود 90 متر طول کابل است. اما موردی که اهمیت دارد این است که این آزمایش تست فلوک را می توان برای متراژهای مختلف هم مورد بررسی قرار داد و پارامترهای زیادی را هم می توان بررسی کرد اما همان طوری که اعلام کردیم متراژ استاندارد در این اندازه گیری و تست همان 90 متر است.

برتری تست فلوک به تست چنل :

کابلی که تست پرمننت راپاس میکندحتما تست چنل راهم پاس میکنداما ممکن است این تست به صورت برعکس جوابگو نباشد.

تأثیرگذاری سوکت ها یا ماژول ها در تست های فلوک : پچ پنل

تست فلوک و دستگاه تست فلوک

زمانی می توان از کابل های شبکه  UTP  یا SFTP تست درست گرفت که به درستی سوکت را روی کابل نصب کرده باشید و اگر این نصب به درستی انجام نشود حتی اگر کابل ها دارای گارانتی و ضمانت هم باشد قطعاً تست فلوک را پاس نخواهد کرد و این مورد در هنگام سوکت زدن از اهمیت زیادی برخوردار است. جدای مساله ی نصب سوکت ها کیفیت سوکت های مورد استفاده هم در پاس شدن و هد روم مربوط به تست فلوک کاملا اثرگذار میباشد

 تست فلوک چنل یا پرمنت ؟ پچ باکس دیواری

در برخی موارد سرعت، دقت و حجم انتقال داده برای کارفرما به طور مثال در انبارهای بزرگ، ساختمان های هلدینگ، بانک ها، کارخانه ها، دانشگاه ها و غیره از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است و حتماً باید بالا باشد. در این طور مواقع باید از کابل و تجهیزات شبکه ای استفاده کنید که بتواند تست فلوک پرمنت را پاس کند و صد البته از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد.

همانطور که در قسمت بالا نیز به آن  اشاره کردیم تست برمنت جامع تر و بسیار معتبرتر از تست چنل میباشد زیرا درتست پرمنت کابل مستقیما به ماژول ست شده با دستگاه وصل میشود ولی در تست چنل کابل توسط یک پچ کورد خارجی به  دستگاه وصل میشود و همین موضوع که کابل مورد استفاده در پچکورد و کیستون مورد استفاده از چه برندی با چه کیفیتی و با چه افتی باشد در هدروم کابل شبکه مورد نظر تاثیر میگذارد.

خروجی دستگاه فلوک و تست فلوک : پچ پنل فیبر نوری

[caption id="attachment_6405" align="alignleft" width="260"]تست چنل و تست پرمننت تست چنل و تست پرمننت[/caption]

تستی که توسط تست فلوک گرفته میشود ازدقیق ترین تستها به شمارمیرودوبه طبع اطلاعات کاملی راهم به مخاطبین ارائه میدهد.

  • این ابزار میتواند تست های دقیق وکاملی را ازلایه های فیزیکی شبکه مانندکابلها،پچپنل،پچ کابل، کیستون وغیره را انجام دهد
  • با این تست به راحتی می توانید اصلی یا غیر اصلی بودن تجهیزات پسیو شبکه را مشخص کنید
  • متراژ دقیق کابل کشی به وسیله این تست مشخص می شود
  • اشکالات ونواقصی که درپچ پنلها و کیستون ها وجود دارد را به صورت گزارش در اختیار کاربر قرار میدهد
  • یک گزارش کامل از قطع بودن یا ضعیف بودن نحوه اتصال رشته های کابل به کیستون را ارائه می دهد
  • وجود نویز وهمچنین محل دقیق این نویزی که درمسیر کابل کشی وجود دارد با این تست مشخص میشود باکس دیواری
  • اگرکشش یاخمشی درمسیرکابل کشی آن هم بیش ازحد وجودداشته باش به طورحتم با این تست به راحتی مشخص میشود
  • میزان خلوص مس به کار رفته درکابل های شبکه ها هم با این تست مشخص وگزارش گیری میشود
  • مقاومت و میزان رسانایی کابل بعد از این تست به کاربر اطلاع داده می شود

برترین ویژگی که تست های فلوک ارائه می دهند افزایش 33 درصد بهره وری شبکه آن هم با صرف هزینه ای اندک است و از همه مهمتر اینکه این نوع تست گیری می تواند عمر تجهیزات اکتیو شبکه از جمله کارت های شبکه، سوییچ ها، سرورهای شبکه، روترها، دوربین ها، فایروال، تجیهزات مخابراتی و غیره را تا حد زیادی افزایش دهد و این مورد نشان دهنده این است که اجرا کردن تست شبکه بر روی تمامی تجهیزات شبکه امری لازم و ضروری است.

مقاله ی فوق توسط متخصصین بانک فیبرنوری و شبکه نوشته و تدوین شده است و از سایت flukenetworks استفاده شده است.

ماژول فیبرنوری یا SFP فیبرنوری چیست ؟ پچ پنل فیبر نوری

ماژول فیبر نوری چیست ؟ SFP فیبرنوری چیست ؟

ماژول فیبرنوری یا sfp :

واژه ی SFP مخفف شده ی کلمه های لاتین Small Form-Factor Pluggableبه معنای فرمی کوچک ازعامل سرعت قابل حمل میباشد.

ماژول یک رابط شبکه جمع وجوراست که قابلیت اتصال سریع رابرای اپلیکیشنهای هردو برنامه ارتباط ازراه دور وارتباطاتDATAفراهم میکند

با استفاده از ماژولها سرعت بسیار  بهتری در مقایسه با سایر ارتباطات کابلی در شبکه اتفاق میوفتد.

ماژول ها یا SFP ها تکنولوژی محبوب درصنعت شبکه وتجهیزات نوری میباشدکه بصورت مشترک توسط فروشندگان تجهیزات شبکهتوسعه وپشتیبانی میشود

قبل از ماژول های قابل حمل کنونی رابط های ثابتی به نام GIBIC  یا همان اتصالات ماژولار در سوئیچ های اترنت که بر روی سوئیچ ها به صورت ثابت نصب بودن و فقط قابلیت نصب پچکورد را داشتن استفاده میشد و به همین موضوع یکی دیگر از دلایل محبوبیت ماژول ها این است که درگاه رابط در صورت لزوم می تواند به هر نوع گیرنده مناسب مجهز شود

 

ماژولsfp  یک رابط سخت افزاری به صورت plug and play (یعنی به محض جاکذاری ماژول کار میکند ) ،برای متصل کردن یک مدیای فرستنده گیرنده ی مشخص از طریق کابل فیبر نوری یا بعضی اوقات کابل مسی میباشد. تجهیزات پسیو فیبر نوری

 

فرستنده های SFP  از SONET ، گیگابیت اترنت ، فیبر نوری ، PON و سایر استانداردهای ارتباطی پشتیبانی می کنند

درابتدای ابداع ماژول ها یاهمان  SFPها سرعت موردساپورت در شبکه و اترنت 1 Gbit/sودر کانالهای فیبرنوری نهایت4Gbit/s بود

پس از پیشرفت تکنولوژی و درسال 2006 سرعت SFP  ها به حداکثر 10 Gbit/s ارتقا پیداکرد.

SFP در اکثر برنامه های کاربردی جایگزین  GBICهای بزرگتر شد و توسط برخی از افراد به عنوان Mini-GBIC خوانده شد.

انواع ماژول های فیبرنوری (امواع SFP ها) پسیو فیبر نوری

SFP ها وماژول های فیبرنوری درسه مدل فرستده وگیرنده یابه صورت ماژولی تک کور دربازار عرضه شده اند.

عموما در بازار ماژول ها با مشخصات مختلف وجود دارند و به کاربران امکان انتخاب فرستنده گیرنده مناسب را با توجه به شرایط زیرساختی و تجهیزات مورد استفاده مانند نوع فیبر نوری مورد استفاده(سینگل مود یا مالتی مود) برای هر لینک را میدهد

ماژول های SFP در چندین دسته ی مختلف وجود دارند.

انواع SFP ها: تجهیزات پسیو فیبر نوری

  • SFP های 1Gbit/s :

ماژول های فیبرنوری با سرعت  1 گیگ بر ثانیه  :

ماژول فیبرنوری مختص فیبرمالتی مود باسرعت1000مگ برثانیه یا سرعت1 G/sبا extraction lever به رنگ  بژبا مشکی با کانکتور LC

  • sx-850nm :  این تایپ از ماژول های مالتی مود که در طول موج 850 نانومتر وبا سرعت 1000 و نهایت فاصله ی قابل ساپورت  550 متر با پهنای باند 1.25G/s کارمیکنند .
    نکته ای که درفیبرهای مالتی و ماژولهای مالتی حائزاهمیت میباشداین است که درفاصله های کوتاه ترمیتوان پهنای باندبیشتری دریافت کرد.
  • (SX+/MX/LSX (name dependent on manufacturer : این نوع از ماژول های مالتی مود در طول موح 1310 نانومتر کار میکنند نهایت فاصله ی مورد پشتیبانی 2 کیلومتر میباشد این نوع از ماژول ها با ماژول SX یا 100BASE-FX سازگار نیست . این نوع  از ماژول ها بر پایه ی ماژول های LXطراحی شده اند یعنی مثل ماژول های LX هستند منتها با کابل های مالتی مود و پچ کابل های مالتی مود کار میکنند.

ماژول فیبرنوری مختص فیبرسینگل مود با سرعت 1 تا 2.5 Gbit/s با extraction lever به رنگ آبی با کانکتور LC :

تایپ های مختلف ماژول فیبرنوری سینگل مود SFP سینگل مود :

  • ماژول های LX : این دسته از ماژول  ها در طول موج  1310 نانومتر کار میکنند و قابلیت ساپورت فاصله تا 10 کیلومتر رادارند. البته در ابتدای پیدایش ماژول های LX تا فاصله ی 5 کیلومتر را ساپورت میکردند اما بعدها به  به  فاصله ی 10 کیلومتر ارتقا پیداکردند
  • ماژول های EX : ماژول های EX ماژول هایی هستندکه با طول موج 1310 نانومتر کار میکنند و تا فاصله ی 40 کیلومتر قابلیت ساپورت فاصله را دارند.
  • ماژول های ZX : ماژول های ZX با طول موج 1550 کارمیکنند و تا مسافت 80 کیلومتر را پشتیبانی میکنند البته این مسافت به افت مسیر فیبر وابسته میباشد ماژول های ZX دارای extraction lever به رنگ سبز میباشد مانند ماژول GLC-ZX-SM1
  • ماژول های EZX: ماژول های ZX با طول موج 1550 کارمیکنند و تا مسافت 160کیلومتر را پشتیبانی میکنند البته این مسافت به افت مسیر فیبر وابسته میباشد
  • ماژول های BX یا BX10: این نوع از ماژول ها که با نام ماژول های BX شناخته میشوند با طول موج 1310 nm  و 1490 nm  کار میکنند این نوع  ماژول به صورت دو ماژول با نام های BX-Uو  BX-D یکی به عنوان فرستنده و یکی به عنوان گیرنده برای فیبر های سینگل مود تا مسافت 10 کیلومترکاربرد دارند البته گونه های مختلفی از این نوع از sfp ها دو جانبه که بایک طول موج ارسال میکنند و با یک طول موج دیگر میگیرند وجود دارند که اگر با طول موج 1550nm طراحی شده باشند توانایی ساپورت فاصله تا 80 کیلومتر را دارند .
  • SFSW : کاست فیبر نوری

Single Fiber Single Wavelength) SFSW) : این نوع از Transceiver ها با ترجمه ی لغوی یک فیبرنوری با یک طول موج میباشد یعنی  انتقال به صورت دو طرفه بر روی یک طول موج از یک کابل فیبرنوری میباشد که از طریق روش انتقال CWDM تراکم ترافیک پیوندهای فیبر را دو برابر می کند .

روش انتقالCWDMوDWDMدرطول موجهای مختلف برای رسیدن به حداکثرمسافت استفاده میکندکه معمولا فاصله ها40KM  80km 120KM میباشد

+SFP (enhanced small form-factor pluggable) SFP : کریمپ حرارتی

همانطور که در قسمت های قبل نیز به  این مساله اشاره داشتیم SFPها فرمی کوچک وپیشرفته ازتجهیزات انتقال دیتا که به محض اتصال قابلیت کارکردن دارد میباشد.

حال امروزه نمونه ی جدیدتری از SFPهابا نام +SFP  به بازار شبکه عرضه شده است پس +SFP  یک نسخه ی پیشرفته از SFP  میباشد که از نرخ انتقال دیتا تا 16 گیگ بر ثانیه پشتیبانی میکند.

+SFP قابلیت ساپورت وپشتیبانی کانالهای فیبرنوری تاپهنای باند8گیگ برثانیه را دارد این عدد برای اترنت 10 گیگ برثانیه میباشد .

+SFP ها از قالب صنعتی و استاندارد OTU2 پشتیبانی و استفاده میکنند.

ماژول های +SFP پهنای باند 10G/s کاملا شبیه ماژول های SFP میباشد

  • 25  Gbit/s SFP28

  • cSFP

  • SFP-DD

مقاله ی فوق توسط بانک فیبرنوری تدوین و ترجمه شده است و برای نوشتن این مقاله از سایت ویکی پدیا استفاده شده است برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ماژول های فیبرنوری میتوانید با متخصصین فنی ما در بانک فیبرنوری تماس بگیرید

انواع ماژول های مختلف سینگل ومالتی مود در برندهای مختلف مانند سیسکو هواوی سورس اریکسون و... دربانک فیبرنوری موجود میباشد.

 

اتاق سرور چیست ؟ کریمپ حرارتی

دراین مقاله که امروز در بانک فیبرنوری به آن میپزدازیم درارتباط با اینکه اتاق سرور چیست وچه امکاناتی ارائه میکند صحبت  میکنیم

ابتدا به توضیح کلی اتاق سرور Server room سرور روم  میپردازیم  سپس مفصل در ارتباط با جزئیات صحبت خواهیم  کرد.

اتاق سرور یا SERVER ROOM چیست ؟ کافو فیبر نوری

سرور روم ( اتاق سرور ) : سرور روم یا اتاق سرور به اتاقی گفته می شود که مهمترین کار آن حفظ و نگهداری روترها، سرورها، تجهیزات مختلف و متنوع شبکه، سوئیچ ها و ... میباشد.

اتاق سرور با تمام اتاق هایی که قبلاً دیده اید فرق دارد و از شرایط محیطی کاملاً متفاوت برای بهبود عملکرد سرورها و تجهیزات شبکه برخوردار است که می تواند به صورت تنها یا بخشی از یک دیتاسنتر باشد

[caption id="attachment_6304" align="aligncenter" width="605"]اتاق سرور سرور روم SERVER ROOM اتاق سرور سرور روم SERVER ROOM[/caption]

سرور روم : تجهیزات توزیع نوری

در اصل اتاق سرور یا سرور روم  یکی از بخش ها و قسمت های مهم هر شرکت و سازمانی به شمار می رود که بسیاری از اطلاعات و داده های مهم سازمان ها را در خودش جای داده است و به همین دلیل است که کمپانی ها، شرکت ها و سازمان های بزرگ سعی می کنند برای ذخیره اطلاعات یک مکان را در نظر بگیرند که به این مکان اتاق سرور گفته می شود.

برای نگهداری و محافظت ازاین اتاقها بایدموارد مختلفی را درنظر گرفت وبه نوعی باید ایمنی لازم را رعایت کرد وگرنه متحمل ضررهای بزرگ و زیادی خواهیدبود

بنابراین دراین مقاله  مواردی رابه شمابیان کنیم که باعث میشود ایمنی بیشتر را درقبال این اتاقها درنظر داشته باشیم.

کاربرد و وظیفه ی اتاق سرور یا سرور روم : fat باکس دیواری

[caption id="attachment_6307" align="aligncenter" width="454"]سرور روم SERVER ROOM سرور روم SERVER ROOM[/caption]

 

این روزها با دیجیتالی شدن کسب و کارها وظیفه سرورها هم برای سرویس دهی به کارکنان یک سازمان بیشتر و بیشتر می شود و این نشان دهنده این است که هر چه بیشتر روی سرورها کار کنید و آنها را در برابر تمامی عیب و نقص ها ایمن نگه دارید این امکان وجود دارد که بیشترین بازده کاری را دریافت کنید

از وظایف اصلی اتاق سرور، Server room مساله تمیزو مرتب وعاری ازهرگونه ضربه وگرد وخاک نگهداری کردن تجهیزات است.

در این اتاق ها تمامی کارکرد و عملکرد صحیح سرورها به صورت روزانه بررسی می شود و در صورت بروز کوچکترین مشکل این امکان وجود دارد که کار سازمان و ارگان ذیربط مختل شود و یا از همه بدتر اینکه به اطلاعات ذخیره شده آسیب وارد شود.

مورد دیگری که می توان در مورد اتاق سروربیان کرد این است که سرورهایی که در این اتاق قرار دارند می توانند به افراد بیرون از سازمان هم سرویس دهی کنند. به طور مثال اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های بیمه، فروشگاه های اینترنتی، بانک ها، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیره همه و همه در حال ارائه سرویس به مخاطبین و کارکنان خود بیرون از مجموعه و سازمان هستند که بیشتر این خدمات می تواند به صورت اینترنت یا برنامه ها و اپلیکیشن های مربوط به همان سازمان باشد

موارد اهمیت اتاق سرور : FAT باکس دیواری

همان طوری که در قسمت بالا هم به این موضوع اشاره کردیم از موارد اهمیت روم سرور room server ، سرورهایی که در اتاق سرور قرار دارند تمامی اطلاعات بانکی، مالی یا هر اطلاعات دیگری را که مربوط به یک شرکت یا سازمان است را در خودشان ذخیره می کنند. اطلاعاتی که در این سرورها قرار دارد حاصل چندین سال سعی و تلاش است و این امکان وجود دارد که با کوچکترین مشکلی این اطلاعات از بین برود و این می تواند اهمیت اتاق سرور را دو چندان کند.

به طور مثال اپراتورهای تلفن همراه را در نظر بگیرید که در حال ارائه خدمات اینترنت به کاربران خود هستند و به یک باره اینترنت قطع می شود و این ضرری است که به این شرکت ها وارد می شود و می تواند کار سازمان یا شرکت مربوطه را به صورت کامل مختل کند و این مورد برای خیلی از افراد به وجود آمده و آن را تجربه کرده اند که در یک مقطع خاص اینترنت قطع می شود و به شرکت مربوطه تماس می گیرند و کارکنان این شرکت هم اعلام می کنند که سرورها مشکل دارند و در دست بررسی است و اینجاست که می توان گفت که جای جای اتاق سرور از اهمیت زیادی برخوردار است.

اجزا و بخش های اتق سرور یا سرور روم : OCDF

احتمالاً برای خیلی از افراد این سوال پیش آمده که اجزاء وبخش های یک اتاق سرور شامل چه چیزهایی است.

  • ساختمان اتاق سرور server room

به طور معمول ساختمان هایی که این اتاق در آن جای دارند شامل دیوار، سقف کاذب، کف کاذب، چاه ارت و غیره است که باید دارای ایمنی بسیار مناسب و عایق صدا باشد که در برابر هرگونه حوادث غیر مترقبه بتواند از سرورها و اطلاعاتی که در آن وجود دارد محافظت کند.

  • تأسیسات برقی اتاق سرور server room

برقی که در این اتاق جریان دارد باید به صورت 24 ساعته فعال باشد به خاطر اینکه سرورها بتوانند در تمامی ساعت های شبانه روز بهترین خدمات را به مخاطبین خود ارائه دهند و برای همین باید یک اتاق برق مجزا در نظر گرفت که شامل قسمت های مختلفی از جمله کابل های برق، سیستم ارتینگ و باندینگ، برق اضطراری یا ژنراتور، تابلو برق اتاق سرور، UPS یا همان منبع برق بدون وقفه که همه در این بخش قرار دارند و برای اینکه بیشترین امنیت را در این بخش برقرار شود سعی می کنند این تجهیزات را در اتاق برق قرار دهند.

  • دیگر تأسیسات قرار گرفته در اتاق های سرور

موارد دیگری هم هست که باید در این اتاق ها قرار بگیرد تا سلامت و کارایی و همچنین عملکرد قطعات نصب شده در آن بیشتر شود. قطعاتی مانند سیستم های اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایشی، ادوات کنترلی و نظارت، سیستم های کنترل تردد، دوربین های مدار بسته، پنل دمنده هوا، سنسورهای حساس به دود و غیره.

[caption id="attachment_6308" align="aligncenter" width="605"]تجهیزات اتاق سرور تجهیزات اتاق سرور[/caption]

تجهیزات مورد استفاده  اتاق های سرور : ocdf

دراین اتاق ها سعی شده قطعات وتجهیزات حساس وزیادی نصب شودکه به صورت اختصار به چندنمونه اشاره ای کوتاه میکنیم:

  • سرور
  • روتر
  • رک های اتاق سرور
  • سوئیچ شبکه
  • فایروال
  • دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات
  • کابل کشی ارتباطی
  • قسمت نرم افزاری اتاق های سرور

استانداردهای موجود در ساخت اتاق های سرور

این نوع استانداردها زیاد هستند اما سعی کردیم به چند نمونه مهم اشاره کنیم: atb

  • این اتاق ها باید فاقد هرگونه پنجره باشند
  • روم سرور ها باید در مرکز ساختمان و جایی باشد که ترددی وجود نداشته باشد
  • دیوارها، کف و سقف اتاق باید عایق صدا باشد
  • حتماً سرور روم ها  باید مجهز به دستگاه های تهویه مطبوع باشد
  • ارتفاع سقف این اتاق ها باید به اندازه 2 متر و 70 سانتی متر باشد

و خیلی از موارد دیگر. ATB

مقاله فوق توسط بانک فیبرنوری نوشته و تدوین شده است و بری نوشتن این مقاله از سایت ویکی پدیا ستفاده شده است

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 167 تاريخ : 12 / 11 / 1398 ساعت: 6:18 بعد از ظهر

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع نژاد طاووس صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع نژاد طاووس: قفس مرغ یک طبقه

 

  • طاووس ها بطور کلی در آسیا و آفریقا پراکنده هستند
  • مشخصه اصلی این پرنده داشتن چتری زیبا در جنس نر آن می باشد
  • که از پرهای دم بسیار رشد کرده ، بوجود آمده است.
  • این چتر را نباید با دم پرنده که کوتاه ، صاف و کاملا قابل رویت است اشتباه نمود.
  • در هر دو جنس تاج روی سر وجود دارد.

طاووس هندی : قفس بلدرچین 1 طبقه

  • این نوع از طاووس بومی هند ، پاکستان و سری لانکا می باشد
  • پرنده بومی و ملی هندی ها به شمار می رود
  • که در هند بع عنوان پرنده زینتی پرورش داده و فروخته می شود.

طاووس هندی

طاووس سبز: قفس بلدرچین یک طبقه

  • این نوع از طاووس ها در معرض انقراض هستند
  • و در مینمار و جاوه زندگی می کنند و طول قد آن ۲٫۳ متر می باشد
  • و برای خود نمایی مقابل جنس ماده این نوع از ساووس پر های خودش را باز می کند
  • غذای این طاووس حشرات و میوه می باشد

طاووس سبز

در ارتباط با انواع نژاد طاووس مطالب زیر هم مفید است . قفس بلدرچین 5 طبقه

 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع نژاد جغد صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع نژاد جغد: قفس بلدرچین پنج طبقه

۱٫شاه بوف

  • شاه‌بوف یکی از بزرگترین زیر دسته های بوف سانان و بومی کشور ایران است
  • طول بدن بوف جغد تا ۷۰ سانتی متر هم می رسد
  • ولی عظمت و بزرگی این پرنده زمانی است که بال هایش را باز می کند
  • و گوش های شاه بوف کاملا از پر پوشیده شده است
  • و چشم هایش خیلی درشت و به رنگ نارنجی است 
  •  پرهای این پرنده زرد متمایل به قهوه ای است 
  • خال های پر رنگ قهوه ای به صورت پراکنده بر روی پشت آن نقش بسته است.
  • شاه بوف‌‌ها بزرگترین نقش را در حلقه زنجیره غذایی اکوسیستم ها دارند
  • و اگر آنها را از این زنجیره حذف کنند، انفجار جمعیت جوندگان را در پی خواهد داشت.

۲٫جغد جنگلی قفس بلدرچین 5 طبقه دوبل

جغد جنگلی یکی دیگر از گونه های جغد و از راسته بوف سانان است که بومی جنگل های اوراسیا ست ولی بیشتر در جنگل های ایران زندگی می کند و جالب است بدانید که این جغدها، لانه های خود را در سوراخ های عمیق درختان می سازند و اصلا اهل مهاجرت نیستند و وقتی که هوا رو به تاریکی رفت از لانه خود بیرون می آید. آنقدر بی صدا پرواز می کند که شکارش متوجه فرود او بر سرش نمی شود چون از قدرت بینایی و شنوایی فوق العاده ای برخوردار است و هر موجود کوچک تز از خود را می خورد و حتی جغدهای کوچک را هم شکار می کند و بال و پر جغدهای جنگلی بیشتر خاکستری و قهوه ای رنگ است و رگه های تیره تری از خاکستری و قهوه ای لابه به لای پرهایش دیده می شود.

۳٫جغد شاخدار : قفس بلدرچین پنج طبقه دوبل

جغد شاخدار یکی دیگر از گونه های جغد است که به جغد شاخدار هم معروف است ، این نوع از جغدها بیشتر در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی پراکنده شده اندو آنها در هر جایی که بخواهند لانه می سازند و جنگل های انبوه، خرابه های متروک و حتی زمین های بایر می تواند یکی از گزینه های آنها برای ساختن لانه و تخمگذاری باشد. جغدهای شاخدار از خزندگان، جوندگان، پرندگان و حشرات تغذیه می کنند. اندازه آنها به ۳۵ الی ۳۶ سانتی متر می رسد و با گوش های دازی که دارند به راحتی قابل شناسایی هستند. رنگ بال و پر آنها قهوه ای است و خال های تیره تره تری از رنگ پرهایشان تمام سطح بدن شان را پوشانده است و جالب است بدانید که آنها مهاجرت نمی کنند فقط دسته های کوچکی تشکیل می دهند و همدیگر را گرم کنند تا زمستان به سر آید.

۴٫جغد طلایی : قفس مینی بلدرچین

جغد طلایی یکی از گونه ‌های جغد است که بیشتر در نواحی بیابانی زندگی می کند و لانه اش را در لابه لای صخره های سخت و شکاف های عمیق سنگ می سازد و این نوع روزها می خوابد و شب ها به شکار می رود و چشم های فوق العاده ای دارد و می تواند حرکات شکارش را در چندمتری و فاصله نسبتا زیاد زیر نظر یگیرد تا در بهترین موقعیت او را شکار کند ، این نوع از جغد غذایش را از موش های صحرایی و حشراتی چون ملخ تامین می کند. جثه جغد طلایی نه بزرگ است و نه کوچک، تقریبا اندازه متوسطی دارد. رنگ پرهایش نخودی و متمایل به قهوه ایی است ولی پرهای گردنش کاملا طلایی رنگ است و چند نوار خطی نخودی رنگ بر روی پرهای دمش ظاهر آن را متفاوت تر از سایر جغدها کرده است.

۵٫بوف کوچک: قفس کبک 1 طبقه

بوف کوچک یکی از گونه های جغد و خواستگاه این پرنده در نواحی گرم آفریقای شمالی، اروپا، آسیای شرقی است ولی در بریتانیا و جزایر جنوبی نیوزلند هم گونه های از این پرنده یافت می شود که البته دلیل بر بومی بودن آن در این نواحی نمی شود چرا که در سال ۱۸۴۲ و اوایل سال ۲۰۰۰ توسط بازرگانان و تجار خارجی به این کشورها آورده شد. علت نامگذاری آن به بوف کوچک به خاطر این است که نسبت به سایر خانواده جغدها اندازه خیلی کوچکی دارد و طول آن به ۲۰ سانتی متر می رسد. ظاهری نسبتا خشن دارد. سرش تخت و بدنش تو پر و چاق است و چشم هایی به رنگ زرد دارد. این پرنده از حشرات و جنبندگان خیلی کوچک و حتی از پرنده های ریز جثه و جوجه های سایر پرندگان تغذیه می کند. رنگ بال و پر بوف کوچک به رنگ شنی و یا قهوه ای است و خال های سفید و کوچکی در تمام بال و پرش به چشم می خورد.

در ارتباط با انواع نژاد جغد مطالب زیر هم مفید است .

 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع پرنده کمیاب صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع پرنده کمیاب و زیبا قفس کبک یک طبقه

۱٫قرقاول طلایی:

  • این نوع پرنده دارای رنگ طلایی روشن می باشد
  • در کوه های چین زندگی می کند
  • این نوع از پرنده دارای گونه وحشی می باشد که در انگلستان زندگی می کند.

۲٫پرنده بهشتی: قفس کبک 4 طبقه

  • این نوع پرنده در گینه نو زندگی می کند
  • از زیبایی های آن پر های کتاری آن کی باشد
  • که به علت بلندی زیبایی خاصی به او داده است
  • گونه ی نر این پرنده دارای رنگ روشن تر می باشد و جز پرنده های استوایی می باشد.

۳٫طوطی ماکائو سنبلی: قفس کبک چهار طبقه

  • طوطی ماکوئو سنبلی بومی آمریکای جنوبی ، مرکزی و شرقی هستند
  • و این طوطی بزرگترین طوطی دنیا است
  • درنیوزلند وزن آن ها به ۳٫۵ کیلوگرم می رسد
  • استفاده از این حیوانات در خانه ها باعث مشکلاتی در محیط زیست شده
  • قیمت هر کدام از این پرنده ها در آمریکا ۹۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار است.

۴٫فلامینپگو(مرغ آتشین): قفس مرغ 1 طبقه

  • مرغ های آتشین در هر دو نیکره شرقی و غربی یافت می شوند
  • این پرندگان بیشتر اوقات بر روی یک پا می ایستند
  • و از دلایل این رفتار هنوز کشف نشده است
  • زبان فلامینگو در روم باستان یک خوراک بود
  • و همچنین کارگران معدن برای استفاده از چربی این پرندگان آنها را می کشند
  • انها باور دارند که این چربی درمانی برای بیماری سل است .

۵٫اوریول شمالی: قفس مرغ 3 طبقه

  • این پرنده کوچک و با بال های سیاه و با ۱۸ سانتی متر طول و ۳۴ گرم وزن است
  • و این پرنده یکی از درخشان ترین پرنده های منطقه محسوب می شود
  • که باعث شده در جایگاه مناسبی در بین پرندگان زیبای دنیا قرار بگیرد.

در ارتباط با انواع پرنده کمیاب مطالب زیر هم مفید است

 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد پرندگان کمیاب صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

پرندگان کمیاب : قفس مرغ سه طبقه

۱٫پرنده آبی کوهی: قفس مرغ تزئینی سه طبقه

  • پرنده آبی یکی از پرندگان کمیاب کوهستان است
  • یک پرنده کوچک حشره خوار و گاهی همه چیز خوار است
  • و آنها پرنده هایی جذاب با بال های آبی ، یا آبی و قرمز هستند
  • و پرنده های جنس ماده از درخشندگی کمتری نسبت به جنس نر دارند.

۲٫کاردینال شمالی: قفس مرغ تزئینی 3 طبقه

کاردینال شمالی مانند بلبل ، مرغ قرمز ، ویرجنیاد است و کاردینال شمالی یک مرغ آواز خوان با اندازه ی متوسط طول بدن این پرنده ۲۱ تا ۲۳ سانتی متر است ، این مرغ یک کاکل سیاه در بالای سر خود دارد و یک رنگ دور منقار که در جنس نر سیاه و در جنس ماده خاکستری است .

۳٫سهره بال طلایی آمزیکا: قفس قرقاول 3 طبقه

سهره بال طلایی آمریکا مانند سهره بال طلایی شرقی و قناری وحشی است و در فصل تولید مثل پر و بال جنس نر درخشنده تر می شود ، سهره طلایی جنس نر مهارت بسیاری در پرواز و آواز خوانی برای جفت یابی دارد.

۴٫چوب مرغابی: قفس قرقاول سه طبقه

چوب مرغابی یا کارولینا یک مرعابی با اندازه متوسط است و نمونه بالغ آن ۱۹ اینچ و به طور متوسط ۲۹ اینچ است و جنس نر بالغ پر و بال رنگین کمانی و چشم های قرمز دارد ، جنس ماده رنگ کمتری دارد و دور چشم آن سفید است .

۵٫مرغ ماهی خوار:

در حدود ۹۰ نوع مرغ ماهی خوار شناخته شده است و همه انها دارای سرهای بزرگ ، بلند ، تیز ، نوک دراز و تیز ، پاهای کوتاهآ نها در تمام دنیا پیدا شده اند .

در ارتباط با پرندگان کمیاب مطالب زیر هم مفید است

 

پرنده گان کمیابی که از دیدن آن ها خشکتان میزند

۱٫Troupial:

  • این پرنده ، پرنده ملی کشور ونزوئلا می باشد
  • و اندازه ی نسبتا بزرگی دارد
  • و اندازه ای بلند و دارای صورتی بزرگ و حجیم می باشد
  • و سینه ای سیاه رنگ دارد ،
  • این پرنده بسیار اجتماعی است
  • و این نوع از پرندگان آشیانه ای برای خود ندارند و آشیانه بقیه پرندگان را اشغال می کنند.

Troupial

۲٫بونینگ نقاشی: آشیانه

  • این نوع پرندگان در آمریکای شمالی زندگی می کنند
  • و گونه ی نر آن ها زیبا تر گونه ماده ی آن نها می باشد
  • گونه نر این نوع پرنده دارای سر آبی تیره و پشت سبز ، شکم و سینه به رنگ قرمز می باشد.

بونینگ

۳٫پرنده ی زنبور عسل خوار: تولید قفس

  • این پرنده از دسته ی گنجشک سانان می باشد
  • و از زیبایی های این نوع پرنده بال های رنگارنگ این پرنده می باشد
  • و بدنی باریک و دمی دراز دارد
  • آن ها را می توان در کشورهای شرق آسیا ، چین ، هنگ کنگ ، تایوان یافت می شوند .

زنبور عسل خوار

 

۴٫قبض توکان: خرید قفس

  • این نوع پرنده ، پرنده ی ملی برزیل است
  • و آن ها دارای زیبایی بسیار خیره کننده ای هستند
  • دارای منقاری زرد و صورتی رنگ و البته بزرگ هستند.

قبض

۵٫لورکید رنگین کمانی: آشیونه

  • این پرنده بسیار رنگارنگ و زیبا می باشد
  • و به خاطر همین دلیل به این نام صداگذاری شده است
  • در کل این پرنده ۲۰ سال بیشتر عمر نمی کند و به صورت مهاجرتی زندگی می کنند.

لورکید

در ارتباط با پرندگان کمیاب مطالب زیر هم مفید است

 

انواع عقاب : انواع قفس پرنده

۱٫عقاب ورو:

این عقاب یکی از بزرگ ترین پرندگان شکاری می باشد و به عقاب سیاه هم معروف است ، منقار این عقاب ۷۶ تاد۹۶ سانتی متر می باشد و فاصله دو سر بالهایش ۱٫۸۱ تا ۲٫۳ متر است ، وزن عقاب نر به ۳ تا ۴٫۲ کیلوگرم و وزن عقاب ماده به ۳٫۱ تا ۵٫۸ کیلوگرم می رسد. زیستگاه این عقاب در جنوب آفریقاست.

۲٫عقاب جنگی :

عقاب جنگی یکی از بزرگترین عقاب هایی است که زیستگاهش در مناطق باز و نیمه باز آفریقای سیاه است. طول آن ۷۸ تا ۹۶ سانتیمتر است و پهنه بالهایش ۱۸۸ تا ۲۶۰ سانتیمتر است.

۳٫عقاب دم سفید:

عقاب دم سفید یا عقاب دریایی، پرنده شکاری بزرگی است که جزو خانواده نزدیک عقاب گر شناخته می شود و زیستگاه آن منطقه بزرگ اوراسیا است ، این عقاب بزرگ ۶۶ تا ۹۶ سانتیمتر طول دارد و فاصله بال هایش ۱۷۸ تا ۲۴۵ سانتیمتر است.

۴٫عقاب تاج دار:

این نوع عقاب یکی دیگر از بزرگ تیرن پرنده ی شکاری است که به عقاب آفریقایی معروف است که در آفریقای سیاه زندگی می کند. این عقاب بزرگ ۸۰ تا ۹۹ سانتیمتر طول دارد و عقاب ماده ۳٫۲ تا ۴٫۷ کیلوگرم وزن دارد.

۵٫عقاب فیلیپینی: تولید قفس پرنده

این عقاب که به نام عقاب میمون خوار هم شناخته می شود ، در جنگل های فیلیپین زندگی می کند و بال و پر آن سفید و قهوه ای است و معمولاً ۸۶ تا ۱۰۲ سانتیمتر است و وزن آن ۴٫۷ تا ۸ کیلوگرم است و فاصله بال های آن ۱۸۴ تا ۲۲۰ سانتیمتر است. این عقاب بزرگ پرنده ملی فیلیپین نامیده شده و به علت کمبود زیستگاه در حال انقراض است و کشتن آن حبس و جریمه های سنگین در پی دارد.

قفس مرغ یک طبقه

قفس بلدرچین 1 طبقه

قفس بلدرچین یک طبقه

قفس بلدرچین 5 طبقه

قفس بلدرچین پنج طبقه

قفس بلدرچین 5 طبقه دوبل

قفس بلدرچین پنج طبقه دوبل

قفس مینی بلدرچین

قفس کبک 1 طبقه

قفس کبک یک طبقه

قفس کبک 4 طبقه

قفس کبک چهار طبقه

قفس مرغ 1 طبقه

قفس مرغ 3 طبقه

قفس مرغ سه طبقه

قفس مرغ تزئینی سه طبقه

قفس مرغ تزئینی 3 طبقه

قفس قرقاول 3 طبقه

قفس قرقاول سه طبقه

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 154 تاريخ : 11 / 11 / 1398 ساعت: 10:53 بعد از ظهر

شیشه اسپندرال

شیشه یکی از پرطرفدار ترین مصالح برای استفاده در نمای ساختمانهاست و نماهای شیشه ای طرفداران زیادی بین معماران و طراحان دارد. در بسیاری از پروژه ها از شیشه (بصورت کلی یا بخشی از نما) به عنوان پوشش نهایی ساختمان استفاده می شود و روشهای مختلفی نیز برای طراحی و اجرای نماهای شیشه ای وجود دارد. در این مطلب شمار را با شیشه اسپندرال، به عنوان یکی از شیشه هایی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد آشنا خواهیم کرد.

برای مطالعه در مورد انواع نماهای شیشه ای می توانید مقاله "انواع نماهای شیشه ای" را مطالعه نمایید.

شیشه اسپندرال

شیشه اسپندرال (spandrel glass) شیشه ای غیر شفاف است که بخشهای سازه ای و سایر بخشهایی از ساختمان که قرار نیست در نمای ساختمان دیده شوند را می پوشاند.گرچه شیشه های اسپندرال استفاده های دیگری نیز دارند و گاهی از آنها در داخل ساختمان و به عنوان بخشی از تزئینات دکوراسیون داخلی نیز استفاده می کنند اما ، هدف اولیه از تولید شیشه اسپندرال جلوگیری از به چشم آمدن بخشهایی از نمای ساختمان است که قرار نیست دیده شوند. این بخشها می توانند ضخامت دالهای بتنی سقف، ستونها و یا لوله ها و داکتهای تاسیساتی و ... باشند. ورق

شیشه اسپندرال

شیشه اسپندرال

شیشه های اسپندرال در نمای ساختمان، عموما در امتداد یکدیگر (افقی و یا عمودی) نصب می شوند ولی گاهی معماران با ایجاد تنوع در نمای ساختمان چیدمان منظم این شیشه ها را به هم ریخته و با چیدمان نامنظم این شیشه ها، ترکیبات خلاقانه ای را رقم می زنند. ورق استیل البته در این حالت نیز شیشه های اسپندرال تمام بخشهای سازه ای و سایر عوامل نامطلوب بصری ساختمان را کاملا پوشش می دهند. (تصویر پایین)

شیشه اسپندرال

برای تولید شیشه های اسپندرال یکپارچه، از رنگهایی با پایه سلیکون و یا فریتهای سرامیکی استفاده می شود. (فریت یک ترکیب سرامیکی است که حالت شیشه ای دارد). شیشه های اسپندرال پس از رنگ آمیزی در کوره های مخصوصی و در دمای حدود 600 درجه سانتیگراد پخته می شوند. ورق استیل مات با توجه به اینکه شیشه های اسپندرال در معرض شرایط آب و هوایی گوناگون و نیز تابش مستقیم خورشید هستند، ثبات رنگ و نیز مقاومت رنگ شیشه ها نسبت به خشپذیری بسیار مهم است و دلیل پخت رنگ شیشه ها نیز همین نکته می باشد.

با توجه به اینکه شیشه های اسپندرال شیشه هایی غیر شفاف هستند و از سویی دیگر با توجه به اینکه این شیشه ها بصورت دایم در معرض تابش خورشید قرار دارند، بواسطه جذب نور بالا در معرض خطر تنشهای حرارتی ناشی از گرم شدن توسط نور خورشید هستند. ورق استیل براق به همین دلیل در استفاده از شیشه های اسپندرال میزان تنشهای حرارتی برای این شیشه ها باید مورد توجه قرار گیرد. (به همین دلیل شیشه های اسپندرال بصورت سکوریت و یا سکوریت لمینت مورد استفاده قرار می گیرند.)

شیشه اسپندرال

برای مطالعه در مورد شیشه های سکوریت و لمینت می توانید مقالات "شیشه لمینت چیست" و "شیشه سکوریت چیست" را مطالعه نمایید.

یکی دیگر از کاربردهای شیشه های اسپندرال استفاده به عنوان Shadow box در نمای ساختمان است. شادو باکس هایی که در نما مورد استفاده قرار می گیرند 2 عملکرد مختلف دارند. گاهی از شادو باکس (Shadow box) به عنوان فضایی جهت ورود نور کنترل شده به ساختمان استفاده می شود ، بدون آنکه داخل ساختمان رویت شده و یا نیازی به تغییر جانمایی تاسیسات و ... وجود داشته باشد (شیشه های رفلکتیو برای این منظور مناسب نیستند زیرا در شب تمام فضای داخل ساختمان را نمایش می دهند) و گاهی برای ایجاد عملکردهایی در سیستم نورپردازی ساختمان از آنها استفاده می شود که برخلاف نامشان تبدیل به باکسها و جعبه هایی شده که در شب نورانی هستند (بدون روئیت تاسیسات الکتریکی پشت شیشه اسپندرال) و در روز نیز به دلیل رنگ شیشه ها عملکرد و ظاهر مخصوص به خود را دارند. انواع ورق استیل

شیشه اسپندرال

 

شیشه لمینت چیست ؟

شیشه لمینت ،به گروهی از شیشه ها اطلاق می شود که حداقل از 2 لایه شیشه و یک لایه فیلم اتصال دهنده تشکیل شده است. واتر جت گرچه شیشه های لمینت شده اولین بار برای استفاده در شیشه جلوی اتومبیل و به منظور کاهش صدمات ناشی از تصادفهای رانندگی ساخته شدند،اما امروزه شیشه های لمینت شده یا اصطلاحا شیشه های چند لایه کاربردهای فراوانی دارند که از عمده ترین این کاربردها می توان به استفاده در صنعت ساختمان (شیشه های نما و سایر شیشه هایی که از نظر ایمنی و سازه ای اهمیت دارند)، صنایع خودرو سازی، شیشه های صفحه نمایش موبایل و ... اشاره نمود. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مشخصات شیشه های لمینت پرداخته خواهدشد.

فروش یو چنل

شیشه لمینت

ساختار شیشه لمینت واتر جت

شیشه های لمینت، حداقل از 3 لایه مختلف تشکیل شده اند. این ساختار چند لایه حاصل اتصال 2 لایه شیشه یه یکدیگر توسط یک لایه چسباننده یا طلق مخصوص می باشد. این لایه که معمولا از جنس PVB یا (polyvinyl butyral) می باشد، وظیفه اتصال شیشه ها به یکدیگر به صورت دائم را به عهده دارد. البته با توجه به کارکردهای مختلف می توان از لایه های رابط یا چسباننده دیگری به جای PVB استفاده نمود که از این میان می توان به EVA و SGP نیز استفاده نمود.

برای مطالعه در مورد لایه های مورد استفاده در شیشه های لمینت، می توانید مقاله "انواع لایه های میانی در شیشه لمینت" را مطالعه نمایید.

شیشه لمینت

نکته دیگری که درباره شیشه های لمینت باید بدانیم این است که، شیشه های لمینت، می توانند از تعداد لایه های بیشتری (بیشتر از 3 لایه) تشکیل شده باشند و یا بصورت چند جداره نیز تولید شوند.

شیشه لمینت

شیشه لمینت بصورت چند جداره (تصویر سمت راست) و شیشه لمینت 4 لایه (تصویر سمت چپ)

نحوه تولید شیشه لمینت برش کاری توسط دستگاه واتر جت

برای تولید شیشه های لمینت، پس از سکوریت نموده شیشه ها ، با توجه به مشخصات فنی و محاسبات انجام شده لایه اتصال دهنده شیشه ها مشخص شده و شیشه ها برای انجام فرآیند لمینت شدن وارد خط تولید می شوند. برای مطالعه درباره شیشه های سکوریت، می توانید مقاله "شیشه سکوریت" را مطالعه نمایید.

شیشه لمینت

قرار دادن لایه های شیشه PVB روی یکدیگر در اتاق ایزوله

در نخستین مرحله شیشه ها را کاملا تمیز کرده و سپس آنها را به اتاق ایزوله مخصوصی که در آن هیچ گونه گرد و غباری وجود ندارد وارد می کنند. اولین لایه شیشه وارد خط تولید شده، سپس لایه اتصال دهنده با ضخامت مشخص و تعیین شده روی این لایه شیشه قرار گرفته و آنگاه دومین لایه شیشه روی لایه چسباننده قرار داده می شود.سپس این مجموعه تحت فشار و حرارت (توسط دستگاهی مخصوص) لمینت شده و ساختاری یکپارچه را تشکیل می دهد. پس از اتمام این فرایند شیشه ها وارد دستگاه اتوکلاو شده تا این فرآیند تکمیل شده و پایان پذیرد. water jet

شیشه لمینت

قرار دادن شیشه های لمینت، در دستگاه اتوکلاو

ویژگی های فنی شیشه لمینت زنگ زدایی

لمینت کردن شیشه ها علاوه بر افزایش ویژگی های ساختاری و مکانیکی، سایر ویژگی های شیشه را نیز دچار تغییر و بهبود می کنند. این تغییر و بهبود عملکرد سبب می شود که شیشه های لمینت،بتوانند مانند عناصر سازه ای در صنعت ساختمان ایفای نقش کنند. از شیشه های لمینت شده براحتی می توان به عنوان جداره های نما و یا پوشش سقف در پروژه های معماری استفاده نمود. در ادامه به مهمترین ویژگی های شیشه های لمینت خواهیم پرداخت.

1-ایمنی زنگ زدایی از سطوح استیل

یکی از مهمترین ویژگی های شیشه لمینت، جذب ضربه توسط این شیشه هاست. شیشه لمینت،با توجه به وجود لایه میانی که خاصیت چسبانندگی بالایی دارد، در هنگام شکسته شدن به هیچ عنوان متلاشی نشده و از هم جدا نمی شود. این خاصیت سبب شده است که استفاده از این شیشه ها به عنوان شیشه های ایمنی، شیشه های ضد گلوله ، شیشه اتومبیل و ... بسیار پر طرفدار باشد.

شیشه لمینت

مقایسه شیشه سکوریت و شیشه لمینت، پس از ضربه (به حفظ یکپارچگی شیشه در شیشه لمینت، دقت کنید)

در تصویر زیر، تفاوت در الگوی شکست سه نوع شیشه را مشاهده می کنید. شیشه های معمولی که در هنگام شکستن به قطعات بزرگ تبدیل می شوند، شیشه های سکوریت شده که در هنگام شکستن به قطعات بسیار ریز تبدیل می شوند و شیشه های لمینت،که در هنگام شکسته شدن ساختار یکپارچه خود را علی رغم شکسته شدن حفظ می کنند. زنگ بر استیل

شیشه لمینت

2- کنترل اشعه uv

ساختار چند لایه شیشه های لمینت، این امکان را فراهم می کند که با توجه به شرایط خاص پروژه میزان اشعه UV را تا حدود زیادی کاهش داد. استفاده از لایه های رابط با ویژگی ها خاص امکان کاهش اشعهماورا بنفش خورشید یا UV عبوری تا حدود 99 درصد را فراهم می آورد.

3- امنیت زنگ زدایی استیل

LAMINATE-GLASS-KHAMOT-2.jpg

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، یکی از مهمترین ویزگی های شیشه های لمینت مقاومت در برابر ضربه می باشد. وجود لایه PVB (یا سایر لایه های چسباننده) در ساختار شیشه لمینت، سبب می شود که این شیشه ها نسبت به نفوذ بسیار مقاوم باشند و به آسانی شکسته نشوند. استفاده از لایه های مخصوص و یا افزایش تعدا دلایه های شیشه در ساختار شیشه لمینت، این شیشه ها را به مجموعه ای کاملا نفوذ ناپذیر و حتی ضد گلوله تبدیل می کند.

4- کنترل صوت خدمات جوش

شیشه های لمینت در کاهش نویزها و صدا های مزاحم نقشی بسیار کاربردی ایفا می کنند و برای کاهش صداهای مزاحم بسیار مفید هستند.

فروش یو چنل

 

 

انواع شیشه ها جوشکاری صنعتی

شیشه محصولی صنعتی است که به دلیل استفاده های مختلف، در طیف ها و انواع گوناگونی تولید می شود. شیشه ها با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند با ویژگی ها و مشخصات فنی و ظاهری مختلفی تولید می شوند.در این مقاله نگاهی هرچند مختصر به انواع شیشه هایی که بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان دارند خواهیم داشت.

قبل از بررسی انواع شیشه ها لازم است نکته ای را در خصوص روشهای تولید انواع شیشه یادآور شویم. تنوع در شیشه ها می تواند به تنوع در فرآیند تولید و یا به انواع فرآیندهای (Process) و پرداخت شیشه ها مربوط باشد. بدین معنی که برخی از ویژگی های شیشه مانند رنگ شیشه، میزان سبز بودن شیشه و ...حاصل تنوع در روشهای تولید و یا مشخصات فنی در زمان تولید شیشه هستند، ولی برخی دیگر از مشخصات شیشه مانند سکوریت بودن، آیینه ای بودن و ... به فرآیندهایی بستگی دارند که پس از تولید شیشه و در طی پرداخت و (Process) شیشه ها قابلیت انجام دارند.

فروش یو چنل

1- شیشه تخت

انواع شیشه ها

شیشه تخت (شیشه معمولی) اولین محصول حاصل از تولید شیشه می باشد. امروزه اکثر کارخانه ها، شیشه را به روش شناور (Float) یا شیشه فلوت تولید می کنند. در این روش (تولید به روش شناور یا فلوت) شیشه ها با ضخامت یکسان تولید شده و پس از برش کاری در کارخانه قابلیت استفاده یا پرداخت برای تولید سایر محصولات را دارند. شیشه های معمولی در هنگام شکستن با قطعات بزرگ با لبه های تیز تبدیل می شوند.

شیشه های تخت می توانند با توجه به ترکیبات مواد اولیه، رنگی یا کاملا شفاف باشند و میزان شفافیت و یا میزان سبز بودن شیشه ها نیز قابل کنترل است.شیشه های تخت قابل تبدیل به آینه، شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت، شیشه های خم و سایر انواع شیشه ها هستند.

2- شیشه های رنگی شیشه

انواع شیشه ها

انواع شیشه ها

شیشه های رنگی گرچه امروز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند. شیشه های رنگی در واقع همان شیشه های تخت معمولی هستند با این تفاوت که در حین فرآیند تولید شیشه ، مقداری از اکسید فلزات را برای دستیابی به رنگ مورد نظر به ترکیب مواد اولیه شیشه اضافه می کنند تا شیشه رنگ با رنگ مورد نظر بدست آید.تفاوت شیشه های رنگی با شیشه های رنگ شده در این است که در شیشه های رنگی، تمام ساختار شیشه، کاملا رنگی است و رنگ صرفا پوششی سطحی روی شیشه نیست. شیشه های رنگی بسیار زیبا هستند و در کاهش میزان اشعه ماوراء بنفش(اشعه uv) نقشی موثر دارند.

3- شیشه های طرح دار (شیشه های مشجر) شیشه خام

انواع شیشه ها

شیشه های طرح دار که در بازار ایران از آنها با نام شیشه های مشجر یاد می شود، بوسیله عبور دادن شیشه های تخت (شیشه های معمولی) گرم شده از زیر غلتک های طرحدار تولید می شوند. این شیشه ها، هم بصورت مات و هم بصورت شیشه های مشجر رنگی در دسترس هستند و استفاده از آنها یا صرفا جنبه تزئینی دارد و یا برای مسدود کردن دید بصری فضا در عین تامین روشنایی یک فضا می باشد.

4- آیینه شیشه سکوریت

یکی از مهمترین و قدیمی ترین انواع شیشه ها، آیینه است.آیینه حاصل اضافه کردن چند لایه بسیار نازک و ظریف به پشت شیشه است که سبب می شود، شیشه قابلیت انعکاس و بازنمایی بالایی داشته باشد. این لایه ها می توانند ترکیبی از فلزاتی مانند جیوه،نقره، کروم، مس و ... باشند. احتمالا شما هم گاهی به پشت آیینه های قدیمی نگاه کرده اید و رنگ نارنجی اکسید جیوه را پشت آیینه دیده اید.

5- شیشه سکوریت

یکی از انواع شیشه هاست که حاصل فرآوری شیشه تخت پس از تولید می باشد. شیشه های سکوریت را بوسیله گرم کردن و سپس سرد کردن ناگهانی شیشه های معمولی تولید می کنند.این امر سبب افزایش سختی شیشه ها شده و عملکرد آنها را بهبود می بخشد. شیشه های سکوریت در هنگام شکستن به قطعات بسیار ریز تبدیل می شوند. این امر سبب می شود این شیشه ها ایمنی بیشتری نسبت به شیشه های معمولی داشته باشند.شیشه های سکوریت علاوه بر اینکه ایمنی بیشتری نسبت به شیشه های تخت معمولی دارند، از نظر خواص مکانیکی و مقاومتهای مکانیکی نیز کاملا ارتقا پیدا می کند. از شیشه های سکوریت برای استفاده در درهای ورودی، پنجره ها، شیشه های ویترین، هندریل ها و نرده های شیشه ای و ... استفاده می کنند.

برای مطالعه بیشتر در مورد شیشه های سکوریت می توانید مقاله "شیشه سکوریت" را مطالعه نمایید.

6- شیشه لمینت شیشه پنج میل

شیشه لمینت

شیشه های لمینت حاصل اتصال و لمینت شدن حداقل 2 لایه شیشه توسط یک لایه طلق یا فیلم چسباننده به یکدیگر هستند. شیشه های لمینت ساختاری چند لایه دارند. وجود لایه رابط سبب شده تا این شیشه ها کاربردهای مختلفی داشته باشند. قطعات شیشه های لمینت شده در هنگام شکسته شدن از یکدیگر جدا نمی شوند و اصطلاحا شیشه متلاشی نشده و فرو نمی ریزد. این ویژگی سبب شده که این شیشه ها علاوه بر اینکه بسیار ایمن هستند، نسبت به نفوذ پذیری نیز بسیار مقاوم بوده و از نظر امنیتی نیز شیشه هایی بسیار پرکاربرد و مناسب باشند. شیشه لمینت به عنوان شیشه مورد استفاده به عنوان شیشه جلوی اتومبیل و شیشه های ضد گلوله کاربرد فراوانی داشته و همچنین شیشه لمینت شده پر کاربرد ترین شیشه در سازه های شیشه ای محسوب می شود.

شیشه لمینت

مقایسه شیشه سکوریت و شیشه لمینت پس از ضربه (به حفظ یکپارچگی شیشه در شیشه لمینت دقت کنید)

برای مطالعه بیشتر در مورد شیشه های لمینت می توانید مقاله "شیشه لمینت" را مطالعه نمایید.

7- شیشه های سند بلاست شیشه چهار میل

glass-type-khamot-7-800x392.jpg

شیشه های سند بلاست شده یا شیشه های مات امروزه برای ایجاد حریم های خصوصی و یا ایجاد طرح و نقش بسیار مورد استفاده قرار گرفته و محبوب هستند. برای تولید شیشه های سند بلاست شده می توان از شیشه های سکوریت و یا شیشه های معمولی استفاده نمود. همچنینی از این روش برای ایجاد یک طرح یا لوگوی خاص روی شیشه ها نیز می توان استفاده کرد. از شیشه های سند بلاست شده پارتیشن های شیشه ای، شیشه های حمام و سایر فضاهایی که حریم خصوصی در آنها اهمیت دارد استفاده می کنند.

8- شیشه های پوشش دار (Coated Glass) شیشه 10 میل

انواع شیشه ها

شیشه های پوشش دار، شیشه هایی هستند که به منظور ایجاد ظاهر یا عملکردی خاص ، روی آنها پوشش داده شده است. این پوشش می تواند مانند شیشه های پرینت شده، رنگی باشد و صرفا جهت ایجاد رنگ و ظاهر جذاب و براق ایجاد شده و یا پوششی مانند پوشش های ضد گرد و غبار، پوشش های آکوستیک و ... باشد. مرسوم ترین شیشه های پوشش دار، شیشه های پرینت رنگی و یا شیشه های لاکوبل هستند که رنگ و جلایی بسیار زیبا دارند و از آنها در معماری داخلی به عنوان پوشش دیوار ها و ستونها و ... استفاده فراوانی می شود.

انواع شیشه ها

فروش یو چنل

 

انواع لایه های میانی در شیشه لمینت

شیشه لمینت شیشه ای با ساختار چند لایه (حداقل 3 لایه) است که از 2 لایه شیشه و یک لایه رابط یا (Inter Layer) تشکیل شده است. مهمترین وظیفه لایه میانی در شیشه های لمینت، اتصال دائمی لایه های شیشه به یکدیگر است و لی با توجه به توسعه فناوری شیشه های لمینت، این لایه ها عملکردها و ویژگی های فراوانی را ارائه می کنند که از آن جمله می توان به کاهش اشعه UV ، افزایش مقاومتهای مکانیکی و سازه ای، ایجاد رنگ و ... اشاره نمود.انواع لایه هایی که به عنوان لایه میانی در شیشه های لمینت مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از EVA ، PVB ، SGP . در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به انواع لایه های میانی که در شیشه های لمینت مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مطالعه در مورد شیشه های لمینت و شیشه های سکوریت می توانید مقالات "شیشه لمینت چیست؟" و "شیشه سکوریت" را مطالعه نمایید.

لایه های شیشه لمینت

لایه EVA

EVA که نام کامل آن ethylene vinyl acetate copolymer (اتیلن وینیل استات کوپلیمر) است یکی از انواع لایه میانی مورد استفاده در شیشه های لمینت است. لایه EVA لایه ای مقاوم به رطوبت است که نسبت به تخلل و خوردگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. از دیگر استفاده هایی که از EVA در صنعت می شود می توان به مواردی مانند، استفاده به عنوان فوم کفش، استفاده در صنایع سیم و کابل، اسباب بازی ها، صنایع بسته بندی و ... اشاره نمود. شیشه ده میل

EVA در مقایسه با سایر لایه های میانی مورد استفاده در شیشه های لمینت، یعنیPVB و SGP ، دمای ذوب پایین تری دارد. این امر فرآیند تولید شیشه لمینت توسط لایه EVA را به امری نسبتا آسانتر تبدیل می کند. لایه EVA در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید یا UV مقاوم است اما امکان تغییر رنگ این لایه در برابر نور خورشید وجود دارد و این لایه به مرور زمان دچار زرد شدگی خواهد شد که از این تغییر رنگ به عنوان پیری لایه EVA یاد می شود.در مقایسه با سایر لایه های میانی یعنیPVB و SGP ، دمای ذوب پایین تری دارد. این امر فرآیند تولید شیشه لمینت توسط لایه EVA را به امری به نسبت آسانتر تبدیل می کند. در حال حاضر از شیشه های لمینت با لایه میانی از جنس EVA بیشتر به عنوان پارتیشن های داخلی، دکوراسیون، تیغه های جداکننده استفاده می شود و استفاده از شیشه های لمینت با لایه میانی EVA برای استفاده در فضاهای باز توصیه نمی شود. شیشه هشت میل

یکی از عمده ترین و بیشترین استفاده هایی که سابقا از لایه EVA در شیشه های لمینت صورت می گرفت، تولید پنلهای خورشیدی بود. البته امروزه این لایه در حال جایگزینی با لایه PVB می باشد.

لایه PVB

لایه های شیشه لمینت

PVB با نام کامل polyvinyl butyral (پلی وینیل بوتیل) محبوب ترین لایه مورد استفاده در شیشه های لمینت به عنوان لایه میانی است. استفاده از این جنس به عنوان لایه میانی در شیشه های لمینت به قدری زیاد است که در اکثر مواقع به عنوان پیش فرض، جنس لایه میانی، PVB در نظر گرفته می شود. پلی وینیل بوتیل یا PVB لایه ای کاملا شفاف ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (بدون احتمال تغییر رنگ)، مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر سرما و ... است که بطور گسترده ای در شیشه های لمینت مورد استفاده در صنعت ساختمان و صنایع خودرو سازی (شیشه جلو تمام اتومبیل های به خاطر الزامات ایمنی، شیشه لمینت است) مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه شش میل

برای تولید شیشه لمینت توسط لایه PVB شرایط پیچیده تری به نسبت EVA باید لحاظ گردد که از آن جمله می توان به الزام استفاده از سیستم های اتوکلاو، فشار و دمای بالاتر اشاره نمود.

شیشه های لمینت که در آنها از PVB به عنوان لایه میانی استفاده شده است، دارای ویژگی هایی هستند که عمده ترین آنها را می توان اینگونه یاد کرد: مقاومت مناسب نسبت به صداها و نویزهای مزاحم، ایمنی بالا، مقاومت نسبت به ضربه و نفوذ و در نتیجه امنیت مناسب، مقاومت نسبت به اشعه ماوراء بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ لایه میانی، افزایش چشمگیر عملکردهای سازه ای و مکانیکی شیشه و ... شیشه با ضخامت های مختلف

لایه SGP

SGP یا Entry Glas Plus لایه ای است که توسط شرکت DuPont (یکی از معروفترین شرکتها در زمینه تولید محصولات پتروشیمی و انواع الیاف در جهان) توسعه یافته و به بازار های جهانی عرضه شده است. فرآیند تولید لایه SGP بسیار شبیه و نزدیک به تولید لایه PVB می باشد با این تفاوت که محصول نهایی، لایه ای با کارایی به مراتب بالاتر و بهتر است. در ادامه به چند مورد از مهمترین ویژگی های فنی و ظاهری لایهSGP که نسبت به لایهPVB بهبود چشمگیری یافته است اشاره می کنیم.

laminated-glass-interlayer-khamot-4.jpg

  • مقاومت باربری (ظرفیت باربری) شیشه های لمینت که از لایه SGP استفاده می کنند در شرایط یکسان 2 برابر می باشد شیشه ای لمینت با لایه میانی PVB می باشد.
  • در شرایط یکسان انحراف خمشی شیشه لمینت با استفاده از لایه SGP یک چهارم شیشه لمینت با لایه میانی از جنس PVB می باشد.
  • مقاومت یا استحکام برشی لایه SGP ،5 برابر لایه PVB است و این امر سبب می شود که شیشه لمینت (با لایه میانی SGP) پس از شکسته شدن نه تنها ساختار کلی خود را ) مانند شیشه لمینت با لایه PVB ( حفظ کند بلکه شیشه فرم و پایداری خود را نیز می تواند بصورت موقتی حفظ می کند.
  • لایه SGP در لبه ها و گوشه ها عملکرد خوبی دارد و نسبت به آب و رطوبت نیز مقاوم است. انواع ضخامت شیشه
  • لایه SGP کاملا بیرنگ و فوق العاده شفاف است و نسبت به شرایط مختلف آب و هوایی نیز عملکردی بسیار خوب از خود نشان می دهد. احتمال و ضریب زرد شدگی و تغییر رنگ این لایه حتی از لایه PVB نیز بسیار کمتر است (ضریب زردشدگی لایه PVB بین 6 تا 12 است در حالی که این ضریب برای لایه SGP کمتر از 1/5 می باشد.)

لایه های شیشه لمینت

در پایان باید این نکته را یادآور شویم که انتخاب لایه های میانی در شیشه های لمینت شده، نیازمند ، محاسبات دقیق و کاملا حساب شده می باشد و هرگز نباید با آن بصورت سلیقه ای و صرفا تجربی برخورد نمود. پس حتما در هنگام سفارش شیشه به دفترچه محاسبات شیشه ها رجوع کنید.

 

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 152 تاريخ : 10 / 11 / 1398 ساعت: 10:50 بعد از ظهر

پنل اس ام اس ماسوله

با ما همراه باشید تا از امکانات پنل اس ام اس ماسوله و مدیر پیامک مطلع شوید.

شهر تاریخی و توریستی ماسوله، یکی از نقاط تاریخی، سرسبز و خوش آب و هوای شمال ایران با هوای مه آلود، تابستان‌های خنک و زمستان‌های پر برف است که بومیان آن را تالش‌ها تشکیل می‌دهند. ماسوله در جنوب غربی استان گیلان در بخش سردار جنگل فومن، ۶۰ کیلومتری شهر رشت ۳۶ کیلومتری شهر فومن و ۲۰ کیلومتری شهر ماکلوان واقع است. کاربرد پنل پیامک در کارواش ها

راه قدیمی ماسوله به خلخال که در گذشته شاهراه ارتباطی گیلان و آذربایجان بوده‌است به منظور حفاظت از محیط زیست، طبیعت بکر و میراث معنوی ماسوله و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و دخل و تصرف، با دخالت سازمان حفاظت از محیط زیست و پایگاه میراث فرهنگی ماسوله در چندین دهه گذشته از سمت استان گیلان حفاظت شده‌است.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیرپیامک یا پنل پیامک برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس در ماسوله از کد تخفیف masuleh استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر ماسوله به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به ماسوله از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر ماسوله

پنل پیامک در ماسوله

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خودپیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل پیامک ماسوله

توسط پنل ارسال اس ام اس ماسوله ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک انبوه به ماسوله از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس ماسوله

در پنل ارسال اس ام اس ماسوله ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک تبلیغاتی به ماسوله از طریق دکل BTS رشت

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل رشت می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک انبوه در ماسوله از طریق تفکیک سن و جنسیت در ماسوله

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان ماسوله ارسال نمایید .

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول سامانه پیامک در ماسوله

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی سامانه پیامک ماسوله

پنل اس ام اس رهیاب به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های گیلان

توسط سامانه پیام کوتاه در ماسوله ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر

فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

ویژگی پیامک تبلیغاتی در ماسوله

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس ماسوله ؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس ماسوله برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  6. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

چه ویژگی هایی تبلیغات پیامکی در ماسوله را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس ماسوله ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. کاربرد پنل پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر

ماندگاری

تبلیغات پیامکی به ماسوله ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. پنل پیامک باربری

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در روستای ماسوله از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی در ماسوله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس ماسوله

پنل پیامک ماسوله دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات ماسوله، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس ماسوله هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان ماسوله، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس ماسوله تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! پنل اس ام اس اسباب بازی فروشی ها

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف masuleh استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر ماسوله

 با کد تخفیف masuleh از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

پنل اس ام اس بندرانزلی

با ما همراه باشید تا از امکانات پنل اس ام اس بندرانزلی و مدیر پیامک مطلع شوید.

شهرستان انزلی از شهرستان‌های استان گیلان در شمال ایران است و شهر ساحلی بندر انزلی مرکز این شهرستان است که در شمال غربی استان گیلان واقع شده‌است. بندر انزلی یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در آن مرداب، دریا، ساحل و چمن‌زار با یکدیگر تلاقی می‌کنند و چشم اندازی بدیع و خیال انگیز می‌آفریند. پنل اس ام اس تجارت الکترونیک

بندر انزلی با داشتن جاذبه‌های دل انگیز و طبیعی سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهانگردان خارجی است. انواع ماهیان خزری عمده‌ترین سوغات خوراکی این شهرستان است ولی انواع سبزیجات محلی، زیتون، سیر و ترشیجات محلی نیز برای عرضه به مسافران وجود دارد.

بندر انزلی مرکز تولید بسیاری از صنایع دستی چوبین و همچنین صنایع مروار بافی است. بازار ماهی و بازار محلی شنبه بازار فرصتی برای خرید سوغات یا تهیه خوراکی‌ های محلی برای ایام اقامت در این شهر ساحلی است.

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و بایگانی های پیامک انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس در بندر انزلی از کد تخفیف anzali30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر بندرانزلی به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به بندرانزلی از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بندرانزلی

پنل پیامک در بندرانزلی

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات بندرانزلی

توسط پنل ارسال اس ام اس بندرانزلی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل پیامک بندرانزلی

در پنل ارسال اس ام اس بندرانزلی ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک انبوه به بندرانزلی از طریق دکل BTS بندرانزلی

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل بندرانزلی می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در بندرانزلی

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهرستان بندرانزلی ارسال نمایید .

ارسال پیامک تبلیغاتی به بندرانزلی از پیش شماره های همراه اول بندرانزلی

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

 

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس بندرانزلی

پنل اس ام اس راهکار سرزمین هوشمند به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک انبوه در بندرانزلی به کلیه شهرستان های گیلان

توسط پنل ارسال اس ام اس بندرانزلی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر

فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

ویژگی سامانه پیامک در بندرانزلی

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس بندرانزلی ؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس بندرانزلی برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • با خرید دستگاه کی پد اس ام اس میتوانید شماره مشتریان خود را ذخیره و به آنها پیامک ارسال کنید.

 

چه ویژگی هایی سامانه پیام کوتاه در بندرانزلی را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس بندرانزلی ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک با سامانه پیامک بندرانزلی

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی در بندرانزلی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع با تبلیغات پیامکی در بندرانزلی

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های تبلیغات پیامکی به بندرانزلی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی و افزونه اورجینال دیجیتس
  • نمایندگی اس ام اس
امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر بندرانزلی از پنل اس ام اس بندرانزلی

پنل پیامک بندرانزلی دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات بندرانزلی، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس بندرانزلی هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی در بندرانزلی به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس بندرانزلی تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف anzali30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر بندرانزلی به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به بندرانزلی از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بندرانزلی

با کد تخفیف anzali30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس آستارا

با ما همراه باشید تا از امکانات پنل اس ام اس آستارا و مدیر پیامک مطلع شوید.

شهرستان آستارا از شهرستان‌های ساحلی استان گیلان در شمال ایران است. مرکز این شهرستان، شهر آستارا است. جمعیت غالب مردم این شهرستان به ترکی آذربایجانی صحبت می‌کنند. گرچه در مناطق کوهپایه‌ای شهرستان نظیر عنبران محله مردمان به زبان تالشی از شاخه زبان‌های ایرانی صحبت می‌نمایند. شهرستان مرزی بندر آستارا با کشور جمهوری آذربایجان همسایه‌است. پنل اس ام اس بازیافت

شغل اکثر مردم آستارا صادرات یا واردات کالا از جمهوری آذربایجان و کشاورزی است. همچنین این شهرستان همه ساله به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری است که از شهرهای مختلف ایران و کشورهای قفقاز به این شهر مسافرت می‌کنند. وجود بازارچه ساحلی، پاساژهای متعدد نیز باعث رونق وضعیت اقتصادی این شهرستان شده‌است.

شما می توانید با خرید پنل پیامکی انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس در آستارا از کد تخفیف astara استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آستارا به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آستارا از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آستارا

پنل پیامک در آستارا

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

 

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات آستارا

توسط پنل ارسال اس ام اس آستارا ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس آستارا

در پنل ارسال اس ام اس آستارا ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک از طریق دکل BTS آستارا

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل آستارا می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در آستارا

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهرستان آستارا ارسال نمایید .

ارسال پیامک تبلیغاتی به آستارا از پیش شماره های همراه اول آستارا

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس آستارا

پنل اس ام اس مگفا به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک انبوه به آستارا به کلیه شهرستان های گیلان

توسط پنل ارسال اس ام اس آستارا ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر

فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ویژگی پنل پیامک آستارا

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس آستارا ؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس آستارا برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • امکان ذخیره شماره و ارسال پیامک به مشتری با خرید دستگاه کی پد

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آستارا را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی سامانه پیامک در آستارا ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

 

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک پنل اس ام اس پتروشیمی

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری با سامانه پیام کوتاه در آستارا

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع با پیامک تبلیغاتی در آستارا

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده با تبلیغات پیامکی در آستارا

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل اس ام اس آستارا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی و افزونه digis
  • نمایندگی پیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی در آستارا از پنل اس ام اس آستارا

پنل پیامک آستارا دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات آستارا، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس آستارا هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال تبلیغات پیامکی به آستارا به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس آستارا تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف astara استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آستارا به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر آستارا از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آستارا

با کد تخفیف astara از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ها نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

پنل اس ام اس پوشاک

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 170 تاريخ : 9 / 11 / 1398 ساعت: 10:44 بعد از ظهر

پنل اس ام اس رشت

با ما همراه باشید تا از امکانات پنل اس ام اس رشت و مدیر پیامک مطلع شوید.

شهرستان رَشت از شهرستان‌های ساحلی استان گیلان در ایران به مرکزیت شهر رشت است. این شهرستان از شمال به دریای کاسپین از غرب به تالاب انزلی و شهرستان‌های انزلی، صومعه‌سرا و شفت، از جنوب به شهرستان رودبار و از شرق به شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل محدود می‌شود. جمعیت این شهرستان ۹۱۸٬۴۴۵ نفر (برآورد ۱۳۹۵) است. بیمه اس ام اس

رودخانه‌های سفیدرود، گوهررود، زرجوب و پیربازار رود از مهم‌ترین رودخانه‌های شهرستان رشت هستند. تالاب عینک بزرگترین تالاب شهری ایران در این شهرستان، در منطقه ۴ شهر رشت واقع است. ساحل شرقی تالاب انزلی محدود به دهستان پیربازار شهرستان رشت است.

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال پیام جهت انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف rasht استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در رشت بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر رشت به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرستان رشت از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر رشت

پنل پیامک در رشت

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خودپیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

 

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات رشت

توسط پنل ارسال اس ام اس رشت ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل پیامک رشت

در پنل ارسال اس ام اس رشت ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک انبوه به رشت از طریق دکل BTS رشت

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل رشت می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در رشت

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهرستان رشت ارسال نمایید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی به رشت از پیش شماره های همراه اول رشت

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس رشت

مدیر پیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک انبوه در رشت به کلیه شهرستان های گیلان

توسط پنل ارسال اس ام اس رشت ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر

فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

ویژگی سامانه پیامک رشت

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل ؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس رشت برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • با خرید دستگاه ذخیره ساز شماره مشتری و ارسال پیامک به آنها پیامک ارسال کنید .

 

چه ویژگی هایی سامانه پیامک در رشت را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی سامانه پیام کوتاه در رشت ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

تبلیغات پیامکی در رشت ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. تبلیغات مشاوران املاک

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل اس ام اس رشت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی و افزونه دیجیتس
  • نمایندگی مستقل پیامک

ارسال تبلیغات پیامکی به رشت از پنل اس ام اس رشت

پنل پیامک رشت دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات رشت، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس رشت هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس رشت تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف rasht استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر رشت

با کد تخفیف rasht از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از پنل پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس لاهیجان

با ما همراه باشید تا از امکانات پنل اس ام اس لاهیجان و مدیر پیامک مطلع شوید.

شهرستان لاهیجان یکی از شهرستان‌های استان گیلان در شمال ایران است. مرکز این شهرستان شهر لاهیجان است. شهرستان لاهیجان تا قبل از سال ۱۳۴۵ از آستانه اشرفیه تا چابکسر را تحت حوزه استحفاظی خود داشت و با یک فرمانداری اداره می‌شد که پیش از انقلاب اسلامی ایران بخش‌های رودسر و لنگرود هر کدام به شهرستان تبدیل شدند و پس از انقلاب اسلامی نیز بخش‌های آستانه اشرفیه و سیاهکل نیز هر کدام به شهرستان تبدیل و هم‌اکنون فقط بخش رودبنه باقیمانده‌است.

متن تبلیغاتی آژانس هواپیمایی لاهیجان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی از توریستی‌ترین مناطق شمالی ایران است.

شهرستان لاهیجان دارای جاهای دیدنی و آثار تاریخی زیادی است که از آن جمله می‌توان اماکن ذیل را نام برد: کنار استخر لاهیجان در شب ، کلبه چوبی در باغ ملی لاهیجان ، استخر لاهیجان ، شیطان کوه ، بام سبز ، استخر لاهیجان ، تله کابین لاهیجان ، پارک بعثت (باغ ملی) ، پارک جنگلی میرصفا و…

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس انتخابات و گرفتن تخفیف ویژه پنل اس ام اس برای انتخابات مجلس از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس در لاهیجان از کد تخفیف lahijan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر لاهیجان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر لاهیجان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر لاهیجان

پنل پیامک در لاهیجان

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

 

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل پیامک لاهیجان

توسط پنل ارسال اس ام اس لاهیجان ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک انبوه به لاهیجان از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس لاهیجان

در پنل ارسال اس ام اس لاهیجان ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک تبلیغاتی به لاهیجان از طریق دکل BTS لاهیجان

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل لاهیجان می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک انبوه در لاهیجان از طریق تفکیک سن و جنسیت در لاهیجان

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهرستان لاهیجان ارسال نمایید .

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول لاهیجان

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند ! ارسال پیامک تبلیغاتی به مدارس

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس لاهیجان

پنل اس ام اس مدیر پیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های گیلان

توسط سامانه پیامک در لاهیجان ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر

فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

ویژگی سامانه پیامک لاهیجان

 

چه ویژگی هایی سامانه پیام کوتاه در لاهیجان را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس لاهیجان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. پنل اس ام اس برای صنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی در لاهیجان ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. پنل اس ام اس رستوران

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های تبلیغات پیامکی در لاهیجان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی و افزونه دیجیت
  • نمایندگی فروش پنل اس ام اس
امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال تبلیغات پیامکی به لاهیجان از پنل اس ام اس لاهیجان

پنل پیامک لاهیجان دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات لاهیجان، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس لاهیجان هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس لاهیجان تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! پنل پیامکی مخصوص آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lahijan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر لاهیجان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی در لاهیجان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر لاهیجان

با کد تخفیف lahijan از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی عمومی نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس رودبار

با ما همراه باشید تا از امکانات پنل اس ام اس رودبار و مدیر پیامک مطلع شوید.

شهرستان رودبار جنوبی‌ترین، وسیع‌ترین و متنوع‌ترین شهرستانِ استان گیلان در کشور ایران است. مرکز این شهرستان شهر رودبار است. شهرستان رودبار بخاطر داشتن باغ‌های زیتون شهرت فراوانی دارد. به سبب وجود رودهای فراوان در این ناحیه، آن را «رودبار» نامیدند که به معنی سرزمین رودها می‌باشد. «بار» در کلمه رودبار به مفهوم ساحل و اراضی کنار رود می‌باشد. کاربرد سامانه پیامک در مراکز تبلیغات اسلامی

شهرستان رودبار استان گیلان برای بازشناخته شدن از شهرستان رودبار الموت به نام «رودبار زیتون» نیز خوانده می‌شود. جمعیت شهرستان رودبار ۱۲۶۳۱۵ نفر است که از این تعداد ۶۹۶۲۰ نفر درمناطق شهری و ۵۶۶۹۵ نفر در مناطق روستایی سکونت دارند.

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس یا انتخابات مختلف اعم از انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس در رودبار از کد تخفیف rudbar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر رودبار به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی در رودبار از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر رودبار

پنل پیامک در رودبار

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل پیامک رودبار

توسط پنل ارسال اس ام اس رودبار ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک انبوه به رودبار از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس رودبار

در پنل ارسال اس ام اس رودبار ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

 

ارسال پیامک تبلیغاتی به رودبار از طریق دکل BTS رودبار

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل رودبار می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک انبوه در رودبار از طریق تفکیک سن و جنسیت در رودبار

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهرستان رودبار ارسال نمایید .

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول رودبار

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی سامانه پیامک در رودبار

مدیر پیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های گیلان

توسط سامانه پیامک رودبار ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر

فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

 

ویژگی سامانه پیام کوتاه در رودبار

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس رودبار ؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس رودبار برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • امکان ذخیره شماره مشتری و ارسال پیامک با خرید دستگاه کی پد پیامک
امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

چه ویژگی هایی پیامک تبلیغاتی در رودبار را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس رودبار ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک تبلیغات پیامکی در رودبار

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده با تبلیغات پیامکی به رودبار

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل اس ام اس رودبار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی و افزونه اورجینال digits
  • نمایندگی ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر رودبار از پنل پیامک رودبار

پنل پیامک رودبار دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات رودبار، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس رودبار هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس رودبار تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! نرم افزار پیام کوتاه برای تعاونی ها و صندوق های قرض الحسنه

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف rudbar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر رودبار

با کد تخفیف rudbar از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از پنل پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

کاربرد سامانه پیامکی برای قالیشویان

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 147 تاريخ : 8 / 11 / 1398 ساعت: 10:38 بعد از ظهر

پنل اس ام اس گیلان

با ما همراه باشید تا از امکانات پنل اس ام اس گیلان و مدیر پیامک مطلع شوید.

استان گیلان (به گیلکی: گیلان یا گیلؤن)، از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است. دربارهٔ نام گیلان و معانی واژهٔ گیل، نظرات متفاوتی ابراز شده‌است. پنل اس ام اس انتخابات لغت‌نامه دهخدا، واژهٔ گیلان را برگرفته از «گیل»، به‌اضافهٔ پسوند مکان «ان»، به معنای محل سکونت گیل‌ها دانسته و افزوده‌است که صورت این واژه در زبان پهلوی، گِلان (Gelan) و نزد یونانی‌ها گِلای (Gelae) بوده‌است.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان گیلان شهرستانها و شهرهای استان گیلان از جمله :

آستارا • آستانه اشرفیه • احمدسرگوراب • اسالم • اطاقور • املش • بازارجمعه • بره‌سر • بندر انزلی • پره‌سر • ماکلوان • توتکابن • جیرنده • چابکسر • چاف و چمخاله • چوبر • حویق • خشکبیجار • خمام • دیلمان • رانکوه • رحیم‌آباد • رستم‌آباد • رشت • رضوان‌شهر • رودبار • رودسر • رودبنه • سنگر • سیاهکل • شفت • شلمان • صومعه‌سرا • فومن • کلاچای •

کوچصفهان • کومله • کیاشهر • گوراب زرمیخ • لاهیجان • لشت نشا • لنگرود • لوشان • لوندویل • لیسار • ماسال • ماسوله • مرجغل • منجیل • واجارگاه • هشتپر • لولمان • تالش • طوالش •

کاربردهای سامانه پیامکی برای آتلیه ها و عکاسی ها

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس در گیلان از کد تخفیف gilan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

طبیعت گیلان، پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر است.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر گیلان

 

پنل پیامک در گیلان

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خودپیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات رشت

توسط پنل پیامک گیلان ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک انبوه به گیلان از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس گیلان

در پنل ارسال اس ام اس گیلان ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک تبلیغاتی به گیلان از طریق دکل BTS رشت

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل رشت می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در گیلان

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان گیلان ارسال نمایید .

ارسال پیامک انبوه در گیلان از پیش شماره های همراه اول گیلان

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی سامانه پیامک در گیلان

مدیر پیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های گیلان

توسط پنل ارسال اس ام اس گیلان ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

کاربرد ارسال اس ام اس در جمعیت هلال احمر

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر

فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان

سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان

گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور

دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

ویژگی سامانه پیام کوتاه در گیلان

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس گیلان ؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس گیلان برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

 

چه ویژگی هایی پنل پیامک تبلیغاتی در گیلان را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس گیلان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. پنل اس ام اس برای باشگاه های ورزشی

ماندگاری با تبلیغات پیامکی به گیلان

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. پنل پیام کوتاه کارخانجات

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های سامانه پیامک گیلان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • سامانه پیامک دانشگاه
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی

ارسال تبلیغات پیامکی در گیلان از پنل پیامک گیلان

پنل پیامک گیلان دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل پیامک مخابرات گیلان، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس گیلان هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس گیلان تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! پنل اس ام اس برای آموزشگاه رانندگی

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف gilan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر گیلان

با کد تخفیف gilan از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه (به گیلکی: أسسؤنه) مرکز شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان است. آرامگاه محمد معین، گردآورنده فرهنگ فارسی معین، ادیب و لغت‌شناس ایرانی در این شهر در کنار حشمت‌رود قرار دارد.

از مکان‌های تفریحی آن پارک ساحلی و مناظر زیبای حاشیهٔ رودخانهٔ سفید رود است. دوشنبه بازار و پنچشنبه بازار این شهر مکانی مناسب برای اجتماع مردم و خرید مایحتاج هفته است و از شهرها و روستاهای همجوار در این روز به این مکان می ایند. پنل پیامک برای نمایشگاه ها و نمایندگی فروش خودرو

مهم‌ترین اثر تاریخی و دیدنی این شهر همان بقعه سیدجلال‌الدین اشرف است.

از دیگر بناهای تاریخی این شهرستان، بقعه آقا سید محمد بن امام جعفر صادق علیه‌ السلام در آستانه اشرفیه، بقعه آقاسیدحسن بن امام موسی‌کاظم علیه‌السلام در دهکده سیاه کوچه آستانه، بقعه آقاسیدمحمدبن امام‌رضا علیه‌السلام در کماچال آستانه، بقعه آقاپیر مزار در نیاکوی آستانه و چندین بقعه دیگر در روستاهای این شهرستان و نیز مسجد دهشال است.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا تبلیغات پیامکی ویژه انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف astaneh30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آستانه اشرفیه به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر آستانه اشرفیه از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آستانه اشرفیه

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

آستانه ای عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل پیامک در آستانه اشرفیه نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل پیامک آستانه اشرفیه

  • با خرید پنل پیامک آستانه اشرفیه؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آستانه اشرفیه پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید ارسال پیامک انبوه به آستانه اشرفیه؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آستانه اشرفیه پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آستانه اشرفیه دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ میتوانید در شهر آستانه اشرفیه بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آستانه اشرفیه دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی به آستانه اشرفیه

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آستانه اشرفیه
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آستانه اشرفیه
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آستانه اشرفیه
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آستانه اشرفیه
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آستانه اشرفیه
  6. ارسال سن و جنسیت در آستانه اشرفیه
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آستانه اشرفیه
  8. ارسال پیامک انبوه در آستانه اشرفیه

 

ارسال پیامک برای اصناف استان آستانه اشرفیه با سامانه پیامک در آستانه اشرفیه

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آستانه اشرفیه، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آستانه اشرفیه می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آستانه اشرفیه قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک کوتاه در آستانه اشرفیه را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آستانه اشرفیه ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک تبلیغاتی در آستانه اشرفیه و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی تبلیغات پیامکی در آستانه اشرفیه را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد. کاربرد پیامک برای نشریات

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. سامانه ارسال پیامک انبوه در مهدکودک

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های سامانه پیامک آستانه اشرفیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • افزونه دیجیتس

 

ویژگی های متمایز تبلیغات پیامکی به آستانه اشرفیه

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه
  6. پنل اس ام اس شرکت ها

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف astaneh30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آستانه اشرفیه

با کد تخفیف astaneh30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیام به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین بهترین روش ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس اسالم

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس اسالم و مدیرپیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

اَسالِم یکی از شهرهای استان گیلان در شمال ایران است. این شهر با جمعیت ۱۰٬۷۲۰ نفر مرکز بخش اسالم شهرستان تالش بزرگ است. در دوره‌هایی نیز این شهر مرکزیت شهرستان تالش را داشته‌است.اسالم در ۵ کیلومتری مرکز تالش (هشتپر) واقع است.

ناورود از این شهر می‌گذرد، آن را به دوبخش تقسیم می‌کند و پس از طی چند کیلومتر به دریای خزر می‌ریزد. صنایع دستی (گلیم و سفال)، فراورده‌های دامی، چوب و کاغذ این ناحیه شهرت فرامنطقه‌ای دارد. در پیرامون این شهر گردشگاه‌های فراوانی وجود دارد از جمله ساحل و پارک جنگلی گیسوم، مسیر رؤیایی اسالم به خلخال و منزل جلال ال احمد و… اشاره کرد. مردم این ناحیه به زبان تالشی صحبت می‌کنند. پنل اس ام اس برای مراکز درمانی و آزمایشگاه ها

جاده اسالم به خلخال این مسیر ۷۰ کیلومتری از اسالم به سمت خلخال ادامه دارد. نصف مسیر جنگل و نصف مسیر نیز ییلاقات تالش می‌باشد. نام برخی از مکانهای محلی این مسیر که برخی از مناطق استان گیلان هستند، عبارتند از ۱-خرجگیل ۲-شرشر ۳-یالَ پیچ (پیچ بزرگ)۴- شوندَوْل ۵- معدن ۶- وَرگَه دَرَه ۷- اسب بونی ۸- مَتَش ۹- لَرزَره ۱۰- چَرَه سو ۱۱- کرمان ۱۲-گردنه معروف الماس ۱۳- مجره ۱۴- خوجین.

مسیر پیچ در پیچی که اسالم و خلخال را در دو استان اردبیل و گیلان به هم متصل می‌کند، یکی از زیباترین جاده‌های ایران است. هم اکنون تلاش می شود تا این جاده در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شود.

مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی عمومی و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف asalem استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در اسالم بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر اسالم به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر اسالم از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر اسالم

ویژگی های پنل پیامک در اسالم

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس اسالم؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل پیامک اسالم برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

 

چنانچه قصد ارسال پیامک انبوه به اسالم به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس اسالم، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی به اسالم شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک انبوه در اسالم منطقه ای پنل اس ام اس اسالم

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش مدیر پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیر پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

سامانه پیامک در اسالم – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس مدیر پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین مدیر پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • مدیر پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • مدیر پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک اسالم انبوه در شهرستان اسالم می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • پنل پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

سامانه پیامک کوتاه در اسالم یا پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت اس ام اس را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. با استفاده از سامانه پیامک به راحتی و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی می‌توانید اس‌ ام‌ اس‌ های خود را به‌صورت تکی، گروهی، انبوه و بر اساس پارامترهای خاصی نظیر کد پستی، منطقه‌ای (شهر و استان)، دکل‌های مخابراتی، جنسیت و غیره و به‌صورت فوری یا زمان‌بندی‌شده ارسال نمایید.

از آنجایی‌که sms یکی از بهترین و کم‌ هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات و اطلاع‌ رسانی در دنیای امروز است لذا استفاده از سامانه‌های پیام کوتاه برای افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشاغل مختلف امری اجتناب‌ناپذیر است. پیامک تبلیغاتی در اسالم دانشنامه جامع اسالم به‌منظور ارائه خدمات همه‌جانبه به کاربران عزیز سامانه پیام کوتاه را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید از امکانات آن برای ارتباط هر چه‌ بهتر و سریع‌تر با مخاطبان و مشتریان خود استفاده نمایید.

 

 

از ویژگی‌های بارز سامانه پیام کوتاه دانشنامه اسالم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل اس ام اس رایگان با تعرفه ارسال پایین
  • بازگشت وجه پیامک‌های ارسالی ناموفق
  • تبلیغات پیامکی در اسالم
  • ارائه ۳ خط اختصاصی کاملاً رایگان از اپراتور ۵۰۰۰
  • امکان ارسال به روش‌های مختلف (دکل مخابراتی ، جنسیت ، منطقه محل سکونت ، کد پستی ، دسته‌بندی اصناف و …)
  • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی و ارسال پیامک هوشمند
  • امکان ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان با دستگاه کی پد اس ام اس
  • و بسیاری امکانات دیگر که در بخش مربوط به امکانات سامانه مدیر پیام به‌صورت جامع توضیح داده‌شده است.

در این طرح که با همکاری مرکز طراحی و توسعه وب بناشده است به مناسبت رونمایی از فاز اول دانشنامه اسالم پنل های مختلف پیام کوتاه با تخفیف‌های باورنکردنی از ۴۰ تا ۸۰ درصد ارائه می‌گردد و فرصت بسیار مناسبی برای افرادی هست که تصمیم دارند با کمترین هزینه از تمامی امکانات سامانه در جهت توسعه کسب‌وکار و ارتباط مؤثرتر با مشتریان و مخاطبان خود استفاده نمایند. افزایش فروش فروشگاه

یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال SMSهای تبلیغاتی
  3. تبلیغات پیامکی به اسالم
  4. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  5. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  6. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  7. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  8. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  9. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  10. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  11. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما سامانه پیامک انبوه وکلا و دفاتر حقوقی
  12. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  13. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  14. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

برخی از امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی در اسالم

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • امکان استفاده از پنل اس ام اس برای دیجیتس
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • نمایندگی اس ام اس
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

خدمات ویژه

ارائه وب‌سرویس و URL جهت تولیدکنندگان نرم‌افزار

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف asalem استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر اسالم

 

با کد تخفیف asalem از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

کاربرد پنل اس ام اس برای پزشگان و مراکز درمانی

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 160 تاريخ : 7 / 11 / 1398 ساعت: 10:31 بعد از ظهر

یراق آلات شیشه سکوریت

 

قطعا شما نیز عبارت شیشه سکوریت را بارها شنیده اید. ما هر روزه با انواع شیشه های سکوریت، مانند درهای سکوریت،پنجره ها، شیشه های اتومبیل و ... روبرو می شویم. شاید گروه فنی "خاموت" در این مقاله سعی دارد شما را با این نوع از شیشه ها آشنا نماید. شیشه سکوریت، یا Tempered glass شیشه ای است که با توجه به فرآیندهای حرارتی خاص، خواص مکانیکی و مقاومتی آن ارتقا و بهبود یافته است.

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع شیشه ها، می توانید مقاله "انواع شیشه ها" را مطالعه نمایید.

tempered-glass-5-800x400.jpg

 

سکوریت کردن شیشه، فرآیندی حرارتی است که بواسطه آن، بدون آنکه تغییری در ویژگی های ظاهری شیشه مانند ابعاد، رنگ، میزان شفافیت و سایر خواص ظاهری ایجاد شود، خواص مکانیکی شیشه بهبود می یابد. فیکس پوینت شیشه های سکوریت، در برابر بارهای مکانیکی، وزن و تنش های حرارتی نسبت به شیشه های معمولی مقاومت بسیار بالاتری از خود نشان می دهند. این افزایش و بهبود کارکرد گاهی تا 5 برابر شیشه های معمولی نیز می باشد.

شیشه سکوریت

 

فرآیند سکوریت کردن شیشه درب استیل

 

کلیات روش سکوریت کردن شیشه ها در تمام کارخانه ها مشابه و یکسان می باشد. اولین مرحله برای سکوریت نمودن شیشه ها برش کاری و سوراخکاری شیشه هاست. ابتدا شیشه ها در ابعاد مورد نظر برش داده شده و در صورت لزوم سوراخکاری های روی آنها انجام می شود.نکته مهمی که درباره شیشه های سکوریت، باید به آن توجه نمود این است که، پس از سکوریت کردن شیشه امکان تغییر ابعادی (برش شیشه) و یا سوراخ کاری و ... روی شیشه ها وجود نخواهد داشت و لذا قبل از اقدام به سکوریت نمودن شیشه باید کاملا دقت نمود تا شیشه از نظر ابعادی و یا جانمایی سوراخها و ... کاملا صحیح سفارش داده شود.

 

شیشه سکوریت

 

پس از برشکاری و سوراخکاری شیشه، لبه های شیشه پرداخت شده و پس از آن شیشه وارد کوره مخصوص سکوریت می شود. دمای کوره سکوریت تا حدود 700 درجه سانتیگراد بالا رفته و شیشه با توجه به ضخامت و مشخصات فنی خاص، مدت زمانی معلوم را در کوره سپری نموده و سپس از کوره خارج شده و توسط دستگاههای خنک کننده بسرعت سرد می شود. سرعت بالای سرد کردن شیشه سبب می شود که تنش فشاری در سطح شیشه و تنش کششی در مرکز پنل شیشه ای ایجاد می شود. درب استیل این اتفاق به خاطر اختلاف زمان سرد شدن سطح شیشه و بخشهای مرکزی شیشه ایجاد می شود. (سطوح بیرونی شیشه سریعتر از بخشهای درونی و مرکزی شیشه سرد می شوند). پس از سرد شدن کامل شیشه ها، فرآیند سکوریت کردن شیشه ها پایان یافته و شیشه ها با توجه به موارد کاربرد روی پالتهای مخصوص قرار گرفته و به فروشگاهها و یا سایر کارخانه ها حمل می شوند.

 

tempered-glass-2-657x400.jpg

 

نکته جالب در خصوص شیشه های سکوریت، این است که، شیشه سکوریت، در صورت شکسته شدن، بر خلاف شیشه های معمولی به قطعات کوچک و بسیار ریز تبدیل خواهد شد و در نتیجه خطرات بسیار کمتری را برای مصرف کنندگان و کاربران فضا ایجاد خواهد کرد. این تفاوت در نوع شکست میان شیشه معمولی و شیشه سکوریت، سبب شده است که نوع شکسته شدن و تعداد قطعات حاصل از شکست شیشه سکوریت، یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی کیفیت شیشه های سکوریت باشد. در استیل مطابق با روشهای آزمون و استانداردهای جهانی، مجموع وزن 10 تکه شکسته شده از شیشه سکوریت، باید از وزن مربعی به طول ضلع 8 سانتیمتر از همان شیشه کمتر باشد.

شیشه سکوریت

تفاوت در نوع شکسته شدن شیشه سکوریت، (سمت چب) و شیشه معمولی (شیشه معمولی)

 

انواع نماهای شیشه ­ای در استیل

گسترش نماهای شیشه ای و سازه های شیشه ای از تحولاتی است که پس از آغاز عصر مدرن و شروع مدرنیسم در معماری با جهشی بزرگ روبرو شده است. تا قبل از تحولات تکنولوژیکی عصر حاضر، شیشه ها صرفا جداره ای شفاف (کاملا شفاف و یا رنگی) را در ساختمانها ایجاد می کردند و حداکثر کاربرد آنها پنجره و گاها روزن و یا دریچه ای به فضای بیرون ساختمان بود. اما با آغاز مدرنیسم در معماری نگاه به شیشه دچار تحولی بنیادین در معماری گشت و شیشه شخصیتی مستقل در معماری یافت. تنوع استفاده از شیشه آنقدر زیاد شد که فیلیپ جانسون معمار مدرنیست آمریکایی در اقدامی انقلابی ، اقدام به طراحی خانه شیشه ای به عنوان یکی از معروفترین پروژه های خود نمود.

انواع نماهای شیشه ای

با آغاز مدرنیسم و توسعه فن آوری ، شیشه به متریالی تبدیل شد که به عنوان نمای ساختمان، دیوار جدا کننده، کفپوش و حتی سازه مورد استفاده قرار گرفته و تنوعی بسیار زیاد و کاربردهای فراوان یافت. امروزه از شیشه تقریبا در تمام بخشهای ساختمان استفاده می شود و نماهای شیشه ای و سازه های شیشه ای بسیار توسعه یافته اند. از طرفی با ایجاد تکنولوژی ساخت شیشه های لمینت و شیشه های چند جداره و نیز توسعه این تکنولوژی، سبب شد که مقاومتهای مکانیکی و همچنین مقاومتهای حرارتی شیشه ها بسیار بهبود یافته و براحتی بتوان با در نظر گرفتن تمام مسایل از قبیل، مسایل زیست محیطی، حفظ انرژی، محاسبات سازه ای و ... از شیشه ها در نمای ساختمانها و ... استفاده نمود. درب استیل طلایی

در این مطلب سعی خواهد شد تا برخی از مرسوم ترین انواع نماها و سازه های شیشه ای (ساختار های شیشه ای ) را مورد بررسی قرار دهیم.

نماها شیشه ای (سازه های شیشه ای) را می توان به دو گروه بسیار کلی تقسیم نمود. این گروهها عبارتند از سیستمهایی که توسط قاب اجرا می شوند (Framed) و سیستمهای بدون قاب (Frameless).

انواع نماهای شیشه ای

1- سازه های شیشه ای قاب دار (Framed) در استیل طلایی

در این گروه از سیستمهای سازه شیشه ای، شیشه ها از دو یا چهار طرف توسط قابها نگه داشته می شوند. انواع مختلفی از سیستم­های قابی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

انواع نماهای شیشه ای

سیستم  STICK میز عسلی استیل

نماهای شیشه ­ای Stick یک روش ساخت کرتین وال شیشه ای است که بیشتر روند ساخت و مونتاژ آن در محل پروژه انجام می­گیرد. مولیون­های آلومینیومی اکسترود شده، عموما پیش­ ساخته هستند که بر روی نمای ساختمان نصب می شود تا یک قاب برای شیشه ­هایی که بعدا نصب می شوند ایجاد نمایند.

انواع نماهای شیشه ای

سیستم VENEER میز استیل

سیستم های خرپایی که به شکل مربع یا مستطیل طراحی شده و یک شبکه مسطح یکپارچه­ با تحمل های بالا ارائه می ­کنند. این سیستم می ­تواند به طور متداول به عنوان سیستم نگهدارنده برای ساده­ ترین و مینیمال ­ترین سیستم های شیشه­ ای به حساب آید.

این سیستم عمدتا یک سیستم کرتین وال ساخته شده با Stick به حساب می ­آید و راندمان بالایی دارد. این سیستم شامل انواع 2 طرفه ، 4 طرفه و unitized می­باشد و علاوه بر شفافیت نسبتا بالای آن، از نظر اقتصادی نیز سیستمی مقرون به صرفه به حساب می آید.

انواع نماهای شیشه ای

 میز عسلی استیل PANEL / CASSETTE

از دیگر سیستم های ساز ه ای شیشه قاب دار، سیستم پانلی می باشد. در این سیستم، پانل­های شیشه­ ای توسط نگهدارنده ­های ثابت نقطه­ ای به سازه متصل می شوند و شیشه از 2 یا 4 طرف نگه داشته می­شود. در این حالت به علت فاصله سازه از شیشه، نما سبک تر دیده می ­شود. سیستم­ های پانلی می ­توانند بصورت پیش­ ساخته تولید شده و در محل کارگاه مونتاژ شوند.

سیستم ­­های Cassette (نمای فریم لس با قاب داخلی) ترکیبی از مشخصات سیستم ­های پانلی، stick و veneer می ­باشد. البته علی رغم این تنوع ساختار، ساختار غالب سیستم Cassette شامل یک سیستم مولیون اولیه است که از stick ساخته شده است. در این سیستم قطعات شیشه­ ای توسط کارخانه درون قاب­ها مونتاژ می شوند، که این امر موجب پیوستگی با سازه مولیون اولیه می­ گردد.

انواع نماهای شیشه ای

2- سازه های شیشه ای بدون قاب (Frameless) میز استیل

در سیستم ­های بدون قاب یا (Frameless) از قطعات شیشه ­ای استفاده می ­شود که در نقاط مجزا (معمولا نزدیک به لبه ­های پانل) به سیستم سازه ای متصل شده­ اند. شیشه بدون نیاز به استفاده از اجزای قابی ثانویه به طور مستقیم نگه داشته می شود. شیشه ­هایی که در این سیستم استفاده می ­شوند عموما شیشه های سکوریت لمینت و یا صرفا شیشه های سکوریت هستند.

انواع نماهای شیشه ای

 میز استیل سیستم POINT-FIXED BOLTED

این سیستم، رایج­ترین و اغلب گران­ترین سیستم سازه های شیشه ­ای به حساب می­ آید. در این سیستم شیشه­ ها برای اتصال به قطعات باید سوراخ­کاری شوند. در این سیستم عمدتا از یراق ­آلات اسپایدر از جنس استیل ضدرنگ برای اتصال شیشه به سازه استفاده می شود. قطعات اسپایدر و سایر یراقهای مربوط به این از سازه ها، می­ توانند شامل انواع موجود در بازار بوده یا بطور ویژه و سفارشی برای پروژه های بزرگ و خاص طراحی شوند. علاوه بر قطعات اسپایدر و سایر یراقها، شیشه ها نیز باید به گونه­ ای طراحی شود که در برابر نیروهای خمشی و انحرافات حاصل از روش­های نصب و اتصال مقاوم باشد. در شیشه ای

انواع نماهای شیشه ای

 میز عسلی استیل سیستم POINT-FIXED CLAMPED

در این سیستم­ بر خلاف سیستم (POINT-FIXED CLAMPED) نیاز به سوراخ کردن شیشه نمی­ باشد. در این نوع سیستم سازه ای، اتصالات اسپایدر با چرخش 45 درجه نسبت به موقعیت پیچ به گونه ­ای قرار می­ گیرند که بازوهای اسپایدر، هم راستا با لبه شیشه­ بوده و تیغه نازکی در درز­ میان دو شیشه مجاور هم قرار می ­گیرد. یک صفحه بیرونی به تیغه متصل شده و شیشه را در محل خود ثابت نگه می دارد. در سیستم­ سازه ای (POINT-FIXED BOLTED) سطح شیشه ­ای پیوسته ایجاد می ­کنند در حالیکه این سیستم صفحه خارجی کوچکی را در معرض دید قرار می ­دهد. این مساله از جنبه زیبایی­شناسی برای طراحان نما می تواند بسیار مهم باشد. درب شیشه ای

اگرچه در این سیستم به علت حذف سوراخ­کاری صرفه ­جویی زیادی در هزینه­ ها صورت می­ گیرد اما قیمت قطعات بست­ها، بخشی از این صرفه جویی در هزینه ها را از بین خواهد برد.

 

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 133 تاريخ : 6 / 11 / 1398 ساعت: 10:28 بعد از ظهر

پنل پیامک آژانس های مسافرتی ، دفاتر زیارتی و سیاحتی | تخفیف 30%

2019/12/16

مرضیه سیفی

مشاغل

بدون دیدگاه

پنل پیامک آژانس های مسافرتی

ما در این مقاله میخواهیم درباره امکانات و قابلیت های سامانه مدیر پیامک و همچنین پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی ، دفاتر زیارتی و سیاحتی صحبت کنیم همراه ما باشید.

آژانس های مسافرتی یا هواپیمایی می توانند با استفاده از سامانه پیامکی مدیر پیامک و پنل پیامک آژانس مسافرتی یا هواپیمایی ، تورها یا پروازهای چارتر یا سایر پروازها به کشورها یا شهرهای مختلف را به همراه اطلاعات مورد نیاز برای مشتریان نظیر نوع هواپیما ، قیمت هواپیما ، قیمت هتل،ساعات پرواز و حتی کلیه امکاناتی را که در طول سفر به مخاطبان ارائه میشود و یا ترکیبی از آنها را به مشتریان یا مخاطبان خود ارسال نمایند . پنل اس ام اس دکوراسیون داخلی

ارسال پیام کوتاه یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار زیادی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف travel استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های افراد مختلف به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مناطق مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه آژانس های مسافرتی

با پنل اس ام اس آژانس مسافرتی میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس دفاتر گردشگری ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل پیامک آژانس های مسافرتی ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل پیامکی دفاتر زیارتی ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید سامانه پیامک دفاتر گردشگری ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک اختصاصی دفاتر سیاحتی ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید سامانه پیامک دفاتر هواپیمایی ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید سامانه پیام کوتاه برای آژانس مسافرتی ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل ارسال اس ام اس برای مشتریان آژانس مسافرتی ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های پنل اس ام اس

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

چرا سامانه پیامک برای دفاتر آژانس های مسافرتی بهترین گزینه است ؟ پنل اس ام اس

همانطور که میدانید هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی بسیار پایین می باشد ، بنابراین مسلما برای آژانس های هوایی به صرفه است که برای آگاهی مشتریان از خدمات خود به استفاده از پنل ارسال اس ام اس روی آورند. پنل اس ام اس برای بوتیک که ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل مطمئن بودن آگاه سازی افراد از طریق ارسال پیامک آرامش خاطر را برای کارمندان آژانس نیز به ارمغان خواهد اورد.

با توجه به این که امروزه افراد قابل شماری به سفرهای تفریحی داخلی و خارجی علاقه نشان میدهند و یا به وفور مشاهده می شود افراد به دلیل مسائل شغلی قصد سفر به مناطق مختلف کشوری و یا خارج کشوری دارند دفاتر هوایی و آژانس های مسافرتی سالانه با مخاطبان زیادی سرو کار دارند.و سالانه تور های مسافرتی زیادی را برنامه ریزی میکنند. پنل پیامک پتروشیمی

بدیهی است که لازمه موفقیت در ارائه خدمات موجود اطلاع رسانی هر چه بیشتر افراد و علاقه مندان از امکانات و طریقه استفاده از ان میباشد. بنابراین ارسال پیامک بهترین ،آسان ترین و کم هزینه ترین روش برای اطلاع رسانی میباشد . و باعث صرفه جویی در هزینه های کلان تبلیغات میشود.

خلاصه ای از تکنیک های پیامکی برای جذب توریست : پنل پیامکی

  1. هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
  2. در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
  3. چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید. پنل پیامک بازیافت ضایعات فلز و پلاستیک
  4. چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
  5. در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
  6. اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
  7. با ارسال پیامی از اینکه با شما سفر کرده است تشکر کرده و میزان رضایت مندی وی را جویا شوید.
  8. با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
  9. شما میتوانید با استفاده از ارسال پیامک پیشنهادات لحظه اخری را به اطلاع مخاطب برسانید.
  10. می‌توانید از طریق پیامک تمام اخبار جدید و اطلاعات سفر را در اختیار مخاطبان قرار دهید.
  11. میتوان یک مسابقه یا نظر سنجی با موضوع سفر ترتیب دهید و به برنده یک سفر رایگان هدیه دهید. اس ام اس در تجارت الکترونیک
  12. میتوانید مقررات خاص این سفر , این که هواپیمای شما به مقصد نرسیده است و تاخیر پرواز و…. را به او اطلاع دهید.
این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

کاربرد سامانه پیامک برای آژانس های مسافرتی

یکی از متعدد ترین کاربران سامانه ارسال پیامک آژانس های مسافرتی می باشد پنل پیامک ابزار ارتباطی آژانس با مشتریان قدیمی و مشتریان آینده می باشد ، بنابراین باید به آن توجه ویژه داشت هرچه ارتباط ایجاد شده بهتر و با کیفیت بیشتری با مشتریان برقرار شود قطعا بر بازدهی یک آژانس تاثیر مطلوب و به سزایی خواهد داشت. پنل اس ام اس فروشگاه اسباب بازی

کاربردهای دیگر پنل اس ام اس برای آژانس های مسافرتی

  • معرفی خدمات جدید
  • اعلام زمان حرکت کاروان ها
  • اطلاع رسانی تاخیر و یا لغو سفرها
  • معرفی شعبه جدید به مشتریان
  • ثبت نام متقاضیان برای شرکت در تورهای سیاحتی و زیارتی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان
  • ارسال پیام بنا به مناسبت های خاص
  • اطلاع رسانی برگزاری جلسات قبل از سفر
  • ارسال برنامه ها در طول مدت سفر برای مسافران
  • برگزاری مسابقه و قرعه کشی
  • ارسال پیامک به رانندگان کامیون
  • دریافت نظرات مشتریان
  • ارسال اخبار و رویدادها به همکاران و مشتریان
  • راه اندازی کلوپ پیامکی
  • اطلاع رسانی تورهای لحظه آخری
  • اطلاع رسانی تخفیف ها به مناسبت ایام خاص و … .

پنل اس ام اس در خدمت آژانس مسافرتی و گردشگری

ارسال پیامک تبریک تولد و مناسبت ها

مورد دیگر پیام های مناسبتی می باشد که می توانید به مشتریانتان ارسال فرمایید این مناسبت ها می تواند شامل تبریک تولد ، اعیاد و مناسبت های دیگر باشد ، وقتی شما ارسال مناسبتی انجام می دهید مجددا اسم آژانس هواپیمایی شما برای مشتری یاد آور می شود و زمانی که به خرید بلیط نیاز داشته باشد اسم مجموعه شما در ذهنش مرور می شود و اگر از خدماتتان راضی باشد قطعا اولین مرکزی که به آن مراجعه می کند مجموعه شما می باشد ، این موضوع باعث می شود در طول زمان اسم مجموعه شما برند شود.

ارسال پیامک نظرسنجی پنل پیامک

بعد از اینکه سفر به پایان رسید شما می توانید با ارسال یک پیامک نظر سنجی نظر مسافران را در مورد تجربه سفر یا خدمات شرکت شما را جویا شده و از میزان رضایت آنها اطلاع حاصل کنید. متن پیامک شما در این زمینه می تواند موردی بوده و با پاسخ های بلی و خیر صورت پذیرد. پنل اس ام اس برای طلا فروشان همچنین می توانید در یک پیام از مسافران بخواهید که انتقاد یا پیشنهاد خود در آخرین سفری که تجربه کرده اند را با شما بازگو کنند و در نهایت به شما رتبه دهند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل هدف

یک سامانه پیامکی که قابلیت ارسال پیامک هدفمند را داشته باشد می تواند برای صاحبان آژانس های مسافرتی و گردشگری در زمینه تبلیغات خدماتشان مفید واقع شود. شما می توانید از میان انواع اصناف و مشاغلی که در فهرست بانک شماره تلفن های مشاغل سامانه پیامکی است شماره های آژانس های مسافرتی و دفاتر گردشگری شهر خود را انتخاب کرده و پیامک های تبلیغاتی خود را صرفا به آنها ارسال کنید.

دستگاه کی پد اس ام اس

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . با استفاده از دستگاه کی پد اس ام اس و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک :

همانطور که در این مقاله برایتان بازگو کردیم برخورداری از یک پنل اس ام اس کارآمد برای یک آژانس مسافرتی می تواند منجر به بهبود تجربه سفر مشتری شود. در واقع از لحظه ای که مسافر شما اقدام به رزرو بلیت می کند تا لحظه پایان سفر ارسال پیامک شما به عنوان یک عضو از شرکت شما او را در طول سفر همراهی می کند و در قسمت های مختلف سفر می تواند راهنمای او باشد. کاربرد ارسال پیامک برای کارواش ها

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف travel استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه آژانس های مسافرتی

با کد تخفیف travel از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس برای تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

5 / 5 ( 3 رای )

ارسال اس ام اس انبوه برای آژانس های مسافرتی, ارسال پیامک به مشتریان آژانس های مسافرتی و تور, ارسال پیامک تبلیغاتی برای دفاتر هواپیمایی, پنل اس ام اس آژانس های مسافرتی, پنل پیامک دفاتر زیارتی و سیاحتی, سامانه پیام کوتاه راهنمای گردشگری, سامانه پیامک مخصوص دفاتر گردشگری

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 171 تاريخ : 5 / 11 / 1398 ساعت: 10:24 بعد از ظهر

سیستم مولیون کابلی (Cable Mullion)

Cable-Mullion-khamoot-4--597x400.jpg

از میان سیستم­ های سازه شیشه ای­ کابلی، سیستم مولیون کابلی به خاطر میزان شفافیت بالایی که دارد از محبوبیتی فروان برخوردار است. در این سیستم، کابل­ها در راستای عمودی یا افقی تحت کشش قرار گرفته و پانل­های شیشه به صورت قائم، اریب و یا منحنی قرار می گیرند. سیستم های کابلی یا مولیون کابلی یکی از انواع ساختارها و سازه های شیشه ای بدون فریم (Framless) هستند. این سیستم ها یا نماهای شیشه ای شفافیتی بسیار بالا را به جداره بنا هدیه می دهند و از نظر بصری نیز بسیار سبک هستند. برای آشنایی با انواع ساختارها و سازه های شیشه ای می توانید مقاله "انواع نما های شیشه ای" را مطالعه نمایید.

Cable-Mullion-khamoot-3-530x400.jpg

این طرح موبوط به محوطه دانشگاهی در سیاتل می­ باشد که دارای سیستم کابلی عمودی با طول حدود 26 متر می باشد.

Cable-Mullion-khamoot-2-485x400.jpg

استفاده از کابل افقی دوبل شده در ساختمان Newseum واشنگتن. در این سازه برای کنترل و کاهش میزان خمیدگی کابلها از ستونهای استینلس استیل استفاده شده است. البته ستونهای استیل در افزایش پایداری سطح سازه، نقش اساسی را به عهده دارند. نرده

Cable-Mullion-khamoot-1-266x400.jpg

همچون سیستم شبکه­ کابلی، در این سیستم نیز کابل­ها باید توسط جک­های هیدرولیکی تحت کشش قرار گیرند. در شبکه­ های شیشه­ ای کم ضخامت ، با کاهش تراکم عناصر کابلی، نیاز به پیش ­تنیدگی کابل­ها به صورت جداگانه کاهش میابد. (اگرچه گاهی پیش­ تنیدگی­ های قوی برای کنترل میزان انحراف اعمال می­ شوند.)

 

نرده شیشه ای سیستم نمای شیشه ای Truss یا خرپا

Truss-khamoot-1-663x400.jpg

یکی دیگر از انواع سازه های شیشه ای مورد استفاده، سیستم خرپا یا (Truss) می باشد. سازه های خرپایی از نظر طرح و انواع قابل اجرا، تنوع بسیار زیادی داشته و از لحاظ بصری و زیبایی نیز قابلیتهای شگفت انگیزی را مخصوصا برای اجرای سازه های نمایان (سازه های اکسپوز) از خود نشان داده اند. آبنمای شیشه ای خرپاهایی که در نماها و سازه های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند اغلب شامل ساختار و ترکیب پیچیده ای از اجزاء و جزئیات فولادی و استینلس استیل هستند که مطابق با استانداردهای AESS یا (Architecturally Exposed Structural Steel) تولیدمی شوند. میلگردها، کابلها یا عناصر کششی دیگری نیز ممکن است در طراحی خرپاها به کار رفته باشد. معمولا از سیستم های کششی جانبی برای تثبیت ساختار نما در این نوع از سازه های شیشه ای استفاده می شود.اعضای ساده خرپا می ­توانند در تمام مفاصل عمودی شبکه شیشه ای استفاده شوند اما اغلب با الگویی تکرار شونده در یک یا دو خرپای کابلی به منظور سبک کردن سازه نما توزیع می­ شوند.

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع نماهای شیشه ای می توانید مقاله "انواع نماهای شیشه ای" را مطالعه نمایید.

Truss-khamoot-2-267x400.jpg

به عنوان نمونه در پروژه ای در واشنگتن ( Walter E. Washington Convention Center)، خرپاهای عمودی با اتصالات افقی به عنوان اعضای اصلی سازه ساختمان مورد استفاه قرار گرفته اند. خرپاها از بالای سازه آویزان شده و اعضای کششی (میله های استیل) از داخل به عنوان پشت بند به منظور کاهش حجم بصری سازه استفاده شده ­اند. یکی از نکاتی که در دستور العمل AESS اهمیت فراوانی دارد، کیفیت­های بصری سازه­ های فولادی است. پله استیل

Truss-khamoot-3-319x400.jpg

به عنوان نمونه ای دیگر می توان به سیستم خرپا در طرح ساختمان کتابخانه زیست شناسی Eskind دانشگاه Vanderbilt اشاره نمود. این ساختمان شامل یک قوس بیرونی مستطیل شکل با اتصالات افقی است که یک شبکه خارجی یکپارچه از فولاد مسطح با تحمل بالا ایجاد کرده است. نماهایی همچون نمای این ساختمان، مزایای بسیاری برای ایجاد سطوح گسترده دارند و ترکیبی از شفافیت نسبتا بالا و هزینه ای به نسبت پایین، را ارائه می دهند. نرده و پله استیل

Truss-khamoot-4-614x400.jpg

Truss-khamoot-5-265x400.jpg

 

سیستم نمای شیشه ای مولیون (Mullion)

Mullion-khamot-1-560x400.jpg

یکی دیگر از انواع ساختارهای نمای شیشه ای ، سیستم مولیون است. مولیونها در طراحی و اجرای نماهای شیشه ای بصورت قاب دار (Framed) و بدون قاب (Frameless) مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم های مولیون شامل طیف گسترده ای از راه حل های جدید برای سازه­ های شیشه ای نما هستد. آب نمای شیشه ای ساده­ترین نوع نماهای شیشه ای با استفاده از سیستم مولیون، شامل مقاطعی از جنس آلومینیوم یا استیل بوده که به عنوان عناصر و اجزاء عمودی شبکه شیشه ای قرار می­گیرند. آب نما این مقاطع را می توان در موقعیت های باز یا بسته طراحی کرد. اجزای این سیستم اغلب دارای ساختار سفارشی هستند (با توجه به ساختار پروژه طراحی و ساخته می شوند) که قادرند سطوح گسترده نمای شیشه ای را توسط عناصر و اجزا عمودی و افقی تحمل نمایند(که نوع عمودی آن رایج­تر است).

برای مطالعه درباره انواع نماهای شیشه ای می توانید مقاله "انواع نماهای شیشه ای" را مطالعه نمایید.

Mullion-khamot-2-581x400.jpg

مولیون­های عمودی استفاده شده در نمای ساختمان L.A. Live Tower & Residences شامل قطعات ساخته شده سفارشی AESS می­باشند. به اتصالات نقطه ای (کلمپها) که شیشه را نگه می­دارند، و همچنین جزئیات دقیق مولیون در بخش های بالا و پایین پایه­ ها توجه داشته باشید. یک مولیون در هر چفت یا بند عمودی از شبکه شیشه ای قرار گرفته است. آبنما

Mullion-khamot-3-550x400.jpg

سیستم های مولیون می توانند با طرحها و روشهایی بسیار ساده به عنوان نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، فرمها و طرحهای پیچیده تری از آنها مانند طرح ساختمان Spertus Institute ، می توانند منجر به تولید و خلق انواع گسترده­ای از نماهای شیشه ای منحصر به فرد و خلاقانه شوند. آب نما استیل

Mullion-khamot-4-619x400.jpg

مولیون­های افقی سفارشی مورد استفاده در طرح ساختمان Orange County Performing Arts Center که از بالا توسط میله ­های استیل (استینلس استیل) آویزان و به منظور تثبیت شیشه­ ها در امتداد شبکه های شیشه ­ای افقی طراحی و اجرا شده اند.

 

آب نما استیل خرپای کابلی Cable Truss

Cable-Truss-khamot-1-685x400.jpg

سیستم نمای شیشه ای خرپای کابلی ،گامی بلند به سوی شفافیت در روند توسعه سازه ها و نماهای شیشه ای به حساب می­آیند. خرپاهای کابلی به نیروهای پیش ­تنیده اعضای کششی خرپا تکیه می­ کنند تا ایستا شوند و اغلب آنها توسط ستون هایی که به عنوان تنها عضو فشاری در این نوع از سیستم سازه ای عمل می کنند، تقویت می شوند. آبنما استیل با توجه به تنوع بالای سیستم سازه ای خرپای کابلی از نظر طرح و ساختار (فرمهای عمودی، افقی، منحنی، گنبدی و ...) ستونهای تقویتی با توجه به شرایط پروژه و نیز مقدار و نوع بارها و نیز با توجه به پیش بینی ها و اطمینان های مربوط به شرایط زلزه، می توانند بسیار زیاد باشند که باید توسط سازه ساختمان های مجاور خنثی شوند. به همین دلیل شناسایی و پیش بینی تمام این بارها و نیروهای احتمالی بسیار حیاتی بوده و باید حتما مراحل اولیه فرآیند طراحی در اختیار مهندسان ساختمان قرار گیرند.

برای مطالعه بیشتردر مورد انواع نماهای شیشه ای می توانید مقاله "انواع نماهای شیشه ای" را مطالعه نمایید.

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع نماهای شیشه ای با استفاده از خرپاها می توانید مقالات " نمای خرپای شیشه ای" ، "نمای شیشه ای خرپای دکلی" و "نمای شیشه ایشبکه کابلی" را مطالعه نمایید.

در ادامه چند تصویر از پروژه هایی که نمای شیشه ای خرپای کابلی در آنها مورد استفاده قرار گرفته، آمده است.

Cable-Truss-khamot-2-593x400.jpg

استفاده از سیستم خرپای کابلی و ایجاد یک شبکه عمودی در نمای شیشه ای برای مقابله و مهار بارهای جانبی در نمای شیشه ای.

Cable-Truss-khamot-3-570x400.jpg

استفاده از سیستم خرپای کابلی با همراه ستونهای لوله ای. اتصال کابلها به شیشه توسط سیستم اسپایدر متشکل از یراقها و روتلهای استیل اجام شده است.

Cable-Truss-khamot-4-581x400.jpg

استفاده از خرپای کابلی افقی برای ایستایی پوشش شیشه ای سقف. اتصال شیشه ها در این سقف شیشه ای توسط کلمپهای نقطه ای از جنس استنلیس استیل صورت گرفته است.

Cable-Truss-khamot-5-576x400.jpg

استفاده از سیستم سازه ای خرپای کابلی افقی به عنوان سیستم نگهدارنده در ترکیب با مولیونهای استیل. این ترکیب راه حلی اقتصادی است که شفافیت بالایی را نیز ایجاد می کند.

برای مطالعه بیشتردر مورد نماهای شیشه ای مولیون می توانید مقاله "سیستم نمای شیشه ای مولیون" را مطالعه نمایید. آب نما

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 160 تاريخ : 2 / 11 / 1398 ساعت: 10:20 بعد از ظهر

سیستم نمای شیشه ای خرپای دکلی (خرپای قایقی)Mast-Truss-khamoot-1-697x400.jpg​ 

سیستم نمای شیشه ای خرپای دکلی از پشت­بندهای کابلی به منظور کاهش حجم بصری سازه بهره می­گیرد. نام این سازه با توجه به شباهت فرم خرپای کابلی به دکی کشتی و همچنین فرم قایق انتخاب شده است و شامل یک عضو فشاری مرکزی (یا دیرک) مهاربندی شده با کابل است که به منظور شکل دهی به عناصر کششی کلاف­هایی را به آن متصل می­کنند، در نتیجه مقاومت طول دیرک در برابر نیروهای خمشی افزایش می یابد. پشت­بندها را می توان با تقارن دو، سه یا چهار طرفه نسبت به ستون یا دکل مرکزی قرار داد. این خرپاها اغلب به عنوان سازه اصلی در یک سیستم خرپای کابلی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مطالعه بیشتردر مورد انواع نماهای شیشه ای می توانید مقاله "انواع نماهای شیشه ای" را مطالعه نمایید.

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع نماهای شیشه ای با استفاده از خرپاها می توانید مقالات "نمای شیشه ای خرپای کابلی" ، " نمای خرپای شیشه ای " و "نمای شیشه ای شبکه کابلی" را مطالعه نمایید.

Mast-Truss-khamoot-3-279x400.jpg

در تصویر بالا سیستم خرپای دکلی (قایقی) با تقارن دوطرفه به عنوان سازه نگهدارنده شیشه ها مورد استفاده قرار گرفته است. این سیستم توسط بازوهایی به سازه اصلی ساختمان متصل شده است. موبلمان استیل انتهای خارجی بازوها شامل یک کابل عمودی است که ضمن نگهداری از انتهای خارجی کلاف­های خرپا، بار مرده شیشه را نیز تحمل می­کند و در آخر روتلهای اسپایدر و فیکس پوینتهای نصب شده در سر کلاف­ها شیشه را به خرپا متصل کرده و بارهای جانبی را به خرپا انتقال می دهند.

Mast-Truss-khamoot-2-295x400.jpg

سیستم سازه های شیشه ای خرپای دکلی این امکان را دارند که در مقیاسهای بسیار بزرگ نیز طراحی و اجرا شوند. به عنوان مثال در تصویر بالا ، سازه شیشه ای ساختمان New Jersey Avenue را مشاهده می کنید. در این ساختمان از سیستم خرپای دکلی (قایقی) به ارتفاع 30 متر به عنوان سازه برای نگهداری پانلهای شیشه ای استفاده شده است.

برای مطالعه بیشتردر مورد نماهای شیشه ای خرپای کابلی می توانید مقاله "خرپای کابلی" را مطالعه نمایید.

 

سیستم نمای شیشه ای شبکه کابلی (Cable Net) میز استیل

Cable-Net-khamot-2-613x400.jpg

سیستم نمای شیشه ای شبکه کابلی یکی از انواع ساختار ها و سیستم های نمای شیشه ای یا سازه های شیشه ای است. سیستم نمای شیشه ای کابلی (شبکه کابلی) ساختاری ظریف و مینیمالیستی را ارائه می کند که نتیجه معماری آن پوسته ای شفاف و زیبا برای ساختمان خواهد بود.

سیستم های نمای شبکه کابل و شیشه در سالهای 1960 و 70 میلادی توسط معماری به نام Frei Otto توسعه یافت و در سال 1992 خلاقیت هلموت جان (Helmut Jahn) مهندس معمار شرکت Schlaich Bergermann در طراحی هتل کمپینسکی جرقه های امید را برای استفاده از این ساختار شیشه ای بسیار پر رنگ نمود. پس از این اتفاقها، اما این هتل مونیخ بود که نمای شیشه ای مسطح با نگهدارنده های شبکه کابلی را به جهانیان معرفی نمود که با استقبالی وسیع در سطح جهانی روبرو شد.

در سیستم شبکه های کابل و شیشه (سازه شیشه ای شبکه کابلی)، ساختاری مشبک از کابلهای پیش تنیده، ایستایی و پایداری شیشه ها را تامین می کنند. در نقاط تقاطع کابلها، گیره های مخصوصی کابلها را به هم متصل کرده و شیشه ها را نیز ثابت نگه می دارند. با استفاده از سیستم سازه شیشه ای شبکه کابلی می توان نماهای شیشه ای وسیع به صورت مسطح و یا منحنی را طراحی و اجرا نمود. نکته مهم در خصوص اجرای این نوع از نماهای شیشه ای این است که طراحی و اجرای این سازه، مستلزم هماهنگی کامل پیمانکار نما و مهندس معمار در مراحل اولیه پروژه می­باشد.

برای مطالعه بیشتردر مورد انواع نماهای شیشه ای می توانید مقاله "انواع نماهای شیشه ای" را مطالعه نمایید.

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع نماهای شیشه ای با استفاده از خرپاها می توانید مقالات "نمای شیشه ای خرپای کابلی" ، " نمای خرپای شیشه ای " و "نمای شیشه ای خرپای دکلی" را مطالعه نمایید.

Cable-Net-khamot-1-652x400.jpg

در این سیستم سازه شیشه ای،شبکه های کابلی وظایف سازه ای را به عهده داشته و به عنوان سازه ای مینیمال به حساب می آیند. کابلها و سایر اتصالات از جنس استنلس استیل هستند که با توجه به مقاومت به خوردگی و دوام بالایی که دارند نیاز به نگهداری های دوره ای و هزینه های مربوط به آن را کاهش می دهند.

Cable-Net-khamot-3-558x400.jpg

در سیستم سازه شیشه ای شبکه کابلی، کابل­ها باید توسط جک­های هیدرولیکی پیچیده­ای تحت کشش قرار گیرند. با توجه به اهمیت کشش کابلها در این روش، جکها و ابزارهای نصب همیشه باید مورد بررسی قرار گیرند. صندلی استیل

Cable-Net-khamot-4-263x400.jpg

ایجاد یک نمای شیشه ای بسیار وسیع با استفاده از کابلهایی بسیار قوی (این کابل ها در سازه پلهای معلق نیز مورد استفاده قرار می گیرند) صندلی

Cable-Net-khamot-5-267x400.jpg

استفاده از نمای شیشه ای منحنی در ساختمان ستاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار در شیکاگو آمریکا. در این سازه شیشه ای برای نگه داشتن پنلهای شیشه ای 60×90 دیوار و همچنین 60×60 سقف ورودی از سیستم شبکه های کابلی به صورت دوبل استفاده شده است. حفاظ استیل خانگی

 

 

سیستم نمای شیشه ای فین گلاس پارتیشن

 فین گلاس

 حفاظ استیل درب منازل در طی چند دهه گذشته، استفاده از نماها و سازه های شیشه ای گسترش فراوان یافته است. مدت زیادی از زمانی که شیشه های بازتابنده، پنجره ­های نواری و بازشوهای بزرگ در نماها استفاده می­شدند، گذشته است و این امر سبب شده است تا معماران و طراحان هر روز با خلاقیت و ایده های نوین خود، تمایلی بیشتر برای کنار گذاشتن محدودیت های اعمال شده در سازه ­های شیشه ای از خود نشان داده و در جستجوی نماهایی با حداکثر شفافیت و حداقل استفاده از نگهدارنده های فلزی و ... باشند.

برای مطالعه در مورد انواع نماها و سازه های شیشه ای می توانید مقاله "انواع نماهای شیشه ای" را مطالعه نمایید.

فین گلاس

استفاده از نماهای شیشه ای فین گلاس پاسخی به این خواسته معماران و طراحان است. گرچه ما عموما شیشه را به عنوان یک عنصر سازه ­ای به حساب نمی آوردیم، اما سیستم های فین گلاس (Glass Fin) تصورات را در مورد شیشه با تحولی شگفت روبرو کردند. پارتیشن استیل سیستم های سازه ای فین گلاس، ساختاری را ارئه می کنند که در آن شیشه به عنوان عنصر و عضوی سازه ای عمل می کند و علاه بر آن حداکثر شفافیت بصری ممکن را نیز ارائه می کنند.

سیستم شیشه ای فین گلاس (Glass Fin) سازه­ ای شیشه ای است، که در آن به جای استفاده از اجزاء و عناصر سازه ای فلزی، از شیشه های سکوریت عمودی به عنوان نگهدارنده سازه ­ای استفاده می ­شود. به عبارتی دیگر، سازه شیشه ای فین گلاس ، یک سیستم سازه­ شیشه ­ای مبتنی بر اتصالات نقطه ­ای است که می ­تواند منحصربه فردترین و شفاف ترین نماها را ایجاد کند. روش­های بسیاری برای دستیابی به این سطح از شفافیت وجود دارد اما نماهای فین گلاس در بین آنها از محبوترین و رایج ترین نماها محسوب می شوند. کتابخانه

از مهمترین ویژگی های سیستم نمای شیشه ای فین گلاس می توان به قابلیت اجرای این نوع نما در هر مقیاسی اشاره کرد. نمای فین گلاس را می توان از یک ورودی ساده در فروشگاهی کوچک تا لابی شیشه ای مرتفع به ارتفاع بیشتر از 20 متر در یک هتل لوکس، مورد استفاده قرار داد.

فین گلاس

سازه فین گلاس نخستین بار، بیش از 40 سال پیش توسط Pilkington معرفی شد. نماهای فین گلاس مبتنی بر نگهدارنده نقطه ­ای یا فیکس پوینت ها (fixed points) هنوز هم یکی از روش های متداول ساخت نماهای بسیار شفاف فین گلاس هستند. مولیون­های شیشه ­ای (فین) که معمولا از سازه فوقانی آویزان هستند، سیستم پشتیبان سازه را شکل می دهند. اتصالات نقطه ­ای با استفاده از یراق­های معمول ، به فین­های عمودی متصل می شوند. قطعات نماهای شیشه ­ای توسط سیلیکون کنارهم قرار می­ گیرند تا اجازه حرکت مناسب کنار یکدیگر را داشته باشند. کتابخانه و قفسه

در نماهای فین گلاس، فین­ها از بالا آویزان شده و از قسمت بالا و پایین برای انتقال بارها به سازه متصل می شوند. به این ترتیب، اگر فین­های کوتاه یا سطوح شیشه ای شکسته شوند،در عملکرد سازه های شیشه ای خللی وارد نشده و قطعات نمای فین گلاس سقوط نخواهند کرد.

فین گلاس

سیستم های سازه ای فین گلاس بارها و بارها ، با دقت فراوان آزمایش شده اند تا اطمینان حاصل شود که سخت ترین استانداردها را تاب می ­آورند. حفاظ استیل بانک آزمایشات مربوط به آب، هوا و تست های لرزه­ ای دینامیک، همه بخش هایی از مجموعه استانداردهایی هستند که بر روی سازه های فین گلاس آزمایش شده است. به غیر از استانداردهای مربوط به کارایی و عملکرد، این سیستم­ها در برابر ایمنی سقوط نیز مورد آزمایش قرار گرفته ­اند. این آزمایش­ها بر حفظ یکپارچگی کلی شیشه این سیستم،­ با وجود چرخش فشار هوا تاکید دارد که حتی پس از شکست سطوح شیشه­ ای، فین­ها یا لایت­های پایینی این یکپارچگی را حفظ می­ نمایند گرچه هر پروژه دیتیل­های اجرایی منحصر به خود را دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. باربیکیو

امروزه استحکام،پایداری و زیبایی نماهای شفاف، اصلی ترین مولفه در محبوبیت نماهای فین گلاس در میان سایر سیستم­ های سازه شیشه ای است. با توجه به توانایی بی نظیر این سیستم در از میان بردن مرز میان داخل و بیرون فضا، سیستم های نمای فین گلاس ، نمونه ای کامل از هماهنگی میان فرم و عملکرد می باشند.

 

تاریخچه سازه های شیشه ای فین گلس (Glass Fin) درب

سازه شیشه ای فین گلس (Glass Fin) متفاوت ترین نوع سازه شیشه ا ی بین همه انواع سازه های شیشه ای است. این سیستم از عناصر و اجزاء شیشه ای به عنوان عناصر سازه ای استفاده کرده و بالاترین شفافیت را در همه انواع ساختار های شیشه ای ارائه می کند.

کاریرد اولین سازه فین گلس در یک نمای شیشه ­ای، به سازه French Hahn در طرح ساختمان Maison de la Radio در دهه 1950میلادی پاریس باز می­ گردد. در این طرح صفحات شیشه­ ای در 2 طبقه به حالت معلق درآمده و سپس با استفاده از فین­های شیشه ای (مولیون های شیشه ای) که در نقاط مفصلی ، بصورت عمود بر صفحات شیشه قرار گرفته و پایدار شده­ بودند. حفاظ استیل ولی 20 سال طول کشید تا ساختار سازه های فین گلس توجه ها را به خود جلب کند. در سال 1972 میلادی، این ساختمان Willis Faber & Dumas در ایپسویچ انگلستان بود، که فن آوری فین گلس را به به همگان معرفی کرد. در این نمای منحنی که توسط Foster Associates طراحی شده است، چندین صفحه از شیشه های­ رفلکتیو به حالت معلق قرار گرفته اند و یکی از اولین نمونه های نماهای تمام شیشه فریم لس که به روش فین گلس نصب شده، را ایجاد کرده اند.

برای مطالعه بیشتر می توانید مقالات "انواع نماهای شیشه ای" و " نمای شیشه ای فین گلس" را مطالعه نمایید.

فین گلاس

ساختمان Willis Faber & Dumas در ایپسویچ انگلستان

فین گلاس

ساختمان Willis Faber & Dumas در ایپسویچ انگلستان

این پروژه الهام بخش بسیاری از طرح­ها برای استفاده از تکنولوژی فین گلس در سراسر اروپا و امریکا در دهه 1970 بود که امروزه نیز همچنان ادامه دارد. در استیل این سیستم همچنان یکی از شفاف­ترین انواع نماهای شیشه­ ای به حساب می ­آید که در مساحت ها و ابعاد بسیار کوچک تا ساختمانهای بسیار بزرگ، قابلیت اجرا دارد. انواع درب

فین گلاس

کارگران در حال نصب نمی فین گلس ساختمان Willis Faber & Dumas در ایپسویچ انگلستان درب شیشه ای

نماها و دیوارهای شیشه ­ای در سیستم فین گلس از نظر مفهومی کاملا ساده هستند، به طوری­ که در هر خط عمودی از شبکه شیشه ای، یک ستون یا مولیون شیشه ای عمود بر پانل های شیشه­ ای قرار می­گیرد. چالش برانگیزترین جنبه نماهای فین گلس زمانی است، که سطح به قدری بزرگ است که نمی توان از یک قطعه شیشه واحد به عنوان ستون یا مولیون استفاده کرد و باید جزئیاتی متشکل از قطعات چندگانه شیشه را طراحی و اجرا نمود. در نمونه­ ها­ی اولیه این نما از Patch Plateبه منظور اتصال شیشه و مولیونها استفاده می شد که امروزه جای خود را به یراق­های اسپایدر داده ­اند. در شیشه ای

فین گلاس

نمونه ای از مولیونهای شیشه ای و اتصالات پنلها

فین گلاس

نمونه ای از اتصالات شیشه ها در نماهای فین گلس، اتصال دو مولیون شیشه ای به یکدیگر

در تصویر پایین ، رایج­ ترین دیتیل اتصال مولیونهای شیشه ­ای نشان داده شده است. به یراق­های سوراخ­کاری شده که برای اتصال شیشه و پایه استفاده شده اند توجه کنید. در اینجا، یک عضو کششی افقی نازک برای مقابله با چرخش و خمش­های جانبی لبه پشتی استفاده شده است. درب استیل

فین گلاس

فین گلاس

 

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 181 تاريخ : 4 / 11 / 1398 ساعت: 10:15 بعد از ظهر

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع پرندگان شکاری صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع پرندگان شکاری : آشیانه

۱٫کرکس :

  • در رشته‌کوه‌های‌ اند و سواحل آرام آمریکای جنوبی یافت می‌شود
  • با احتساب ترکیب میزان وزن و اندازه‌ی گستره‌ی بال‌هایش بزرگترین پرنده پروازی جهان است.
  • گستره‌ی بال‌های او ۳.۳ متر است،
  • که در بین تمام پرندگان در این زمینه مقام پنجم را دارد
  • (تنها بعد از طول بال دو گونه‌ی آلباتروس و دو گونه پلیکان). با طول عمری بیش از ۷۰ سال رخ‌کرکس‌اند
  • یکی از بزرگترین پرندگان زنده‌ی جهان نیز به شمار می‌رود.

۲٫عقاب تاج دار:

  • عقاب تاج دار پرنده‌ شکاری بزرگی است
  • که در اطراف ساهارا و افریقای جنوبی یافت می‌شود.
  • عقاب تاج دار که مسلح به چنگال‌هایی بزرگ و عجیب و پاهایی بسیار قدرتمند است،
  • از لحاظ وزن طعمه‌ای که شکار می‌کند قدرتمندترین عقاب افریقا به شمار می‌رود.
  • این پرنده اغلب حیواناتی مانند غزالک‌ها را شکار می‌کند که تا ۳۰ کیلوگرم وزن دارند.

۳٫عقاب دم گوه:

  • عقاب دم‌گوه‌ای بزرگترین پرنده‌ شکاری استرالیا و یکی از بزرگترین جانوران شکارچی جهان است ،
  • از توانایی های این نوع ماندن در هوا به مدت طولانی می باشد و اوج بگیرد،
  • دارای طول بال‌هایی به اندازه‌ی ۲ متر و ۸۴ سانتیمتر است و طول خودش تا ۱.۰۶ متر هم می‌رسد.
  • این پرنده بال‌هایی بلند و نسبتا پهن دارد، با پاهایی کاملا پوشیده از پر و دمی بسیار شبیه به گوه (که دلیل نامگذاری آن است).

۴٫کرکس هیمالیا:

  • کرکس هیمالیا یک کرکس بزرگ جسه ی قدیمی در جهان است که مجل زندگی آن در لندن است
  • این گونه که یکی از بزرگترین کرکس‌ها و شکارچیان واقعی است
  • بیشتر در مناطق مرتفع‌تر هیمالیا، پامیر، قزاقستان و در محدوده‌های شمال شرقی فلات تبت یافت می‌شود .

۵٫عقاب طلایی:

  • عقاب طلایی یکی از معروف ترین و پرتعدادترین پرندگان شکاری در نیمکره‌ی شمالی و شکارچی بزرگی می باشد
  • که اندازه بال‌های آن ۲.۳۴ متر می باشد و از نژاد دیگر اوراسیایی آن برای شکار و کشتن طعمه‌ هایی به بزرگی گرگ‌ها استفاده می شد
  • به خاطر قدرت‌های شکار فوق‌العاده‌اش، در بعضی از فرهنگ‌های قبیله‌ای از این پرنده با احترام بسیار زیادی یاد می‌شود.
  • در بعضی قبایل و روستا ها به آن احترام بسیار زیادی می گذارند .

در ارتباط با انواع پرندگان شکاری مطالب زیر هم مفید است

 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع پرندگان شکاری صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع پرندگان شکاری آشیونه

۱٫شاه بوف:

  • و گونه‌های مختلفی را طعمه‌ی خود قرار می‌دهد،
  • که بیشتر از همه پستانداران کوچک هستند،
  • اما پرندگان دیگر، خزندگان، دوزیستان، ماهی‌ها، حشرات بزرگ، و سایر انواع بی‌مهرگان را نیز در بر می‌گیرد.

۲٫عقاب هارپی :

  • عقاب هارپی که با نام عقاب هارپی امریکایی نیز شناخته می‌شود،
  • بزرگتترین و نیرومندترین شکارچی در امریکا و یکی از بزرگترین گونه‌های بازمانده‌ در جهان است.
  • نابودی زیستگاه طبیعی آن باعث شده‌ است
  • از بسیاری قسمت‌ها که سابقا قلمرو آن به حساب می‌رفت (بیشتر امریکای مرکزی)‌ ناپدید شود،
  • اما خوشبختانه، این پرنده‌ی حیرت‌انگیز همچنان بقاء خود را حفظ کرده است.

۳٫مرغ استخوان خار :

مرغ استخوان ‌خوار که در مناطق کوهستانی اروپا تا بخش‌های بزرگی از آسیا و افریقا یافت می‌شود، پرنده‌ شکاری بزرگی است که گستره‌ی بال‌های آن تا ۲.۸۳ متر می‌رسد. این پرنده را می‌توان از روی بال‌های بلند و باریک غیرعادی و دم گوه‌مانندش شناسایی کرد. کرکس ریش‌دار لاشخوری با اسید معده‌ی بسیار قدرتمند است که قادر است حتی استخوان‌های بزرگ را نیز هضم کند.

۴٫عقاب فیلیپینی :

عقاب فیلیپینی که با عنوان عقاب میمون‌خوار نیز می باشد و از لحاظ طول و سطح بال بزرگترین عقاب جهان به حساب می‌آید. اعلام شده است که عقاب فیلیپینی یکی از نادرترین و نیرومندترین پرندگان جهان است. این پرنده به شدت در خطر انقراض است، بیشتر به خاطر کمبود گسترده‌ی زیستگاه به خاطر جنگل‌‌زدایی‌های صورت گرفته. خوشبختانه، دولت فیلیپین تلاش‌هایی در راستای نجات این گونه انجام داده است به نحوی که امروزه کشتن یک عقاب فیلیپینی تا ۱۲ سال زندانی دارد.

۵٫عقاب جنگی :

عقاب جنگی که در مناطق های باز و نیمه باز حوالی ساهارا در افریقا یافت می‌شود، عقاب بسیار بزرگی است با طولی به اندازه‌ی ۹۶ سانتیمتر، وزنی برابر با ۶.۲ کیلوگرم و گستره‌ی بالی تا حدود ۲۶۰ سانتیمتر. عقاب جنگی که از هر چیزی از پرندگان دیگر گرفته تا مارمولک‌ها و حتی مارهای بزرگ و خطرناکی مانند مامبای سیاه تغذیه می‌کند، یکی از نیرومندترین شکارچیان پرندگان است.

در ارتباط با انواع پرندگان شکاری مطالب زیر هم مفید است .

 

انواع پرندگان شکاری را بهتر بشناسید (قسمت ۳)

13 دسامبر 2019 پرندگان, مقالات آموزشی ۰ دیدگاه

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع پرندگان شکاری صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع پرندگان شکاری : قفس پرنده

۱٫عقاب فیلیپینی:

  • عقاب فیلیپینی که با عنوان عقاب میمون‌خوار نیز شناخته می‌شود،
  • بزرگ ترین و طولانی ترین بال ها را دارد و قویترین پرندهد
  • شکاری حال حاظر است و این پرنده به شدت در خطر انقراض است ،
  • امروزه کشتن یک عقاب فیلیپینی تا ۱۲ سال زندانی دارد.

۲٫عقاب جنگی :

  • عقاب جنگی که در مناطق باز در حوالی ساهارا در افریقا یافت می‌شود،
  • عقاب بسیار بزرگی است
  • با طولی به اندازه‌ی ۹۶ سانتیمتر، وزنی برابر با ۶.۲ کیلوگرم و گستره‌ی بالی تا حدود ۲۶۰ سانتیمتر.
  • عقاب جنگی که از هر چیزی از پرندگان دیگر گرفته
  • تا مارمولک‌ها و حتی مارهای بزرگ و خطرناکی مانند مامبای سیاه تغذیه می‌کند، یکی از نیرومندترین شکارچیان پرندگان است.

قفس مرغ یک طبقه

قفس بلدرچین 1 طبقه

قفس بلدرچین یک طبقه

قفس بلدرچین 5 طبقه

قفس بلدرچین پنج طبقه

قفس بلدرچین 5 طبقه دوبل

قفس بلدرچین پنج طبقه دوبل

قفس مینی بلدرچین

۳٫بوف ماهی خوار:

بوف ‌ماهی‌خوار جغدی بزرگ است که در مناطق ساحلی آسیای شرقی و روسیه به شکار ماهی می‌پردازد. بوف ‌ماهی‌خوار ، با گستره‌ی بالی به اندازه‌ی ۱۹۰ سانتیمتر اغلب بزرگترین جغد جهان (حداقل از لحاظ طول بال‌ها) به حساب آورده می‌شود.

۴٫عقاب دریایی استلر:

عقاب دریایی استلر پرنده‌ شکاری بزرگی در ساحل شمال شرقی آسیا است و این پرنده که از مشخصه‌های آن داشتن منقار بسیار بزرگ زرد رنگ است، بیشتر از ماهی‌ها و پرندگان آبی تغذیه می‌کند و طعمه‌ی مورد علاقه‌ی آن سالمون و قزل‌‌ آلا است. به طور متوسط، این پرنده سنگین‌ترین عقاب جهان است و بعضی از گونه‌های آن وزنی بیش از ۹ کیلوگرم دارند.

۵٫کرکس غبقب دار:

این نوع کرکس بسیار قدیمی است و در بین بزرگ ترین و بلند ترین پرندگان زندگی می کند کرکس غبغب‌ دار یک پرنده‌ی لاشه‌خوار است که اکثرا از لاشه‌های حیوانات تغذیه می‌کند و این پرنده‌ها آنقدر قدرتمند و جسور هستند که اگر ادعای تملک لاشه‌ای را بکند کرکس‌های دیگر معمولا عقب نشینی می‌کنند و او را با آن لاشه تنها می‌گذارند.

در ارتباط با انواع پرندگان شکاری مطالب زیر هم مفید است

 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع پرندگان شکاری صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع پرندگان شکاری: تولید قفس

۱٫عقاب دریایی دم سفید:

  • اگر میخواهید برای خود مزرعه راه بیندازید و نیاز به خرید قفس بلدرچین یا خرید قفس مرغ و یا خرید قفس کبک و خرید قفس قرقاول دارید میتوانید آن ها را از آشیونه با بهترین قیمت تهیه کنید .
  • عقاب دم سفید دارای نام های همانند عقاب دریایی ، عقاب خاکستری و… این نوع پرنده
  • پرنده‌ شکاری بسیار بزرگی است و اندازه‌ی طول آن تا ۹۴ سانتیمتر می‌رسد
  • طول گستره‌ی بال‌ هایش بالغ بر ۲.۴۵ متر است
  • عقاب دم سفید که یک شکارچی ماهر و همچنین لاشه‌ خواری فرصت طلب است
  • که این نواع از عقاب با عقاب سر سفید فامیلی دورا دور دارند و محل زندگی آن ها آمریکای شمالی می باشد.

۲٫کرکس سیاه:

  • کرکس سیاه که به آن دال سیاه، کرکس راهبه، یا کرکس سیاه اوراسیایی نیز می‌گویند
  • یک پرنده‌ی شکاری عظیم جسه می باشد که در قسمت‌های بسیاری از اوراسیا پخش شده است.
  • کرکس سیاه، با بیشینه‌ی اندازه‌ی ۱۴ کیلوگرم وزن، ۱.۲ متر طول، و ۳.۱ متر طول بال‌ها
  • گاهی بزرگترین پرنده‌ شکاری واقعی جهان به حساب آورده می‌شود.

۳٫کرکس پشت سفید:

  • کرکس پشت سفید دارای پر های ریزی بر روی سر و گردن خود می باشد
  • بالهایش بسیار عریض هستند و طول پرهای دمش کوتاه است
  •  وزن این پرنده ۷.۲ کیلوگرم است و تا حدود ۱ متر طول دارد و اندازه بال‌ هایش تا ۲.۲۵ متر می‌رسد
  • کرکس پشت سفید یغذای خود را از لاشه حیوانات تهیه می کند.

۴٫عقاب ورو:

  • عقاب ورو که بومی مناطق تپه‌ای و کوهستانی افریقا، شبه جزیره‌ی عربستان، و جنوب خاورمیانه است
  • و عقاب بسیار بزرگی است. اندازه‌ی آن تا ۹۶ سانتیمتر می‌رسد
  • این پرنده یکی از ماهرترین شکارچیان جهان است
  • که در طول تاریخ همواره از طعمه‌ی مورد علاقه‌ی خود یعنی خرگوش کوهی صخره تغذیه کرده‌ است.

۵٫جغد خاکستر پوش:

  • جغد خاکستر پوش که با نام های مستعار همانند شبه شمال، بوف خاکستری، جغد خیالی، جغد لاپلند، جغد آراسته نیز شناخته می‌شود
  • یک جغد بسیار بزرگ است که بر اساس گزارشات بزرگترین گونه‌ی جغد جهان با اندازه بدن ۸۴ سانتیمتر می باشد
  •  این نوع از جغد بسیار بزرگ و قوی می باشد
  • ولی بدن آن از پر و کرک های بسیار سبکی پوشیده شده است
  • که بسیار گول زننده می باشد و به طور میانگین ۱.۲۹۰ گرم وزن دارد.

در ارتباط با انواع پرندگان شکاری مطالب زیر هم مفید است

 

انواع پرندگان شکاری را بهتر بشناسید (قسمت ۵)

18 دسامبر 2019 پرندگان, مقالات آموزشی ۰ دیدگاه

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این قسمت میخواهیم در مورد انواع پرندگان شکاری صحبت بکنیم پس با ما همراه باشید .

انواع پرندگان شکاری تولید قفس پرنده

اگر میخواهید برای خود مزرعه راه بیندازید و نیاز به قفس بلدرچین یا قفس مرغ و یا قفس کبک و قفس قرقاول دارید میتوانید آن ها را از آشیونه با بهترین قیمت تهیه کنید .

۱٫دال دماغه:

  • دال دماغه از کرکس‌ های قدیمی جهان است
  • که به جنوب افریقا تعلق دارد ، دال دماغه که بیشتر در افریقای جنوبی، لسوتو، بوتسوانا، و نامبیا یافت می‌شود
  • پرنده‌ی شکاری عظیم‌الجثه و قوی بنیه است
  • که ۱۱۵ سانتیمتر طول و گستره‌ی بالی به اندازه‌ی ۲.۶ متر و وزنی برابر با ۱۱ کیلوگرم دارد.

۲٫عقاب سینه سفید دریایی:

  • عقاب سینه سفید دریایی پرنده‌ی شکاری بزرگی است
  • که محل زندگی آن در هند و سریلانکا تا جنوب شرقی استرالیا است
  • عقاب سینه سفید دریایی نزدیک آب تولید مثل و شکار می کند ، ماهی تقریبا نیمی از رژیم غذایی او را تشکیل می‌دهد
  • و اما این پرنده یک لاشه‌خوار فرصت طلب نیز هست.
  • این عقاب می‌تواند تا ۹۰ سانتیمتر طول داشته باشد، گستره‌ی بال‌هایش ۲.۲ متر و وزنش تا ۴.۵ کیلوگرم باشد.

۳٫عقاب دریایی پالاس: کارخانه آشیونه

  • عقاب دریایی پالاس یک عقاب دریایی قهوه‌ای رنگ بزرگ بومی آسیای مرکزی است و
  • این پرنده تا ۸۴ سانتیمتر طول دارد و اندازه بال‌های آن تا ۲۱۵ سانتیمتر می‌رسد ،
  • غذای اصلی این نوع عقاب ماهی شیرین می باشد و مسلما در بین تمام پرنده‌های شکاری بیشترین وزن را می‌تواند بلند کند
  • و طبق اسناد موجود این عقاب توانسته است ماهی به بزرگی دو برابر وزن خود را بگیرد ، بلند و حمل کند.

۴٫کرکس گریفن:

کرکس گریفن که اندازه بال‌ هایش به ۲.۸ متر می‌رسد و وزنی برابر با ۱۵ کیلوگرم دارد و یک کرکس بسیار قدیمی بزرگ است که در بسیاری از قسمت‌های اروپا و آسیا یافت می‌شود ، این پرنده در مناطقی که لاشه های زیادی پیدا شود و ارتفاع بلندی داشته باشد لانه خود را می سازد.

در ارتباط با انواع پرندگان شکاری مطالب زیر هم مفید است

 

قفس کبک 1 طبقه

قفس کبک یک طبقه

قفس کبک 4 طبقه

قفس کبک چهار طبقه

قفس مرغ 1 طبقه

قفس مرغ 3 طبقه

قفس مرغ سه طبقه

قفس مرغ تزئینی سه طبقه

قفس مرغ تزئینی 3 طبقه

قفس قرقاول 3 طبقه

قفس قرقاول سه طبقه

 

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 145 تاريخ : 3 / 11 / 1398 ساعت: 10:10 بعد از ظهر

پنل اس ام اس برای معلمان

پنل اس ام اس معلمان | ارسال پیامک تبلیغاتی به مدارس | تخفیف 30%

2019/12/18

مرضیه سیفی

مشاغل

بدون دیدگاه

پنل اس ام اس معلمان پنل پیام کوتاه قالیشویی

در این مقاله با معرفی مدیر پیامک و پنل اس ام اس معلمان و مدارس همراه ما باشید.

امروزه پنل اس ام اس برای معلمان و مدارس و اولیاء به یکی از متداول ترین، راحت ترین و کم هزینه ترین ابزار ارتباطی بدل شده است که همه ی مردم به استفاده از آن عادت کرده و در واقع پیامک به جزئی از زندگی عادی مردم بدل شده است. کاربرد سامانه پیامک برای آتلیه ها

علاوه بر استفاده های روزمره و شخصی یکی از مهم ترین کاربردهای این سرویس برای ارتباطات جمعی و اطلاع رسانی است که معمولا از طریق شبکه اینترنت و نرم افزارهای آنلاینی موسوم به پنل اس ام اس انجام می شود که به کاربران امکان می دهد به صورت سریع و بدون نیاز به دستگاه موبایل، اقدام به ارسال گسترده پیام کوتاه به مخاطبین خود نمایند. ارسال پیامک برای جمعیت هلال احمر

امروزه بسیاری از مدارس و موسسات با استفاده از سامانه پیامک هزینه های خود را کاهش داده و در وقت خود صرفه جویی می کنند. با استفاده از سامانه مدیرپیامک در هر زمان از شبانه روز که نیاز باشد می توانید به معلمان پیامک ارسال کنید. پنل پیامک برای باشگاه های ورزشی

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف teachers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

کاربرد های پنل پیامک در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی

۴- لیست شماره های دانش آموزان و معلمان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مدارس از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه معلمان

مدیر پیامک چیست؟! کاربرد پنل پیامک در سازمان تبلیغات اسلامی

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، اطلاع رسانی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، با استفاده از سامانه مدیرپیامک می توانید با همکاران مدرسه نیز در ارتباط باشید و یا اولیا نیز برای جویا شدن از وضعیت تحصیلی فرزند خود نیازی نیست در مدرسه حضور پیدا کنند. سامانه پیامک برای دانشگاه زیرا این امکان وجود دارد که وضعیت تحصیلی دانش آموز به صورت ماهانه به اولیا ارسال شود. پنل پیام کوتاه مدیر پیامک به طور ویژه مختص استفاده در مدارس هوشمند طراحی و تولید شده است و مزایای بسیار منحصر به فرد و بی نظیری را در اختیار مدیران مدرسه قرار می دهد که در کمتر نرم افزار مشابهی یافت می شود.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست با پنل اس ام اس معلمان سامانه پیامکی برای تعاونی ها و صندوق های قرض الحسنه

با توجه به قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی حتی به شماره های مسدود شده (بلک لیست) با استفاده از خط خدماتی رایگان مطعمن باشید که پیامک شما را تمامی مخاطبین دریافت می کنند.

امکانات مدیر پیامک برای معلمان​در ادامه امکاناتی که سامانه پیامک مدیرپیامک برای معلمان دارد را بررسی می کنیم. پنل اس ام اس مخصوص آرایشگاه ها

  • امکان اطلاع رسانی های مهم به اولیا دانش آموزان و معلمان
  • قابلیت برگزاری نظرسنجی، مسابقات و قرعه کشی برای معلمان و اولیا دانش آموزان
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن برای هر کلاس به صورت جداگانه و ارسال پیامک به آن ها
  • پنل پیامک آموزشگاه رانندگی
  • امکان ارسال پیامک به صورت دوره ای و و خودکار در تاریخ های مشخص شده(هر ماه، هر سال و …)
  • استفاده از امکان منشی پیامکی (دانش آموزان می توانند با ارسال کلمه ای،متن خاصی را دریافت کنند.)
  • امکان ارسال پیامک تبریک تولد دانش آموزان و معلمان به صورت خودکار
  • امکان ارسال پیامک به تفکیک کلاس برای والدین یا دانش آموزان کلاس های معین
  • امکان اطلاع از وضعیت پیامک های ارسالی و ارسال مجدد در صورت نیاز
  • محیط مدیریتی کاربرپسند با کارکرد آسان و قدرتمند
  • ارسال پیامک به صورت گروهی یا انفرادی برای معلمین، والدین، دانش آموزان و کلیه اعضای کادر اداری مدرسه
  • امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن و ارسال پیامک با خرید دستگاه کی پد
  • و…

امکانات پنل اس ام اس مدیر پیامک برای معلمان بانک شماره موبایل صنعت چاپ و بسته بندی

  • ارسال و دریافت پیام کوتاه بصورت فردی ، گروهی و کلاسی
  • ارسال پیامک کلی و نظیر به نظیر به تمام مخاطبین مدرسه
  • ارسال پیامک برای نمایندگی فروش خودرو
  • ارسال وضعیت انضباطی و آموزشی هر دانش آموز به اولیا
  • امکان ارتباط دو طرفه بین اولیاء با مدیر و معلمان از طریق پیام کوتاه
  • پیامک ویژه نشریات و روزنامه ها
  • امکان ارتباط هر معلم با دانش آموزان کلاس خود به صورت فردی و کلاسی
  • امکان ارتباط هر معلم با اولیای دانش آموزان کلاس خود به صورت فردی و کلاسی
  • اطلاع رسانی از جلسات اولیاء و مربیان پنل اس ام اس در شرکت ها
  • ارسال کارنامه دانش آموزان به صورت انفرادی و کلاسی و همگانی
  • ارسال کارنامه به دانش آموزان و اولیا آنها
  • ارسال ریز نمرات دانش آموزان پنل پیامک در مهدکودک
  • ارسال پرورنده انظباطی دانش آموزان به اولیا
  • بررسی و مشاهده ی هزینه پیام های کوتاه قبل از ارسال
  • افزودن مخاطبین در دفترچه تلفن به صورت حقیقی و حقوقی
  • ایجاد گروه های مخاطبین جهت ارسال آسان تر
  • مشاهده و ویرایش گروه های مخاطبین
  • مشاهده و بررسی اطلاعات پنل پیام کوتاه معلمان

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی پنل اس ام اس مخصوص غذاخوری

با استفاده از پنل اس ام اس معلمان و امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای و محلی ،ارسال از روی نقشه و ارسال کد پستی شما می توانید در منطقه و یا محله خود پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموز ارسال کنید. همچنین با قابلیت ارسال پیامک به تفکیک رده سنی و جنسیت می توانید ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.

چه ویژگی هایی سامانه اس ام اس مدیرپیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟ پنل اس ام اس در مدارس و آموزشگاه ها

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس مدیرپیامک ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

سرعت بالای ارسال پیامک نمونه متن پیامک برای آژانس های مسافرتی

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری سامانه پیام کوتاه برای املاک

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع بازاریابی بیمه

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده پنل پیامک جهت استفاده وکلا و دادگستری

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های ت بلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

ویژگی های متمایز سامانه پیامکی مدیرپیامک کاربرد پنل پیامک برای پزشکان

  1. دریافت شارژ هدیه
  2. پایین ترین تعرفه پیامک در کشور
  3. امکان ارسال پیامک به شماره های مسدود شده (بلک لیست) با استفاده ازخط خدماتی رایگان
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی و ارسال تیکت
  5. محیط کاربری آسان و فارسی
  6. پنل پیامک آزمایشگاه
  7. خط اختصاصی رایگان جهت دریافت و ارسال پیامک
  8. مشاوره و راهنمایی رایگان جهت نگارش متن پیامک، زمان ارسال و …

در سال های اخیر نرم افزارهای پنل پیام کوتاه مدارس بسیاری توسط شرکت های مختلف نرم افزاری نوشته و با قیمت های متفاوتی به مشتریان عرضه می شود، این نرم افزارها علاوه بر دارا بودن قابلیت های عمومی مانند ارسال و دریافت پیام کوتاه، گاه از قابلیت های سفارشی متناسب با نیازهای مشتریان نیز برخوردارند که با درنظر گرفتن نیازمندی های مشتریان خاص تهیه و تولید شده اند. افزایش فروش

یکی از مراکز مهمی که می تواند از سامانه های ارسال و دریافت پیامک بهره ی زیادی ببرد، مدرسه است. پنل اس ام اس معلمان برای ارتباط مدیر با معلمین، اولیای دانش آموزان و حتی خود دانش آموزان می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف teachers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه معلمان

 با کد تخفیف teachers از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

5 / 5 ( 2 رای )

ارسال پیامک تبلیغاتی به مدارس, پنل اس ام اس معلمان, پنل پیامکی برای معلمان, سامانه پیامک برای معلمان و مدارس

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 173 تاريخ : 1 / 11 / 1398 ساعت: 8:15 بعد از ظهر

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی ، معرفی، مزایا و نحوه استفاده از آن

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی ، یکی از دستگاههای کارآمد جهت تصفیه فاضلاب خانگی است.

روغن و چربی، چه در صنعت و چه در خانه و رستوران ها، یکی از عوامل ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب و آلودگی آب است.

استفاده از دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی، امری مهم در جلوگیری از آلودگی محیط زیست، گرفتگی چاه و همچنین اختلال در تصفیه فاضلاب تصفیه خانه ها می باشد.

روشهای گوناگونی برای حذف روغن و چربی از فاضلاب خانه ها و رستوران ها وجود دارد.

اما ارزان‌ ترین روش، استفاده دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی است.

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی، به گونه ای طراحی شده تا از ورود روغن و چربی و در نتیجه گرفتگی در لوله های فاضلاب جلوگیری کند.

 

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی ، معرفی، مزایا و نحوه استفاده از آن

 

انواع دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی، انواع مختلف دارند.

این دستگاه ها برای تصفیه چربی فاضلاب در مکان و شرایط گوناگون طراحی شده اند.

انواع دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی عبارت اند از:

 

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی، در اندازه ها و ظرفیت های مختلف ساخته شده اند.

 

مزایای استفاده از دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی

مزایای دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی عبارت است از:

  • جداسازی چربی و روغن محلول در فاضلاب خروجی از لوله ها
  • بالا بردن بازده تصفیه خانه های شهری به دلیل کاهش چربی های موجود در فاضلاب و کوتاه کردن فرآیند تصفیه
  • جمع آوری ذرات و اجسام معلق در فاضلاب نظیر برنج، دستمال ، درب نوشابه، مو و ... در مخزن مخصوص

 

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی ، معرفی، مزایا و نحوه استفاده از آن

 

روش کار دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی

روش کار دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی بسیار ساده‌ است.

این دستگاه با شناور سازی و جمع آوری هر ماده زائد موجود در فاضلاب عمل تصفیه مقدماتی را انجام میدهد.

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی از دو مخزن جداگانه مخصوص تصفیه فاضلابساخته شده است.

فاضلاب و مواد معلق در آن ایتدا وارد مخزن اول میشوند. در این مخزن عملکاهش دما به وسیله جذب گرمای مواد انجام میشود.

در اثر این عمل چربی ها به صورت جامد درآمده و روی آب شناور میمانند.

در کف مخزن اول لوله‌ای وجود دارد که جریان آب از طریق آن به مخزن دوم وارد میشود.

در مخزن دوم نیز همان فرآیند جداسازی دوباره انجام میشود.

با اینکار تمام چربی ها و مواد زائد روی آب شناور شده و بتوان آنها را خارج کرد.

 

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی ، معرفی، مزایا و نحوه استفاده از آن

 

نحوه نظافت دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی

دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی، باید به طور دوره ای تخلیه و نظافت گردد.

ابتدا باید با دقت درب مخزن دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی را برداشته بدون اینکه به درزگیرها آسیبی وارد گردد.

سپس با دستکش لایه چربیجامد شده که روی آب شناور است را بردارید.

بعد از تخلیه مواد زائد،  فیلترهای دستگاه چربی گیر فاضلاب خانگی را خارج کرده و با دقت بشویید.

سپس با استفاده از صافی باقی مانده مواد شناور را جمع کنید.

در آخر هم پراب موجود در لوله رابط بین مخزن اول و دوم را تمیز کنید.

پس از اتمام کار، فیلتر ها را در جای خود نصب کرده و درب مخزن را محکم ببندید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 169 تاريخ : 10 / 11 / 1398 ساعت: 3:14 قبل از ظهر

لوله کشی فاضلاب ساختمان، بررسی اصول و نکات مهم در عملیات لوله کشی

لوله کشی فاضلاب یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش زیربنای ساختمان است.

زیرا در صورت ایجاد مشکل در سیستم لوله کشی فاضلاب، هزینه زیادی برای رفع آن مورد نیاز است.

 

فاضلاب به مواد آلوده و غیر قابل استفاده ساختمان ها گفته میشود.

لوله های فاضلاب به منظور تخلیه فاضلاب خروجی، در ساختمان تعبیه شده اند.

وظیفه انتقال این آب های آلوده به سمت شبکه فاضلاب شهری را دارند.

این مواد توسط لوله کشی فاضلاب از محل خارج میشوند.

 

لوله کشی فاضلاب ساختمان، بررسی اصول و نکات مهم در عملیات لوله کشی

 

فاضلاب ها به سه دسته کلی خانگی، صنعتی و سطحی تقسیم میگردند.

 

در ساختمان ها مقدار تولید فاضلاب بستگی به تعداد نفرات ساکن و نوع کاربری مجتمع دارد.

هر چقدر مصرف آب بیشتر باشد مقدار فاضلاب تولید شده نیز به همان میزان بیشتر میشود.

تقریباً حدود 70 تا 90 درصد آب مصرفی در منزل به فاضلاب تبدیل می شود.

رعایت اصول لوله کشی فاضلاب ساختمان به بهبود سیستم شبکه فاضلاب کمک میکند.

 

اصول لوله کشی فاضلاب ساختمان

اصول لوله کشی فاضلاب به شرح زیر است:

  • سرعت تخلیه لوله کشی فاضلاب باید مناسب باشد.

سرعت تخلیه فاضلاب با فشار زیاد یا کم سبب تخریب لوله کشی ساختمان میگردد.

  • لوله کشی استاندارد سبب جلوگیری از رسوب گذاری مواد در لوله ها میشود.
  • از مخزن رسوب گیر مناسب استفاده کنید.

با اینکار از گرفتگی لوله با مواد جامد جلوگیری کرده و رسوبات قابل جمع آوری هستند.

  • استفاده از آب بند و هوابند در مسیر لوله های فاضلاب.

استفاده از آب بند و هوابند برای منتشر نشدن بوی بد در محیط بسیار کارآمد است.

همچنین جهت سرایت نکردن آلودگی ها به داخل ساختمان و حفظ سلامت ساکنین اهمیت دارد.

  • سیستم فاضلاب باید قابلیت کنترل سطح فشار داخل شبکه را داشته باشد.

قابلیت کنترل سطح فشار جهت یکسان سازی رانش و مکش هوا در هنگام تخلیه فاضلاب بسیار مهم است.

زیرا در صورت نبود این امکان، در لوله ها خلاء ایجاد شده و منجر به ترک و قوس در بدنه میشود.

 

لوله کشی فاضلاب ساختمان، بررسی اصول و نکات مهم در عملیات لوله کشی

 

  • لوله های فاضلاب نباید از زیر ساختمان های مجاور عبور کند و هر ساختمان باید سیستم لوله کشی اختصاصی داشته باشد.

این امر جهت جلوگیری از آسیب به ساختمانهای مجاور و دسترسی آسان برای تعمیرات خرابی است.

  • در ساختمان های چند طبقه، فاضلاب های سرویس بهداشتی باید از فضاهای مسکونی طبقات پایین عبور کند.

همچنین اگر ساختمان دارای طبقات زیادی باشد نیاز به نصب سرعت گیر برای لوله کشی فاضلاب نیست.

  • لوله ها باید در ابعاد متناسب باشد و به اندازه داکت کشی لوله نیز توجه شود.

اگر از لوله های عمودی استفاده کردید حتما لوله ها را در داکت قرار دهید.

  • انتخاب مسیر نامناسب در لوله کشی فاضلاب منجر به ترکیدگی آنها می شود.

با راهنمایی مهندس یا تکنسین آگاه مسیر صحیح لوله کشی (عمودی یا افقی) را انتخاب کنید.

 

لوله کشی فاضلاب ساختمان، بررسی اصول و نکات مهم در عملیات لوله کشی

 

انتخاب لوله مناسب

انتخاب لوله خوب با توجه به ملاحظات فنی و اقتصادی از اصول مهم لوله کشی فاضلاب ساختمان است.

جنس لوله در سرعت تخلیه آب و سرعت شست و شو تاثیر گذار است.

با قراردادن جسمی مناسب شبیه به مقوا در زیر لوله ها مقاومت آنها بیشتر میشود.

همچنین پوشاندن لوله کشی فاضلاب با ملات مناسب آسیب پذیر بودن آنها را کمتر میکند

نباید وزن زیادی روی لوله ها قررار دهید.

در هنگام لوله کشی به این مسئله توجه کنید و از شکستگی لوله ها پیشگیری نمایید.

لوله های چدنی، گالوانیزه، پلی اتیلن، سفالی، آزبست سیمانی، پلاستیکی، پلی پروپلین از لوله های رایج در لوله کشی هستند.

هرکدام مزایا و معایب خود را دارند و باید با مشورت فرد متخصص به کار برده شوند.

در انتخاب لوله به نکات زیر توجه کنید:

  • آسیب پذیری در مقابل ضربات احتمالی و نور خورشید
  • مقاومت در برابر فشار خارجی و فشار داخلی آب
  • مقاوم در مقابل خورندگی داخلی و خارجی
  • سهولت نصب، تعمیر و نگهداری لوله مدنظر
  • وجود وسایل جانبی لوله ها در بازار و قیمت مناسب آنها

 

با دقت فراوان لوله کشی فاضلاب را انجام دهید و حتماً آزمایش و تست درست بودن آن ها را نیز انجامو دهید.

ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 182 تاريخ : 16 / 11 / 1398 ساعت: 1:16 قبل از ظهر

نازلهای شستشوی فاضلاب ، معرفی اجمالی و نحوه عملکرد و کاربرد آنها

نازلهای شستشوی فاضلاب  لوله بازکن یکی از کارآمدترین ابزارهای خدماتی جهت لایروبی و شستشوی مجرای فاضلاب است.

شرکتهای مختلفی جهت لایروبی و پاکسازی از نازلهای شستشوی فاضلاب استفاده میکنند.

از مزایای استفاده از نازلهای شستشوی فاضلاب میتوان به حذف ریشه ها داخل لوله ها، پاکسازی رسوبات، رفع بو و ... اشاره کرد.

اما متاسفانه با بکار گیری روشهای نادرست در انجام اینکار سبب بروز مشکلاتی همچون گرفتگی و آسیب رسیدن به چاه و شبکه فاضلاب، بالا آمدن فاضلاب و ... میشوند.

 

نازل های لایروبی و شستشوی فاضلاب

انتخاب نازلهای شستشوی فاضلاب مناسب امری مهم خدمات لوله بازکنی در انجام عملیات لایروبی فاضلاب است.

انتخاب یک نازل باید بر اساس  تخلیه چاه استانداردهای موجود و شرایط شبکه های فاضلاب باشد.

همچنین باید نازل را با توجه به نوع واترجت و یا جنتکس انتخاب نمود.

جهت لایروبی و پاکسازی لوله های پیوسته یا تونلی فاضلاب از نازلهای پاششی استفاده میشود.

این نازل ها ضمن پاشش مواد شوینده در جهت مناسب، دامنه پوشش 360 درجه و توانایی ایجاد فشار قوی را دارند.

همچنین بهترین شرایط را جهت تاثیر مواد  رفع گرفتگی سرویس بهداشتی شوینده در محل را فراهم میکنند.

 

نازلهای شستشوی فاضلاب ، معرفی اجمالی و نحوه عملکرد و کاربرد آنها

 

معرفی نازل های مناسب برای لایروبی چاه

  • نازلهای شستشوی فاضلاب تخم مرغی

از این نازل ها جهت پاکسازی اولیه شبکه فاضلاب استفاده میشود.

این نازل ها به شبکه فاضلاب نفوذ کرده و مقداری از لجن را جدا و به بیرون از لوله انتقال می‌دهند.

نازل تخم مرغی به عنوان اولین نازل، وارد لوله ها شده و فضای کافی جهت استفاده از نازل های دیگر را فراهم میسازد.

استفاده از این نازل ها در فضاهای بین 20 الی 400 میلیمتر امکان‌پذیر است.

 

  • نازلهای شستشوی فاضلاب بمبی شکل

تخلیه لجن، شن، ماسه و قلوه سنگ به کمک این نازل امکان پذیر است.

به کمک 6 الی 10 سری این نازل میتوان حجم سنگینی از فاضلاب را خارج نمود.

 

  • نازلهای شستشوی فاضلاب چرخشی

این نازل ها جهت پاکسازی و شستشوی سقف و کناره لوله های فاضلاب استفاده میشوند.

همچنین برای پاکسازی مواد جامد ته نشین شده، چربی ها و کثیفی های زیست محیطی نیز کاربرد دارند.

در فضاهای بین 12 الی 600 میلیمتر با زوایای پاشش مختلف میتوان از آنها بهره برد.

نازل های چرخشی مخصوص جهت جداسازی آب نیز موجود است.

 

این نازلها دارای 4 عدد سری در قسمت جلویی هستند.

به کمک این سری ها میتوان براحتی در سخت ترین جنس فاضلاب نفوذ نمود.

در نهایت راه را باز کرده و حجم زیادی از لجن را به بیرون منتقل کرد.

 

  • نازلهای شستشوی فاضلاب قایقی

جهت خارج کردن لجن و قلوه سنگ از لوله های فاضلاب با کف صاف بکار برده می‌شود.

این نازل ها در فضای 150 الی 800 میلیمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

  • نازلهای شستشوی بولدوزر

برای خارج سازی لجن، شن و ماسه و سنگ بکار می‌رود.

این نازل مانند نازل بمبی شکل ولی در ابعاد بسیار بالاتر و در شرایط سخت‌تر عمل می‌کند.

 

  • نازلهای شستشوی فاضلاب ویبـره

جهـت شستشـو و لایـروبی رسوبات چسبنده به شبکه فاضلاب و چاه های فاضلاب به کار میرود.

از این نازل ها در لوله های پلاستیکی و آهنی و در ابعاد 150 تا 1000 میلیمتر میتوان بهره برد.

این نازل با ایجاد لرزش های پیوسته باعث جدا شدن رسوبات از دیواره چاه و شبکه های فاضلاب میشود.

 

  • نازلهای شستشوی فاضلاب پروپلر

جهت شستشوی سقف و دیواره شبکه های فاضلاب در فضای بین 300 الی 2000 میلیمتر استفاده میشود.

از این نازل ها در شبکه های فاضلاب تخم مرغی میتوان استفاده کرد.

 

  • نازل‌ شستشوی فاضلاب برش و شستشوی شاخه های نازک

جهت شستشوی شبکه ای از شاخه ها، پوسته و مواد ته نشین شده و جمع آوری پس مانده ها در شبکه های فاضلاب تازه احداث شده میتوان از آن استفاده کرد.

این نازل در فضاهای بین 40 الی 800 میلیمتر برای ترمیم شبکه فاضلاب استفاده می شود.

 

نازلهای شستشوی فاضلاب ، معرفی اجمالی و نحوه عملکرد و کاربرد آنها

 

نکات مهم برای لایروبی چاه

در انتخاب یک نازل باید به نکات زیر دقت کرد:

  • همگونی با قطر و طول و جنس شلنگ فشار قوی
  • متناسب با اقطار و شرایط شبکه‌های فاضلاب
  • همگونی با دبی و فشار پمپ فشار قوی
ستیاسایت...
ما را در سایت ستیاسایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریلا موسیوند setiyas بازدید : 175 تاريخ : 20 / 11 / 1398 ساعت: 3:53 بعد از ظهر